Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (99) - Ergonomia

Na liście zabraknie 118 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Nigdy więcej nie kupię czterocylindrowego silnika do tak dużego samochodu..
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Ergonomia stoi na najwyższym poziomie typowym dla BMW, Wszystko jest tam, gdzie być powinno. Pozycja za kierownicą jest po prostu perfekcyjna, wszystko jest pod ręką a system iDrive działa bez najmniejszych zastrzeżeń. Gdybym miał się czepiać, brakuje mi tylko sterowania głośnością radia z joysticka iDrive\'u. Elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika to w tej klasie już standard więc nie będe się zbytnio rozpisywał, przydatna jest...
5,0
~Jacek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Generalnie fajnie! Bardzo podoba mi się kształt deski rozdzielczej. Zwłaszcza, że w końcu znowu jest delikatnie zorientowana na kierowcę. Według mnie duuużo lepiej pod tym wzgledem w porównaniu z poprzednim modelem \"banglowskim\". Bardzo wygodne fotele - ale uwaga jak ktos nie bierze komfortowych tylko zwykłe nie zapomnijcie dokupić regulacji lędźwiowej!!! Mam jeszcze dwie UWAGI krytyczne niby drobiazgi, ale IRYTUJĄCE! W tym modelu jedyna...
5,0
~Tomek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 518d 150KM 110kW
Po niemiecku prostu bez wodotrysków wszystko czytelne na swoim miejscu . Do jojsticka trzeba się przyzwyczaić . Obsługa navi podczas jazdy nie polecam za bardzo absorbuje uwagę . Funkcje wyświetlacza czytelne i łatwe w obsłudze a jak ktoś ma kłopot to zawsze hotline jest gotowy do pomocy . Można APK-e sobie do telefonu zainstalować i mieć możliwość zdalnego sterowania niektórymi funkcjami . A jak już będziemy całkiem w czarnej d... to zawsze...
4,0
~Narek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Perfekcyjne fotele w najwyższej wersji zaspokoją potrzeby najbardziej wybrednych, dynamicznie reagujące na przeciążenia pompki i odsuwanie przy wsiadaniu i wysiadaniu robią robotę, wszystko pod ręką w kierownicy lub z pokrętła idrive. Przestrzeń kierowcy perfekt, pasażerowie kanapy mają nieco i kłopotu z zajmowaniem miejsca w związku z nadkolem przy krawędzi drzwi, ale podróż jest bajką. Obsługa podstawowych czynności serwisowych, jak:...
3,0
~foreks
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 550i 407KM 299kW
Za duzo przyciskow, wiele funkcji komputera zbytecznych, nawigacji nie uzywam, bo w tel. szybciej wpisze dane. Masaze gdzies schowane z przodu drzwi, do wentylacji parenascie klawiszy etc. Za duzo tego. Najgorsze, ze nie widze na desce rozdzielczej tego, jakiej stacji slucham, jaka wybieram, a samo zapisywanie stacji tylko w trybie recznym - zenujace. Nie widac numeru biegu, na ktorym jade w trybie auto - a chcialbym wiedziec. Nie ma funkcji...
4,0
~dres biurowy
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
to moje pierwsze bmw, a wiec mialem obawy co do tego jak dlugo przyjdzie mi sie przyzwyczajac do nowego ukladu.. przejscie bylo naprawde bezbolesne choc brakuje mi pewnych rozwiazan (ktore znam z volvo) w zakresie obslugi cd oraz tempomatu. wielki plus za komunikacje z kierowca. to prawdziwy xxi wiek. maly bagaznik jak dla 3 osobowej rodziny na wakacje. szczegolnie czesc ponad linia szyb jest krotka i mala. 590 litrow w teorii w praktyce nie...
5,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Nie wiem czy jest sens pisać dużo o ergonomii wnętrza-skoro zostało prawie całkowicie przejęte z nowej serii 7.Jakość elementów, ich obsługa umiejscowienie i spasowanie,prawie na wzorowym poziomie.Jedynie opisy przycisków koło pokrętła I-Drive troszeczkę za mało widoczne.Wogóle nie widac przycisku NAV.Ale to już szczegół. Poza tym, nie ma się do czego przyczepić.
3,0
~lukaszb
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Brakuje większego schowka, Brakuje także schowka chłodzonego w podłokietniku - taki wielki tunel środkowy, idealne miejsce na lodowke, a tam raptem portfel i telefon się mieści - trochę wstyd. Uchwyt na napoje, móglby być w bardziej przemyślanym miejscu. Z tyłu, oparcie kanapy moglo by być pod większym kątem, w końcu to auto na długie trasy.
5,0
~Em dzeJ
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 535d 299KM 220kW
Full wypas. Auto przezarąbiście wygodne, fajnie się prowadzi, siedzi się trochę wyżej niż w zwykłych sedanach a jednocześnie to nie jest SUV więc nie ma wrażenia siedzenia na stołkach (jak to jest w większości aut klasy SUV - szczególnie z tyłu). Tak naprawdę odpoczywają w nim pasażerowie (czasami żałuję że to ja muszę go prowadzić :)).
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Agent Tomek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Miałem dużo aut, łącznie z niższymi klasami i nie natknąłem się na jakieś większe babole z ergonomią.Może z innej beczki. Tu zachodzi BMW bezobsługowe. Niczego nie tykamy : żarówek, akumulatora itd. Cała masa plusów ujemnych. Muszę doczytać, czy przetarcie przedniej szyby szmatką nie skasuje mi gwarancji.Fotele standardowe przeciętne.
BMW Seria 5 F10-F11