Szukaj

Lista ocen BMW Seria 7 E38 (82) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 90 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~matraks
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i L 286KM 210kW
Bajka! Pod warunkiem ze nie ma luzow, a z tym w uzywaniej siodemce jest przewaznie nieciekawie. po zakupie czeka cie z penoscia wymiana kilku elementow. Szczegolnie w przedniej osi. Siadaja wahacze, co objawia sie \"wibracjami\" kierownicy i zlym prowadzeniem. Przerabialem to w wswojej 740iL. Wszystkie wahacze byly jeszcze fabryczne i koszt ich wymianiy to ok $600 (mieszkam w USA;)) za same czesci. W polsce komplet 4 wahaczy to ok 1,200zl....
4,0
~Burgund
BMW Seria 7 E38
Sedan 728 i 193KM 142kW
Dałbym coś pomiędzy 4 a 5, tak mniej więcej 4.75. Nie ma tutaj co dużo mówić, przy takich gabarytach i wadze samochód prowadzi się idealnie. Nawet przy dużej prędkości można się zmieścić w wąskim zakręcie. Powiedzmy szczerze - ten samochód jest strasznie długi, już kilka razy miałem problem ze znalezieniem miejsca na osiedlu znajomego, nikt nie przewidział że takie samochody tam będą parkować, lecz mimo to jestem za każdym razem w stanie się...
3,0
BMW Seria 7 E38
Sedan 730 d 193KM 142kW
Prowadzenie tego auta to bajka,nirwana i nie wiem co jeszcze DSC działa wprost rewelacyjnie. Oczywiście jest ale, mianowicie zawieszenie nie jest przewidziane na polskie drogi choć i tak dobrze je znosi, auto jest ciężkie i na 18\\\" kołach łączniki drążków stabilizatora wymieniam co 30tyś. Jak kupiłem auto to miało 200tyś km auto było jeszcze na fabrycznych częściach więc całe przednie zawieszenie robiłem od ręki (łącznie z drążkami...
4,0
~Łukasz M...
BMW Seria 7 E38
Sedan 728 i 193KM 142kW
Pięknie ładnie i przyjemnie póki nie pojawią się luzy w zawieszeniu, wtedy nawet na stacji diagnostycznej Pan wszechwiedzący diagnosta nie jest w stanie zdiagnozować delikatynch luzów na wahaczach, poduszkach amortyzatorów czy przekładni kierowniczej, pozostaje rozebranie wszystkiego w mak i sprawdzenie ręcznie, organoleptycznie. Ogółem zawieszenie dość sztywne jak na limuzynę, odnoszę wrażenie że sztywniejsze niż w E39 ale to moja opinie tylko
4,0
~shebi
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/2 286KM 210kW
prowadzi się bardzo dobrze nic dodac nic ując, na duzych oponach (R16) mozna spokojnie przewalać się przez krawężniki, torowisk żadnych nie czuć, to samo tyczy sie spiacych policjantow, gdzie w malych autach fruwa się pod dach, nic nie stuka nic nie puka, zawieszenie mam do zrobienia bo jednak przy 230kmh pływa troche :P sportowe minia uto to to nie jest nie ma sie tez co oszukiwac
5,0
~landik@poczta.onet.pl
BMW Seria 7 E38
Sedan 750 i 326KM 240kW
Po prostu sie płynie. Trasa 1000 km nie sprawia dużego wysiłku a już w tym aucie daje dużo przyjemności. Kontrola trakcji (PDC) to naprawde super sprawa, po prostu samo Cię wyciąga z poślizgu. Zawieszenie na duży plus, porównując do Passata B5 mojego ojca to cenowo podobnie za to w BMW jest o wiele trwalsze. Bardzo świetna oś skrętu.
5,0
~Kostek
BMW Seria 7 E38
Sedan 750 i 326KM 240kW
Świetny układ jezdny który ma 2 tryby pracy amortyzatorów normalny i sportowy, na normalnym jest komfortowy i świetnie wybiera nierówności, przy czym wcale nie jest rozlazły jak w niektórych tak zwanych komfortowych samochodach, a na sporcie jest bardzo sztywny, jedzie jak przyklejony, a zakręty po prostu połyka.
5,0
~Tomasz
BMW Seria 7 E38
Sedan 725 tds 143KM 105kW
Mało które duże auto prowadzi się tak rewelacyjnie jak E38. Mowa oczywiście o samochodach z tego rocznika. Dorównuje przyjemnością z jazdy sportowym samochodom niejednokrotnie o kilkadziesiąt centymetrów krótszych. Nie można nic zarzucić wygodzie pokonywania zakrętów czy przyczepności lub tłumieniu dziur.
5,0
~paw84k
BMW Seria 7 E38
Sedan 735 i 235KM 173kW
Jak to w prawie 2 tonowym aucie, zawieszenie zestawione komfortowo, z minimalnymi odczuciami nierówności. Na zakrętach prowadzi się bardzo dobrze i pewnie. Przy prędkościach około 200km/h auto płynie prosto i pewnie. dosyć dobry skręt i łatwe manewrowanie na ciasnych parkingach.
4,0
~SPiDi
BMW Seria 7 E38
Sedan 740 i B40/1 286KM 210kW
Zawieszenie rewelacyjnie dopasowuje się do stylu jazdy oraz nawierzchni drogi. Minusem jest fakt, że lubi się w miare szybko "wyrabiać" na naszych polskich wspaniałych drogach. Wynagradzają to w miare niskie ceny części zawieszenia.
BMW Seria 7 E38