Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (132) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 85 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Nigdy więcej nie kupię czterocylindrowego silnika do tak dużego samochodu..
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Zużycie paliwa jest naprawdę po prostu żadne, mając na uwadze wielkość samochodu, wagę i styl jazdy 7,7 l/100 km to wynik po prostu bardzo dobry. Ceny naprawy ? Niestety, to jest BMW.. Próbują Cie oskubać na każdym możliwym kroku, wystawiając faktury na co tylko się da nie zważając na to, że samochód jest objęty fabryczną gwarancją. Ceny napraw na szczęście jeszcze mnie nie dotyczą, ale widząc ceny faktur za robociznę.. Domniemam że naprawy...
3,0
~Larry
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Jeśli chodzi o bieżącą obsługę serwisową, to jest bardzo drogo, nawet poza ASO, przykładowo wymiana przednich hamulców w nieautoryzowanym serwisie w Warszawie to koszt na poziomie 2500 zł brutto, moim zdaniem to bardzo wysoka cena. Na plus spalanie, to ciężkie auto z automatem i napędem na cztery koła, a średnia z dystrybutora przez cały okres użytkowania to 8,32l/100 km, auto było użytkowane w ogromnej większości na drogach szybkiego ruchu z...
3,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Przecież to BMW. Czy nowe, czy używane - zawsze coś się dzieje. Mnie osobiście po prostu wk...wia aktywny tempomat i drgająca kierownica. O ile kierę można wyłączyć - o tyle radar ACC do cholerstwo jakich mało. Popada deszczyk - wyłącza się, wymyjesz samochód na myjni - wyłącza się. Jedziesz autostradą - tempomat załączony - z przodu hen hen gdzieś daleko pojawia się auto - ta menda już widzi i zaczyna hamować. Mówię Wam ludzie - z daleko od...
5,0
~beorg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Oczywiście dane katalogowe producenta można wsadzić między bajki, ale i tak jest bardzo przyzwoicie. Jak na te osiągi i masę samochodu pali mniej niż niejeden kompakt. Szczególnie w trasie silnik jest bardzo ekonomiczny, a duży bak zapewnia ponad 1200 km zasięgu - to lubię. A teraz parę konkretów: Kolonia - Kraków: 5,8L/100km Chyżne - Rimini: 5,3L/100km Monachium - Kraków: 6,2L/100km Kraków - Łeba - 4,8L/100km (rekord) Kraków bez korków:...
5,0
~Zadowolony
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Tutaj kolejne dobre doświadczenie. Napewno daleko do średnich podanych przez producenta ale jak na ciężar i wielkość auta rewelacja. Na autostradzie nie przekraczając 140 km/h do 6 l, przy szybszej jeździe do 8l. Po mieście nie przekroczylem 7,2l co mnie najbardziej zaskoczyło. Jadąc bardzo spokojnie poza miastem nie przekraczając 100km/h spalanie lekko ponad 5l.Ogolnie przy pełnym zbiorniku spokojnie robię ponad 1000 km co mnie bardzo...
4,0
~michał_polak
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 528i 245KM 180kW
BMW nigdy nie była tanią marką. Jeżeli decydujemy się zresztą na jakąkolwiek markę premium to nie możemy oczekiwać cen jak za części do Dacii. Ale jeżeli wybierze się odpowiedni serwis (a ja tak mam) to jest znośnie. Najdroższa naprawa jak dotąd to wymiana poduszek pneumatycznych przetartych przez roboty drogowe, kwota ok. 4000 zł i tylne zawieszenie koszt 6000 zł. Klocki hamulcowe i tarcze też do tanich nie należą, wystarczają na ok. 40-50 tyś.
5,0
~KitaPL
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 530d 258KM 190kW
Mnie osobiście wiele nie kosztował. Bardzo ekonomiczny jak na prawie dwutonowe auto z ponad 300 KM pod maską. Ale na trasie jadąc 180-200 średnia oscylowała mi w granicach 10l. Spokojnie jeżdżąc zgodnie z przepisami można zejść poniżej 7l. Serio. sprawdzałem na trasie 100 km, jadąc max 120. 6,4 - to oczywiście deko więcej niż producent pisze ale nadal to mega dobry wynik.
5,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Narazie jestem zadowolony z ekonomii,a nie jeżdże trybem emerytalnym. Pociesza jeszcze fakt,że być może spalanie spadnie jeszcze gdy silnik sie ułoży/dotrze.W mieście 8L to akceptowalny poziom. Tryb mieszany to około 6,5-7,5 L,a trasa tak jak pisałem 5,3L. Samochód mimo zastosowania aluminiowych elementów karoserii-jest ciężki. Więc wynik i tak mnie zadowala.
4,0
~Andreus1979
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Nie wiem jakim cudem palą Wam tak mało... Auto od nowości w rodzinie, obecnie prawie 280tyś km. M pack, Koła 245/45/18, automat. Średnie spalanie przy normalnej jeździe 8,2-8,3 ( trochę miasta, większość trasa 140-180km/h ). Auto serwisowane od nowości co około 20 tyś km, tylko i wyłącznie w BMW. Sprawuje się bez zarzutów, wygląda i jeździ jak nowe...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Tomek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 518d 150KM 110kW
Zakładam ze przez 3 lata nie będzie wszystko jest w pakiecie wymiana oleju i serwis . Jedynie części eksploatacyjne jak klocki tarcze itp. ale nie miałem okazji jeszcze tego doświadczyć . Sprawdzałem koszt wymiany oleju jest OK bo wg kompa co 30kkm to lekka przesada moim zdaniem . Jedno co mnie rozwaliło to koszt przekładki opon na zimowe runflat 500pln :)
BMW Seria 5 F10-F11