Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (149) - Silnik

Na liście zabraknie 68 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Nigdy więcej nie kupię czterocylindrowego silnika do tak dużego samochodu..
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Niestety, jest to zdecydowanie najsłabszy element tego samochodu. Po 24 tyś. przebiegu turbiny po prostu się rozpadły (wymienione na gwarancji). Kultura pracy godna pożałowania,moc i elastyczność nie istnieje, niestety przy ponad 1900kg masy własnej silnik R4 po prostu się do tego nie nadaje. Od zawsze wiedziałem że jedyny akceptowalny silnik to R6, niestety, sprzedający z salonu BMW zapewniał mnie, że 525d o mocy 218 KM to nowoczesny,...
3,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Tu wystawiam tylko 3 gwiazdki. Być może niektórzy uważają, że jest to torpeda - i w przypadku 2 litrowych jednostek może i tak jest - ale poprzednie moje auto to było BMW E61 z 3.0 d i dlatego też na obecna chwilę muszę powiedzieć, że w piątce powinny być jednak 3 litry. Jednostka 2 litrowa jest ekonomiczna, z przyzwoitymi - jak na tę pojemność osiągami - ale .... - no cóż - jeśli miałbym jeszcze raz wybierać kolejne BMW i dysponował...
5,0
~KAju
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 530d 258KM 190kW
Tutaj muszę powiedzieć, że rewelacja. Jest to idealne balans pomiędzy dynamiką, spalaniem i wagą samochodu. Nie dajcie się nabrać sprzedawcom na małe wyżyłowane 2-litrowe jednostki. Ten kto jeździł 2 i 3 litrowym silnikiem wie o czym mówię. Pozostali, którzy mówią, że nie ma różnicy pomiędzy jednostką 525 a 530d albo się zupełnie nie znają albo w ogóle nie jechali 3.0 d. Nad pracą tego silnika mógłbym się długo rozpływać... Jest prawie...
2,0
~foreks
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 550i 407KM 299kW
V8 biturbo, a pracuje jak nowoczesna dwulitrowka. Auto startuje spod swiatel i rozpedza te 2300kg, ale szalu naprawde nie ma. Do 250km/h rozpedza sie bez zadyszki, ale ile razy czlowiek jezdzi powyzej 200km/h? Silnika w ogole nie slychac - sorry, ale gdy jade V8 to wypadaloby posluchac melodii spod maski, ale BMW uznalo, ze liczy sie komfort. Tylko komfort zagluszaja wentylatory, klima i wiele innych rzeczy, ktore zagluszaja cisze. Innymi...
4,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Mimo że jest to wersja skandynawska o programowo obniżonej mocy do 163 koni,to narazie jestem zadowolony z dynamiki.Gdy ustąpi śnieg,napewo moje odczucia się zmienią na suchym asfalcie. Silnika nie slychac prawie wcale.Znakomite wytłumienie.Jedynie gdy jest zimny,lubi troszkę głośniej pohałasować,ale słychać to tylko na zewnątz.Spalanie świetne.Na trasie 1500km z 3 osobami,full bagażnikiem i 2 walizkami na miejscu pasażera z tyłu,samochód...
1,0
~Artur
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 523i 204KM 150kW
Katastrofa. Po przekroczeniu 100 k trzeba się nastawić na bardzo drogie wymiany. Wtryskiwacze , pompa wysokiego ciśnienia paliwa , sensor nox , sondy lambda itp po prostu prawie wszystko się tam psuje a zamienniki nie działają i nikt nie chce ich wkładać w samochód. Trzeba części oryginalne. Dla przykładu jeden wtryskiwacz nowy oryginalny kosztuje 1800 złotych a trzeba ich kupić 6 …. Pompa paliwa około 5 tysięcy a zepsuje się napewno. Silnik...
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Kultura pracy w porządku, ładny pomruk jak na disla, cichutki w niskich obrotach, idealny kompromis zużycie/dynamika. Zrywny mimo nie najwyższej mocy spokojnie daje radę. Postulowane przez markę hasło "BMW - radość z jazdy" - potwierdzam. Momentu wystarczająco dużo, nieraz przy depnieciu zrywał przyczepność. Ogółem bez zarzutów sama radość, korciło mnie by zakupić 3.0d ale podkręce ewentualnie ten silnik a za jakiś czas coś mocniejszego, bo ta...
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Kultura pracy w porządku, ładny pomruk jak na disla, cichutki w niskich obrotach, idealny kompromis zużycie/dynamika. Zrywny mimo nie najwyższej mocy spokojnie daje radę. Postulowane przez markę hasło "BMW - radość z jazdy" - potwierdzam. Momentu wystarczająco dużo, nieraz przy depnieciu zrywał przyczepność. Ogółem bez zarzutów sama radość, korciło mnie by zakupić 3.0d ale podkręce ewentualnie ten silnik a za jakiś czas coś mocniejszego, bo ta...
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Kultura pracy w porządku, ładny pomruk jak na disla, cichutki w niskich obrotach, idealny kompromis zużycie/dynamika. Zrywny mimo nie najwyższej mocy spokojnie daje radę. Postulowane przez markę hasło "BMW - radość z jazdy" - potwierdzam. Momentu wystarczająco dużo, nieraz przy depnieciu zrywał przyczepność. Ogółem bez zarzutów sama radość, korciło mnie by zakupić 3.0d ale podkręce ewentualnie ten silnik a za jakiś czas coś mocniejszego, bo ta...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~doktorj
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Dobra moc i elastycznosc jak na 2,0 pojemnosci, dzieki podwojnemu doladowaniu brak turbodziury i liniowe rozwijanie mocy. Zadyszka dopiero przy predkosciach 180+(Niemcy). Na plus rowniez brak/minimalne wibracje i odglosy pracy wewnatrz dzieki wytlumieniu kabiny. Niestety dzwiek silnika na zewnatrz katastrofalny, w porownaniu z moim poprzednim autem (Mazda 6 diesel prod.2007) motor brzmi jak uszkodzony (wg BMW w granicach normy). Spalanie...
BMW Seria 5 F10-F11