Szukaj

Lista ocen BMW X5 E70 (32) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~free mind
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Cóż, to żona skazała mnie powtórnie na suva. Wolę auta niskie (następny będzie z4;)). I tu szacunek dla inżynierów. Auto wysokie a ciągnie jak po szynach. Widać to zwłaszcza tam gdzie jednonapędowe dobrze prowadzące się accordy czy mondeo ostro zwalniają, a my sobie lajtowo śmigamy raczeni aksamitnym hard rockiem pobrzękującym z subwooferka. I tutaj rada. Nie skąpcie jak ja na niestandardowe fotele. Zwykłe słabo trzymają na zakrętach.Sportowe...
5,0
~Tommy
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
Auto jedzie niczym przyklejone. Jest ciężkie i wysokie, ale poza pozycją kierowcy - niczym w limo. Nic nie buja, nic nie przechyla, nic nie trzęsie. W trybie Sport - jest niebezpiecznie. A dlaczego - bo na zakrecię auto jest po prostu proste. Nie przechyla się. A niebezpiecznie jest - gdyż żaden, nawet najlepszy system nie wygra z prawami fizyki. Trzeba się kontrolować, żeby nie okazać się jabłkiem pewnego pana ;-). Uwaga dla kupujących -...
4,0
~ArtPol74
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
No, dobrze tylko dlatego, że tak jak w opisie na początku, E53 lepiej się zachowywało. Chciałbym przejechać się E70 w właśnie wersji SPORT. Ale mimo to, lepiej się prowadzi niż Mazda6. Nigdy nie byłem zwolennikiem BMW ale gdy się przejechałem, zrozumiałem o czym piszą i mówią, że BMW się prowadzi! Szczególnie E53.Ale tylko dlatego, że przy Adaptive Drive dla mnie, ni pies ni wydra. Ale to tylko moje odczucia.
5,0
~walduś , jacekchar@o2.pl
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
po prostu przyjemność, przed zakupem testowałem: Lexus RX400- ogromna przyjemność, układ jezdny wg mnie o podobnej kulturze, i Land Cruisera Toyoty - dla mnie nie pasuje, to jest naprawde ciężarówka; ale być może mają rację ci którzy mówią, że X5 to "bulwarówka" ?. Dla mnie jest ona przepiękna i wspaniałą "bulwarówką" którą się śmiga 210 km/h, a w teren to kupię sobie ZiŁa na którym mozna gwożdzie prostować
4,0
~hewamich
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Samochód jest wysoki, troszkę twardy jak na BMW przystało, także nie oczekujcie prowadzenia 'Siódemki" ale na co dzień czy w trasie jest w porządku. Z przodu pojazdu jest klasyczne zawieszenie wielowahaczowe, a z tyłu miechy pneumatyczne - tutaj bardzo duży "+" - koszt wymiany 1 miecha to coś w granicy 700 zł, a są tylko dwa. Porównując inne auta tego typu wpływa korzystnie na eksploatację.
3,0
~Piotr
BMW X5 E70
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
Bardzo przeciętnie. Od suva oczekuję komfortu, płynnego i bezszelestnego resorowania a jednocześnie trzymania ciężkiego nadwozia w ryzach. Tutaj trzęsie, jest głośno, nawet na teoretycznie gładkiej autostradzie auto cały czas skacze, podskakuje, trzęsie się. Ta sama trasa serią 5 G30 3.0d to kompletnie inny komfort.
5,0
~Jac
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Jak na tak wysokie i ciężkie auto prowadzi się bardzo pewnie. Wielki plus za hamulce- uratowały mnie od co najmniej wózka inwalidzkiego kiedy tir wyjechał mi przed maskę podczas manewru wyprzedzania innego tira. Po tym hamowaniu przednie tarcze, klocki i gumy do wymiany;)
5,0
~Dexter
BMW X5 E70
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
Mistrzostwo świata. Widać, że firma ma swój oddział odpowiadający za wyczynowe auta, w tym takie supersportowe, które startują w F1. No ale ja nie oczekuję od niego sportu, tylko ekskluzywności i komfortu. No i...żeby byle jaka dziura nie rozwaliła mi kół i sprężyn.
5,0
~Gorja@wp.pl
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
opony ran fllat bardzo twarde zawieszenie też nie jest to limuzyna super komfort jeep miał o niebo wiekszy komfort mimo stałych mostów no jest autem dużym i powinno być sztywniejsze wiec coś za coś jesli kupujemy \"terenówke\" to liczymy sie że konfortu nie bedzie
4,0
~Ogi-Eho'o
BMW X5 E70
SUV 3.0 si 272KM 200kW
Samochód tych gabarytów bardzo dobrze trzyma się drogi, oczywiście nie można go porównywać do samochodu typu klasa 3 lub 5, ale układ jezdny na najwyższym poziomie. Dobrze trzyma na zakrętach.
BMW X5 E70