Szukaj

Lista ocen Chevrolet Evanda (48) - Silnik

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jarosław
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Wspaniała konfortowa limuzyna. Przejechałem nią bezawaryjnie ponad 100.000 km. Naprawdę godny polecenia samochód dla osób ceniących sobie wygodę i konfort podczas pokonywania dużych odległości w podróży. Pragnę nadmienić, iż nieprawdą jest że Evanda jest samochodem nieekonomicznym. Zużycie 7.5 l/100km poza miastem i do 10 l/100km eteliny E95 w mieście to zupełmnie przyzwoity wynik na tej klasy i o tak okazałych gabarytach limuzynę.
4,0
~wapniaq
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
odczuwalne drgania na wolnych obrotach. przy tej masie to elastyczny silnik musiałby mieć ze 200 KM a ten ma 131 i to tak jakoś dziwnie ułożonych. jechać jedzie ale rewelacji nie ma. zdecydowanie elastyczniejszy jest mój drugi samochód - Peugeot 807 2.2 HDI - moc 128 ale to niebo a ziemia P807 JEST ELASTYCZNY. wyrzuca delikatnie olej, ten fajczy się i śmierdzi w kabinie. walczyłem długo z wydechem bo myślałem że to wydech ale nie - to olej
3,0
~www.maciejspiewak.com
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Powiem tak: na niższych biegach, podczas rozpędzania jest kiepsko, dźwięk naprawdę rozczarowuje, najlepiej jest już po rozpędzeniu, wtedy jest relatywnie cicho, elastyczność marna, przy wyprzedzaniu często należy wrzucić III bieg, żeby w ogóle czuć przyspieszenie. Silnik nie jest sensownie dostosowany do tej wielkości auta. Proponuję co najmniej V6 o mocy +170 KM.
3,0
~Maciej Śpiewak
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Silnik na biegu jałowym nieco hałasuje, przypominając diesla. Silnik wchodzi na obroty z lekką zwłoką, natomiast charakteryzuje się spokojną pracą przy jeździe ze stałą prędkością. Do około 150km/h nie drażni ucha kierowcy - powyżej nie wiem, ponieważ na razie go oszczędzam. Dobrze byłoby jednak mieć w tym aucie jednostkę np. V6/V8 o pojemności ok. 3000ccm, nawet niewysiloną.
4,0
~Alternatywny
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Silnik pracuje gładko, i przyspiesza bardzo harmonijnie, by auto jechało naprawdę dynamicznie trzeba wkręcić je na wysokie obroty, ale dźwięk silnika jest całkiem miły dla ucha więc nie ma z tym problemu. Jak na tak ciężkie auto silnik mógłby mieć 150 koni zamiast 131 ale też daje radę, przynajmniej jest nie wysilony i niezawodny.
5,0
~Łukasz
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Jest wystarczający by czasem zmierzyć się z kimś z pod świateł. Świetnie się wkręca na obroty jak każdy inny japończyk/koreaniec. Dźwięk silnika cichy i przyjemny. A na trasie jechałem 180km/h i komfort podróży przy takiej prędkości jest nadal duży.
5,0
~arnest@op.pl
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Silnik pracuje równo bez szarpnięć bardzo dobrze współpracuje z sekfencyjną instalacją gazową firmy BRC.Wszystkie części rozrządu pasują od innych modeli Daewoo z podobnym 2 litrowym silnikiem(Leganza,Nubira).
5,0
~Bohdan
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Bez zastrzerzeń-6 lat jażdziłem nubirą CDX z silnikiem 1998rewelacja -osiągnąłem max. prędkoś na pasie star towym, tyle ile jest na liczniku. i jeszcze miałem luz pod pedałem-BMW to mały pikuś
4,0
~Piotr Kozdrowicz
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
wolałbym 130 konnego diesla ale jest ok niestety założyłem gaz 5 generacji a fachowcy w chevrolecie byli od 3 generacji, katastrofa (ale to nie wina samochodu tylko włoskiej instalacji i naszych fachowców)
Dziennik kosztów dla Chevrolet Evanda
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Użytkownik
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Silnik ma moc 131Km według mnie to wystarczy, samochodem na autostradzie spokojnie można pociągnąć 170-180 a według producenta nawet 199Km/h ale jeszcze nie próbowałem:).Elastyczność jest dobra
Chevrolet Evanda