Szukaj

Lista ocen Chevrolet Captiva I (56) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~tcpoland@poczta.wp.pl
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
No cóż 1800 kg wymaga, nieco więcej paliwa niż lżejsze mondeo. Nie liczyłem, że Captiva będzie paliła mniej niż Ford :-). Po przejechani 12 000 km średnie zużycie to 7,8 litra na 100 km to dobry zakładany wynik. W tym czasie (3 miesiące) Polskę \"zjechałem\" wzdłuż i w szerz, więc korki, dziury etc - średnia szybkość 60 km/h, ale również Włochy(Rimini), Niemcy, Dania. Muszę jednak dojaśnić, że auto jest nieco ulepszone ;-> Kiedy przymierzałem...
3,0
~mansoft
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Tutaj to mi może miejsca braknąć... SUV i ekonomia? - jedno z drugim nie ma nic wspólnego Spalanie do przeżycia - jak już się ktoś decyduje na tego rodzaju samochód to nie może liczyć że będzie mu 5l ropy spalał... Co do cen przeglądów to na szczęście udało mi się je robić w okresie gwarancyjnym więc i te ceny koszmarne nie były ale trzeba pamiętać ile ASO bierze za wymianę żarówki Serwis odwiedzany dość często - średnio co 3000 km...
4,0
~dominik.gd@interia.eu
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Dane producenta pokrywaja sie w zupełności przy bardzo spokojnej jeździe.Jak na ten ciężar i wielkość samochodu jest nieźle,chociaż zawsze mogło by być lepiej.Najważniejsze to dobre dotarcie silnika!Mocno nie cisnąć do 5 tys.km i przestrzegać zaleceń producenta odnośnie docierania.Komputer pokładowy nie jest zbyt dokładny(jak np.w X5 lub w ML )i może wprowadzać w błąd.Są inne sposoby wyliczenia dokładnego spalania.Jeśli ktoś chce liczyć tylko...
5,0
~Hubert
Chevrolet Captiva I
SUV 2.4 i 16V FWD 141KM 104kW
Witam posiadam Captive od lutego 2017 r. Instalacja sekwencyjna BRC montowana w Niemczech spalanie w miescie to 14,5-14,9 L gazu na 100 km na trasie do Chorwacji przy prędkości do 130 km/h spalanie spadło do 10,9 L/ 100 km/h . Instalacja LPG sprawuje się bez zarzutu nie odczuwa się różnicy w jeździe na benzynie lub LPG jedyna róznica to tankowanie na stacji gazu pełen zbiornik za około 120 zł który do jazdy po miescie wystarcza na około 450...
3,0
~Rysio
Chevrolet Captiva I
SUV 3.2L 230KM 169kW
Wypada powiedziec ze pali tyle ile ma. To nie samochodzik miejski z silniczkiem 1l. To mocne auto w trase i o tym ze wazy 2t tez trzeba pamietac. Czesci tanie, serwis ten sam co w oplu i nie biora tyle co Mercedes 200zł za roboczogodzine :). Jesli chce sie cos naprawic u \"mietka\" to polecam sciagnac z internetu manual serwisowy. Warto nawet samemu przewertowac zeby nikt w konia nie robil
2,0
~wlasciciel captivy
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
miasto w zime .masakra 13.7 litra...........zanim sie nagrzeje to juz trzeba stawac i stygnie.............jestem mocno zawiedziony zuzyciem,gdzie producent podaje zuzycie na poziomie 8 litrow.chetnie zaprosze pana co to napisal zeby mi pokazal jak jezdzic zeby taki wynik osiagnac............ trasa..............nie wiem na krotkiej udalo mi sie osiagnac 9.2 litra to o 2,5 wiecej niz podaje producent
4,0
~Robert
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Auto przy krótkich przebiegach po mieście zimą mieści sie w 10 l. (2.0 D./ 150 KM), latem po zmianie opon ok 9.0. W trasie po autostradzie przy 120 km/h daje rade 7.0 l/100 km. Ceny serwisu umiarkowane, w autoryzowanym wymiana oleje, filtry itd to ok 1000 zł/ rok, a serwisuje co 12 m-cy robiąc w tym czasie 15 tys, choc według ksiązki nalezy robic przeglądy co 30 tys.
1,0
~jaro w
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
zużycie paliwa to jakaś porażka po mieście trzeba liczyć ok 11 l a w trasie 9 l co lepsze przy 15 tys wyskakuje wymiana oleju a to wydatek 790 PLN co lepsze co jakieć 100 km wskakuje auto na jałowym biegu na wyższe obroty bo niby spala tzw filtr cząstek stałych jeszcze raz odradzam straciłem kupę kasy za takie dziadostwo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1,0
~slawek160203@wp.pl
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0 SOHC 127KM 93kW
Zbyt długie oczekiwania na usuwanie usterek tj. 10 dni z powodu sprowadzania części z Azji. W ciągu 3 miesięcy 3 wizyty w serwisie.Już po 2 tygodniach posiadania nowego auta całkowicie zepsuta pompa wspomagania kierownicy. Nieprofesjonalna obsługa serwisowa spowodowała kolejną usterkę i wymianę paska rozrządu przy stanie 7 tys. km. Krótka gwarancja.

Chevrolet Captiva I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Szymon
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
początkowo byłem przerażony. Spalanie na poziomie 12 l. było dla mnie lekkim szokiem. Wymiana filtra paliwa pomogła. Średnie maksymalne spalanie rzadko przekracza 10 l. w cyklu mieszanym. Samochód wyposażony jest automatyczną skrzynię i napęd 4x4. Licznik średniego zawyża zużycie o pół litra. Sprawdzałem metodą pod korek
Chevrolet Captiva I