Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (120) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Nigdy więcej nie kupię czterocylindrowego silnika do tak dużego samochodu..
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Zdecydowanie jakość prowadzenia tego samochodu to jego najmocniejsza strona. Układ kierowniczy pracuje pewnie a kierownica doskonale leży w dłoniach. Przyczepność samochodu na 18\" felgach i oponach 245/45 jest wprost niewyobrażalna. Z pewnością niezbędny jest system Electronic Damper Control (EDC), w trybie \"SPORT\" zawieszenie doskonale się usztywnia a układ kierowniczy pracuje tak jakbyśmy sobie tego życzyli w tymże trybie, tryb...
4,0
~Maciej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 258KM 190kW
Dałem ocenę 4 z jednego powodu, auto od nowości ściąga w prawo, 3 wizyty w serwisie a przy tej okazji zamiana opon, wymiana wahacza, zmiana kąta ustawienia amortyzatora w osi pionowej nie dały efektów. Serwis coś bełkoce o precyzyjnym układzie kierowniczym, który tak reaguje na nasze drogi, ale nie chce mi się tego komentować.Co do komfortu zawieszenia to ta cecha zachwyciła mnie początkowo najbardziej, zawieszenie świetnie sobie radzi z...
3,0
~lukaszb
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Mam amortyzatory ze zmienną charakterystyką, czuć różnicę przy zmianach trybów. Do odczuć z jazdy, wiele brakuje do poprzednika, a jeszcze więcej do serii 3. Daleko daleko gdzieś na końcu głowy czuć że auto jednak trzyma się drogi i jedzie tak i tam gdzie byśmy chcieli, lecz nie czuć tego w środku. Gdy chcemy jechać nieco ciasniej w zakrętach, chcemy się trochę namęczyć, może ma pojawić się kropla potu, chcemy siłować się z...
5,0
~Tomek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 518d 150KM 110kW
Auto jedzie jak po szynach - nie jeździłem wcześniej autem z tak idealnie zestrojonym zawieszeniem. Trzyma się drogi jak przyklejony . BMW to jednak auto z pazurem sportowym zawieszenie jest zarazem twarde ale również tak wybiera nierówności że siedząc w środku odczuwamy duży komfort i przyjemność jazdy . Trzeba przyznać ze jest również dobrze wyciszone nadkola pokryte jakąś tkaniną powodują ze opony toczą się z przyjemnym delikatnym szumem ....
4,0
~qwerty
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
tutaj dam między dobrze a doskonale, ze wskazaniem na dobrze. Auto trzyma sie świetnie, ale mam 19stki koła, wiec na naszych drogach trudno stwierdzić doskonale, więc daje dobrze. wątpię by jakas inna limuzyna lepiej wybierała po naszych drogach na 19stkach, chyba że beta 7 chodź f10 jest podobno takze na siódemce robiona wiec jest dobrze. kto mial 19 lub 20 wie o co chodzi, reszta amatorow nie ma pojęcia, mi nie pasują tak szczerze wielkie...
4,0
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Co do układu jezdnego - to moje osobiste odczucie wydaje się kierować ku modelowi E60/61, który miałem poprzednio, ale może dla tego - że tam miałem Active Stearing i jazda tamtym modelem była po prostu bajką. Tutaj - układ jezdny jak by został podebrany od Mercedesa E-klassy. Stał miękki, leniwy - jak nie BMW. Mimo, że niby nic mu nie b rakuje, auto prowadzi się nadal świetnie - ale czegoś mu brakuje. Oczywiście jest to moje subiektywne...
1,0
~krisso69
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 535d 300KM 221kW
zawieszenie adaptacyjne, 19 calowe koła i opony runflat. porażka. do jazdy w Polsce nadaje się tylko tryb comfort (a i to w sposób mocno naciągany!) ale nie daje się wówczas wyłączyć kontroli trakcji (DSC)!!! nie ma alternatywy dla opon runflat i to jest źródło porażki!!! ukłąd kierowniczy dość bezpośredni ale zbyt mocno wspomagany. dobra zwrotność jak na te gabaryty. trzy rzeczy na mega plus za to : 1. skrętna tylko oś 2. szpera 3....
3,0
~doktorj
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Raczej twarde zawieszenie ze sportowym zacieciem, przez co pokonywanie zakretow sprawia przyjemnosc, niestety rownoczesnie cierpi na tym komfort, potrafi glosno dac znac o nierownosciach drogi, jak i "wytrzepac" pasazerow. Elektryczne wspomaganie ukl. kierowniczego pozbawione czucia, przez co jazda na wprost autostradami jest uciazliwa i meczaca (ciagle szukanie ustawienia neutralnego - wg BMW ten "typ" tak ma...)
4,0
~szczerbat
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Mam xdrive więc prowadzi się pewnie i precyzyjnie. Na suchym w ostrych zakrętach prowadzi się jak po sznurku nawet przy dużych prędkościach. W górach na ośnieżonych stromych podjazdach radził sobie lepiej jak inne auta na łańcuchach. Bardzo dobrze tłumi wszelkie nierówności drogi. Jeden minus który zauważyłem przy bardzo śliskiej nawierzchni przy dużym skręcie bez gazu (np jak wjeżdza się na ulicę osiedlową) wpada w poślizg podsterowny.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Dotychczasowy Fordowiec
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Precyzja prowadzenia tego samochodu wydaje mi się przereklamowana. Może się narażę innym użytkownikom, ale jeździłem wcześniej także dosyć sporym kombi, Mondeo 2.2 tdCi i przy mocy 175 KM prowadził się on o wiele, wiele lepiej! Tutaj nie ma tego poczucia bezpośredniego kontaktu kierownicy z kołem (i asfaltem), układ kierowniczy jest zbyt mało precyzyjny, wszechobecny luksus oddziela skutecznie od bodźców zewnętrznych
BMW Seria 5 F10-F11