Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 (42) - Całokształt

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~woj18a
BMW Seria 5 G30-G31
Touring 540i 340KM 250kW
Samochód uważam, że bardzo dobry. Jest to moje pierwsze bmw, więc nie mam porównania do poprzednich, ale na pierwszy miejscu postawiono tu na komfort. Wybierając samochód stwierdzam, że nie ma idealnego, każdy ma wady i zalety. Ten po prostu podobał mi się najbardziej, ale też ma wady i dziwne oszczędności jak na tak drogi samochód. Np. plastikowe kieszenie w drzwiach, gdzie nawet VW Golfie są wyłożone jakby pluszem, brak wystarczającej liczby...
5,0
~jacek
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 550i 462KM 340kW
Samochód robi piorunujące wrażenie zaraz po odpaleniu silnika, dźwięk może nie powala na kolana głośnością, ale od razu wiadomo,że mamy do czynienia z mocnym v8. To samochód typu 2 w 1. Można w trybie eco poruszać się prawie bezszelestnie, trochę mniej dynamicznie lecz zapas mocy i tak jest spory, można w zwykłym trybie mieć do dyspozycji pełną moc rozwijaną harmonijnie, płynnie, bez szarpnięć, a jak przyjdzie ochota na tryb sport + to wtedy...
4,0
~Stefan
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 520i 184KM 135kW
Samochod ma kilka cech oraz wad, których bym sie nie spodziewal po samochodzie premium. Wady: - slaba jakosc wykonczenia kieszeni bocznych(nawet superb ma cale wyfilcowane) - brak spryskiwacza kamery cofania (standard w grupie vw) - slabe wyciszenie jak na klase premium szyb bocznych kierowcy. Cechy: - bardzo bardzo ciasno w środku w stosunku do wymiarow, ale jest to spowodowane przesunieciem srodka ciezkosci do srodka pojazdu, silnik...
4,0
~Stifmajster
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Mój egzemplarz to 520xd, użytkuję go od dwóch miesięcy i po 5000 km mogę się pokusić o wstępną opinię na temat pojazdu. Auto dosyć świeże, więc myślę, że wielu zainteresowanym zakupem moja ocena może się przydać, moje poprzednie auto to a6 c7 2.0 tdi quattro 190 km s-tronic, a prywatnie posiadam e60 3.0d. Auto jak każda piątka w historii jest dopracowane pod względem technicznym, standardem są systemy wykrywania pieszych czy hamowania...
5,0
~Jakub
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Bardzo wygodny, cichy, "płynący". Moje pierwsze BMW, wypożyczony na długi okres. I po kilku tys. km rozważałbym zakup, choć zamówiłem coś innego. Oczekiwałem trochę sportowego zacięcia, a jest to bardziej spokojna limuzyna, bardzo bujająca, miękka. Porównując do Arteona raczej mniejszy i bardziej dziadkowóz, ale ma swoje zalety. Śmieszne spalanie i cichy. Dla wyników spalania - jeżdżę tylko w trasie. Przez pierwsze 5-7km pokazuje dużo,...
5,0
~Hubs
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochod jest swietny, bezpieczny, szybki i dobrze wykonany. Silnik 2.0 252KM xDrive wystarczy do sprawnego przemieszczania sie. Prowadzi sie naprawde dobrze i precyzyjnie. W porownaniu do F10 (ktora mialem poprzednio), jest to ewolucja pod wzgledem komfortu i prowadzenia, nie rewolucja. Ergonomia nie jest jednak mocna stroną tego pojazdu. Malo schowkow, brakuje mi takiego malego do przechowywania drobiazgow w stylu monety, Ladowarka...
5,0
~Hubs
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochod jest swietny, bezpieczny, szybki i dobrze wykonany. Silnik 2.0 252KM xDrive wystarczy do sprawnego przemieszczania sie. Prowadzi sie naprawde dobrze i precyzyjnie. W porownaniu do F10 (ktora mialem poprzednio), jest to ewolucja pod wzgledem komfortu i prowadzenia, nie rewolucja. Ergonomia nie jest jednak mocna stroną tego pojazdu. Malo schowkow, brakuje mi takiego malego do przechowywania drobiazgow w stylu monety, Ladowarka...
5,0
~KrzyGra
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d Efficient Dynamics Edition 190KM 140kW
Samochód kupiłem używany i użytkuję go już rok. Przez ten czas nie było żadnych mniejszych ani większych problemów (oprócz wymiany chłodnicy EGR dokonanej podczas standardowego serwisu). W trakcie tego roku wymieniłem klocki i przednie tarcze hamulcowe (była głęboka rysa na jednej z nich). Super sprawuje się podczas jazdy po mieście jak i na trasie, silnik, przeniesienie napędu, jak dla mnie rewelacja. Bagażnik naprawdę spory, wcześniej miałem...
5,0
~Krzysztof
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna Facelifting 2.0 530i 252KM 185kW
Samochód znakomity. Wspaniale się prowadzi. Bardzo dobrze rozwiązano start stop. Dzięki temu że ma dodatkowo mały 11 kM silnik elektryczny bezpośrednio połączony z napędem zapalanie silnika spalinowego jest prawie niezauważalne. Często w trakcie jazdy silnik spalinowy w ogóle nie pracuje. Jest to niezauważalne, jedynie zero na obrotomierzu świadczy o tym że samochód jedzie bez pracy silnika. Nie wpływa to w żaden sposób na komfort...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 G30-G31
Średni koszt przejechania 100 km
51,50 zł
7,2
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mateusz
BMW Seria 5 G30-G31
M5 Limuzyna 4.4 600KM 441kW
Zdecydowanie polecam, świetne daily praktycznie bez wad. Naped mxdrive działa świetnie w każdych warunkach. Na drodze prowadzi się super pewnie. Posiadam wersję Competition, która brzmi zdecydowanie lepiej niż zwykła M5. 4wd sport pozwala na uślizg tylnej osi i pokonanie zakrętu delikatnym "bokiem". Napęd na tył powoduje już chmurę dymu z opon :) Hamulce stalowe sprawują się świetnie dużo lepiej niż w M4. Moim zdaniem zupełnie nie ma sensu...
BMW Seria 5 G30-G31