Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (158) - Całokształt

Na liście zabraknie 59 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 518d 150KM 110kW
BMW 518d to rewelacyjne auto do długich podróży a 8 stopniowy automat powoduje ze auto jest dynamiczne nawet przy mocy 150KM. Wrażenia jak w aucie elektrycznym - gdyby nie obrotomierz to nie wiedziałbym kiedy zmienia biegi . Wyciszenie powoduje ze trzeba się wsłuchać aby poczuć ze silnik pracuje . Przy prędkościach 180km/h można spokojnie rozmawiać i słuchać muzyki . W Polsce zalecam używać tempomat bo jak się człowiek zagada to nie...
3,0
~Artur
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
Fajne auto dopóki nie zacznie się psuć. Kiedyś 3 litrowe BMW kojarzyło się z silnikiem nie do zajechania. Kupiłem auto przy 100 k. Dużo nie jeżdżę w niecałe 3 lata zrobiłem nim zaledwie 35 k. Po 100 000 padły wtryskiwacze … bardzo ciężko je dostać. Koszt wymiany … 18 000 złotych. Przy tym przebiegu lubi paść pompa wysokiego ciśnienia wiec tez już się na nią nastawiam. Sama pompa około 5000 zł … a jest to standard i psuje się ona prawie we...
5,0
~Kamil
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Witam czytając te negatywne oceny ekspertow z teoretyków internetowych zostalem wywołany do odpowiedzi jako że od lat posiadam parenascie aut w swojej flocie wielu marek, jestem takze pasjonatem motoryzacji. Swoja ocene uwazam za bardzo obiektywną tak wiec co do 520d 184KM wielu twierdxi ze to nie udany silnik itp są absolutnie w błędzie jest to bardzo dobra jednostka bez większych wad nie licząc słabego rozrządu ktory średnio przy ok 200tys...
5,0
~bartosh007
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 530d 258KM 190kW
wygodny, cichy, przestronny i zwinny pomimo 2t silnik z obrotem 560 daje rade, gorka to jak z gorki, nie jezdzilem takim czolgiem wczesniej, zastanawiam sie co potrafi 550i. Milo zaskoczony wnetrzem, jedyny minus to brak rozkladanych tylnych foteli po przesunieciu do przodu i miejsce dla 190cm ludiza to max, co i tak jest lepsze od x6. Reszta to ergonomia, dobre umieszczenie kierunkow na srodku deski nie powoduje zaslaniania kierownica, to...
2,0
~Krzysztof
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Silnik N20 jest marnej jakości. Chyba ktoś chciał pogrążyć bmw tym silnikiem... Awarie: Wyciągający się łańcuch rozrządu, bardzo słabej jakości, pękające prowadnice łańcucha, cieknąca pokrywa zaworów, wypadające zapłony i konieczność wymiany 4 cewek, nietrwałe wtryskiwacze benzyny oraz pompa wysokiego ciśnienia paliwa, w której pęka trzpień -aż niewiarygodne, problemy z klamkami bezdotykowego dostępu które po jakimś czasie rozładowują...
5,0
~MartinWroc
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Polecam ten samochód wszystkim fanom motoryzacji i nie tylko!!! auto najlepsze w swojej klasie przymierzałem się do A6 C7 Eklasy Jaguara XFa. 5tka f10 rozjeżdża konkurencję pod każdym względem jakość wykonania precyzja, prowadzenie, wygląd ponadczasowy trwałość!!! tak trwałość!!! bo mój rozrząd wymieniłem profilaktycznie 190tys choć mechanik od BMW stwierdził że był w bardzo dobrym stanie mówił że w f10 problem głównie występował w pierwszej...
4,0
~lukaszb
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Historię z BMW zacząłem dwa lata temu od modelu E91. Po roku, zachciało się mieć coś większego, ale rownież ze stajni BMW, gdyż jeździlo się niesamowicie. Trafiłem na E61 po liftingu, ale jeszcze z silnikiem M47 (2.0d). Wyposazenie super, komforty, asystent zmiana pasa ruchu, licht pakiet, individual audio, panorama itp. E61 już nie jeździlo tak samo jak E91. Było troszeczkę bardziej komfortowe i nie nawoływało tak do 'szaleńczej jazdy'...
3,0
~foreks
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 550i 407KM 299kW
Bezsensowene auto - zaprojektowane na USA i Dubai, a nie Europe. Zdaje sie wielkie, ale rozmiar ma Saaba 9-5 sprzed 15 lat tylko. W srodku przecietnie miejsca - zreszta jak w kazdym BMW, a potrzebuje go, bo jestem duzym facetem. Bagaznik maly, na trasy nie nadaje sie, bo trzeba tankowac co 1,5h na autostradzie, po miescie to katowanie takiego auta. Naprawde za 400k zlotych mozna miec 3 bardziej sensowne auta. To moje sluzbowe auto, wiec moge...
3,0
~RB
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
To moje trzecie BMW i na pewno ostatnie. Awaryjnośc auta jest nie do zaakceptowania. Czarę goryczy przelała awaria podczas której stanąłem w środku nocy na obwodnicy trójmiasta i nie bylem nawet w stanie zapalić silnika. Przyczyną awarii było uwaga: na skutek awarii czujnika paliwo paliwo zostało wpompowane w wiązkę elektryczną i uszkodziło układ sterujący ?!?!? Auto tydzień wcześniej było na przeglądzie w ASO. Koszt naprawy po solidnych...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Przemysław
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 523i 204KM 150kW
Ponad 30 tys. bezawaryjnych km ale olej zmieniam co 10 tys. km bo jakoś nigdy nie wierzyłem w te Long Lajfowe wymiany oleju. Zalecany przez BMW i najlepiej się tu wg mnie spisuje olej z normami do benzyn ACEA A3/B3/B4 BMW LL-01. Lałem Petronas 0W40, Liqui Moly 0W40, teraz jest PMO 5W40 a na wymianę już czeka Penrite 0W40. Modele z początku produkcji mój 523i, 528i i 530i mają ten sam silnik N53 różniący się tylko oprogramowaniem. U mnie w...
BMW Seria 5 F10-F11