Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (73)

Pokaż filtry
4,8
~Biszkopt
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Duże, wygodne auto, z którego jestem zadowolony. Brakuje miejsca w środku, jak na takie gabaryty zewnętrzne. Ja mam 175 cm wzrostu i z przodu na nogi mam miejsca z lekkim zapasem, nie wiem co bym miał robić gdybym miał 2 metry wzrostu... Długie podróże nie męczą w ogóle, pewnie przez fotele "komforty" i gabaryty samochodu Mogło by być nieco bardziej miękko zestrojone zawieszenie, ale wtedy nie prowadziłby się tak dobrze -coś za coś.
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
4,8
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem...
4,7
~narcyz_dudek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Pora zmienić auto, ale jak się rozstać skoro konkurencja zawsze w czymś ustępuje. Jest problem. To moje 8 auto każdym jeździłem conajmniej 2 lata. 3 z kolei BMW tej serii. Szczerze polecam egzemplarze ze sprawdzonym przebiegiem i regularnie serwisowane. Odwdzięczą sie niezawodnością idobrymi osiągami.
4,7
~Narek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
To już drugie 520 d,poprzednio E60. Samochód nigdy mnie nie zawiódł. Solidny i budowany z myślą o obsługujących go osobach. Łato wygodnie i bez wysiłku. Bardzo solidny. Warto dać mu dobre paliwo i przegląd nieco wcześniej, niż co wymagane 30 tys, a będzie lojalny i wierniejszy od owczarek niemiecki. Nigdy pasażer nie poskarży się na brak komfortu. W tej marce już nie musisz nikomu nic udowadniać, a i tak chętnie ustąpią Ci pierwszeństwa.
3,9
~lukaszb
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Historię z BMW zacząłem dwa lata temu od modelu E91. Po roku, zachciało się mieć coś większego, ale rownież ze stajni BMW, gdyż jeździlo się niesamowicie. Trafiłem na E61 po liftingu, ale jeszcze z silnikiem M47 (2.0d). Wyposazenie super, komforty, asystent zmiana pasa ruchu, licht pakiet, individual audio, panorama itp. E61 już nie jeździlo tak samo jak E91. Było troszeczkę bardziej komfortowe i nie nawoływało tak do 'szaleńczej jazdy'...
3,3
~Robert
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Samochod, ktory robi dobre wrazenie na poczatku, a kiedy juz sie przyzwyczaisz do fajnego wygladu to zaczynasz zauwazac wady. po jakims czasie masz wrazenie, ze jezdzisz o wiele tanszym samochodem.
4,5
~beorg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Do tej pory jeździłem głównie autami Hondy i VW, z każdego byłem zadowolony do chwili gdy przesiadłem się do BMW. To auto to kwintesencja powiedzenia, że lepsze jest wrogiem dobrego. Po pierwsze - marka premium, to czuć od pierwszej chwili, materiały, wykończenie, wyciszenie. Po drugie - tylny napęd, nigdy więcej przednionapędowca. Po trzecie - dopracowane i przemyślane auto dla kierowcy. Kupiłem go jako dwulatka z pewnych rąk choć i tak...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,5
~Zadowolony
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Po przejeździe nawet 1000 km mam ochotę jechać dalej. Nie czuje zmęczenia a jazda sprawia ogromna przyjemność. Obsługa wnętrza prosta a funkcje i nawigacja profesjonalna to najwyższa półka . Bagażnik bez zastrzeżeń ,pojemny i do tego to banalnie proste rozkladanie siedzeń tylnej kanapy. Komfort,bezpieczeństwo,ekonomia to największe atuty tego dużego auta. Zresztą nie ma sie co dziwić skoro prawie wszystko przeniesiono do tej 5 ki z 7 ki.
BMW Seria 5 F10-F11