Szukaj

Lista ocen Chevrolet Cruze (100) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 66 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek L.
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Dzięki dużemu rozstawowi osi - 2685 mm Cruze prowadzi się pewnie. Stabilnie zachowuje się podczas szybkiej jazdy na wprost i nie ucieka zbytnio na boki w łukach. Podwozie jest zbudowane tradycyjnie i prosto (z przodu kolumny MacPhersona, z tyłu wahacze wleczone połączone belką skrętną). W wersji z dieslem układ kierowniczy nie robi wrażenia nadmiernie czułego jak to podobno ma miejsce w przypadku benzyniaków. Zawieszenie zestrojono wręcz dość...
3,0
~Rob
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 1.4T DOHC 140KM 103kW
To był najsłabszy parametr auta. Nie będę mówił że zawieszenie głośne ( belka skrętna z tyłu) bo w tej klasie aut przy takim rozwiązaniu to jest powszechne. Moja Octavia niczym znacznym tu nie przewyższa Cruza. Auto trochę ,, gumowate" miękkie, oczywiście można też znaleźć tego plus lepiej wybierało nierówności niż Octavia. Ale coś co mnie nie odpowiadało mimo, że b. szybko nauczyłem się z tym żyć to układ kierowniczy, mocno przewspomgany....
3,0
~Rob
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 1.4T DOHC 140KM 103kW
To był najsłabszy parametr auta. Nie będę mówił że zawieszenie głośne ( belka skrętna z tyłu) bo w tej klasie aut przy takim rozwiązaniu to jest powszechne. Moja Octavia niczym znacznym tu nie przewyższa Cruza. Auto trochę ,, gumowate" miękkie, oczywiście można też znaleźć tego plus lepiej wybierało nierówności niż Octavia. Ale coś co mnie nie odpowiadało mimo, że b. szybko nauczyłem się z tym żyć to układ kierowniczy, mocno przewspomgany....
1,0
~Rozczarowany Klient
Chevrolet Cruze
Sedan 1.8 16V DOHC 141KM 104kW
Sam układ może i dobry. Trzyma się drogi lecz niewątpliwą
wada tego modelu są stuki dochodzące z przedniego
zawieszenia które sam producent bagatelizuje próbując
wmawiać klientom, że tak ma być. No nie proszę Państwa to
samochód klasy C a nie zdezelowany polonez czy fiat 126 z
całym szacunkiem dla tych aut. Dodam jeszcze, że oba
amortyzatory przednie już wcześniej zostały przez ASO
wymienione (przy przebieg ok. 5tys km)....
5,0
~Warszawiak
Chevrolet Cruze
Sedan 1.8 16V DOHC 141KM 104kW
Twarde nastawy zawieszenia, dobre trzymanie się drogi nawet przy dużych prędkościach, komfort resorowania przy pokonywaniu krótkich (drobnych) nierówności przeciętny za to praca zawieszenia przy pokonywaniu długich nierówności długich wgłębień i wybrzuszeń na jezdni(nie mylić z dołami) - mistrzostwo świata dla tak prostej konstrukcji zawieszenia, zero kołysania, zero podskakiwania do góry. Jedyny minus to głośna praca przednich amortyzatorów,...
5,0
~Łukasz11
Chevrolet Cruze
Kombi 1.4T DOHC 140KM 103kW
Zawieszenie dobrze tłumi nierówności. Podczas jazdy po wybojach czy nierównościach do uszu kierowcy nie dochodzą żadne nieprzyjemne (przy najmniej na razie) dźwięki. Przy pokonywaniu ostrzejszych zakrętów auto prowadzi się pewnie i posłusznie reaguje na ruchy kierownicą. Układ hamulcowy też jest bardzo dobry. Przy ostrym hamowaniu (a takie robiłem podczas jazdy testowej) trzeba uważać żeby nie wgryźć się zębami w kierownicę (dobrze, że musimy...
5,0
~Mirosław
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Zawieszenie jest sztywne co ma swoje wady i zalety. Ponieważ silnik jest ciężki a cały samochód waży ponad 1500 kg sztywne zawieszenie pozwala bardzo dobrze trzymać się drogi. Wadą jest za to słabszy komfort tłumienia podczas przejeżdżania poprzecznych nierówności. System ESP jest dobrze zestrojony i działa tylko wtedy kiedy powinien. Na gwarancji przy 45000 km ASO wymieniła mi górne łożyska przednich amortyzatorów, które powodowały...
4,0
~Andrzej
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Samą pracę oceniam na 5, przy czym moja ocena wzrosła po przejechaniu 20000 km w stosunku do pierwszego wrażenia. Dobrze spisuje się na dziurawych polskich drogach, szybko pokonywanych zakrętach na niemieckich autostradach i górskich serpentynach w dolomitach. Mimo 17-tek nie muszę bać się każdej dziury jak to było w BMW. Zawieszenie nie jest szczególnie niskie, więc nie zahacza się o byle krawężnik. Na dziurach słychać jednak pracę stąd jedna...
5,0
~smarek
Chevrolet Cruze
Sedan 2.0 VCDI 16V 150KM 110kW
Jak dla mnie bardzo dobrze dobrany stosunek twardość/komfort - zawieszenie zdecydowanie twardsze, niż komfortowe, ale doskonale radzi sobie ze wszelkimi nierównościami na drodze. No i zdecydowanie lepiej trzyma się nawierzchni na dziurawych lub krętych drogach, którymi muszę niestety jeżdzić... Opisywana przez fachowców podsterowność auta w niczym nie przeszkadza, jest łatwa do opanowania i wynika pewnie z ciężkiego przodu (w końcu puste auto...
Dziennik kosztów dla Chevrolet Cruze
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,3
l/100km
9,8
l/100km
10,7
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~pawelwaw84
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 1.4T DOHC 140KM 103kW
Mimo belki skrętnej, przy oponach 215/50 R17 jeździ się dość przyjemniej nawet w ostrzejszych zakrętach przy większej prędkości. Warunek - dobre opony. Gorzej jeśli chodzi o komfort. Układ jezdny przenosi sporo dźwięków. Być może to wina profilu opon. Zastanawiam się nad zmianą na 215/55 R17, na jakich jeżdżą Cruze w USA. Powinienem zyskać na komforcie, ale czy właściwości jezdne się nie pogorszą?
Chevrolet Cruze