Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (16)

Pokaż filtry
4,2
~Larry
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Choć zaznaczyłem, że nie wybrałbym tego samochodu drugi raz, to zrobiłem to tylko dlatego, że zwyczajnie mi się znudził. Miałem sporą zagwozdkę co tutaj dać, ale myślę, że skłamałbym dając mniej niż pięć gwiazdek - samochodem jeździło mi się bardzo dobrze, nawet 4-cylindrowy diesel chyba aż tak mi nie przeszkadzał, bo mimo zarzekania się, że następnym razem wezmę auto z benzyną lub dieslem R6, finalnie skończyło się na kolejnym aucie z...
4,1
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Ogólnie rzecz biorąc BMW serii 5 to przede wszystkim fenomenalna stylistyka, wg. mnie po prostu wzór do naśladowania - ale o gustach się nie dyskutuje, więc przejdźmy do wrażeń z jazdy. W miarę cicho - chodź wydaje mi się, że poprzedniczka w tym względzie powinna być oceniona na 5+ - natomiast F - silna 4+ lub słaba 5- - jak kto woli, nie mniej jednak szum wiatru mi akurat przeszkadza, przy czym nie oceniam tych szumów z punktu widzenia...
4,8
~Tomek JG
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Bardzo wygodny samochód dla rodziny 2+2. Sporo przestrzeni na dziecięce duperele. Zdecydowanie długie trasy nie stanowią w nim wyzwania. Chcesz 1000 km dziennie; wciskasz start i docelowo stop.... już! Tak to wygląda w tej "5-ce". Wersja Luxury oferuje bardzo bogaty pakiet wyposażenia, więc co chwila cieszysz się z nowych gadżetów. Począwszy od prognoz pogody na daną lokalizację w ramach ConnectedDrive aż po HUD i aktywny tempomat, kontrolę...
4,7
~radek
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Po podniesieniu mocy do 225 KM można powiedzieć że teraz to naprawdę jedzie w porównaniu do oryginalnej mocy 186 KM ( powinno być 190 KM ale hamownia pokazała co innego ) . Cichy wręcz bardzo cichy . Spalanie przy x-drive nie całe 10 litrów ropki .
3,4
~Zawiedziony
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Jeżeli chodzi o prowadzenie to naprawdę super ale niestety ilość usterek przeraża i przy jakim przebiegu 60tyś - pękła sprężyna, 68tyś - wymiana wahaczy, wymiana tylnego dyfra stukał, 90tyś - wymiana chłodnicy EGR , pocenie się z pod klawiatury, 100tyś - to jest hit kolor ze skóry dakota z zagłówka się roztopił oczywiście po gwarancji obsługa w serwisie też dramat po każdym przeglądzie czułem się jakby mi coś wykręcili z niego. Mamy dwie...
5,0
~Krystian
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Najlepsze BMW jakie miałem silnik bez dotykowy , wymiana oleju co 12 tyś i tylko jeździć , dobre wyciszenie , świetny samochód na autostradę , samochód sprzedałem i wymieniłem tez na f10 w lepszej konfiguracji z tym samym silnikiem tylko z napędem xdrive . Polecam
3,8
~kd
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Mało mocy. Na trybie sport już jakoś jedzie. Cichy. Mało pali. (Silnik)
4,3
~Piotr
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Auto pozytywnie mnie zaskoczyło pod względem prowadzenia, kierowca czuje się pewnie a auto jest posłuszne
4,5
~Ark
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
w porónaniu do starszego modelu, to kilka pięter wyżej (Wyciszenie)
3,7
~Tomek
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 190KM 140kW
4 Letni samochód, w tym czasie ogniwa rdzy na kantach dzwi przy lusterku z przodu, zbierająca się woda w tylnych drzwiach... Tylne zawieszenie skrzypi w ciepłe dni (pewnie miechy) Bardzo żałuję że nie zdecydowałem się na A6 C7 polift. Jakość wykonania Audi a BMW to przepaść.
BMW Seria 5 F10-F11