Szukaj

Lista ocen Chevrolet Evanda (47) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~DWZ
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Opony w fabrycznej kompletacji to niestety Hankook... samochód jest niestabilny w łukach i wężykuje przy szybkiej jeździe w koleinach. Od 10 lat jeżdzę różnymi Daewoo i zawsze na Pirelli... chciałem więc zmienić na P7, ale dealer doradził mi (z autopsji) ContiConactPremium2 => zdecydowana poprawa we wszystkich warunkach... z nadsterownego staje się lekko podsterowny... stabilny w jeździe na wprost, że o deszczu już nie wspomnę... :-)) Ale...
4,0
~Alternatywny
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Auto idealne na nasze drogi, zawieszenie jest mocne, mimo, że jeżdżę po naprawdę kiepskich drogach. Auto jest wystarczająco miękkie by tłumić spore dziury ale nie za miękkie by autem bujało, lub by wychylało się niebezpiecznie na zakrętach. Nawet przy prędkościach rzędu 190km/h auto trzyma się pewnie drogi, a prędkość 130km/h to dla niego jak spacer.
4,0
~zbigniew.nakonowski@pl.abb.com
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Jedzie się bardzo przyjemnie. Nieco bardziej twardo niż Leganza, którą jeździłem kilka lat, ale zaliczam to na plus Evandy. Niestety, mam wrażenie, że przy szybszej jeździe jest nieco niestabilna - cały czas trzeba korygować tor jazdy, szczególnie przy wiejącym wietrze.
4,0
~wapniaq
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
w zasadzie bardzo dobrze się trzyma jezdni więc powinno być \"doskonale\" ale strasznie klekocze na nierównościach. mechanik sprawdzał wszystko i wszystko jest OK ale klekocze nadal. nie ma żadnego znoszenia w bok czy czegoś takiego jak napisał ktoś w opinii
3,0
~www.maciejspiewak.com
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Jest miękko, na zakrętach radzę uważać, bo potrafi się bujnąć i trzeba kontrować - podsterowność. Na większych dziurach amory spokojnie dobijają do oporu, raz nawet wygiąłem felgę i uszło z opony powietrze - ale to sytuacja ekstremalna.
4,0
~piasecki@onet.pl
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Brak potrzeby wymiany jakichkolwiek elementów pomimo kiepskiej jakości naszych dróg. 2 drobne usterki - wymiana obu czujników ABS wprzednich kołach. Hamulce ok. Prwoadzenie istabilność Ok, choć niejest to Porsche.
4,0
~arnest@op.pl
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Przy 90000 tysiącach musiałem wymienić łączniki drążka stabilizatora oraz końcówki drążków z przodu.Auto prowadzi się bardzo pewnie i dobrze jest dużo lepiej zestrojone niż w Leganzie,jest poprostu twardsze.
4,0
~Maciej Śpiewak
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Stabilny, nie przenosi drgań na kierownicę, pewnie pokonuje np. rynny wygniecione przez samochody ciężarowe na szosie. Skłania do płynnej, łagodnej jazdy na trasach. BMW serii 7 zostawia lepsze wrażenie...
4,0
~Redali
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
W zakrętach przy większych prędkościach ma za duże przechyły, przy wolnej jeździe słyszy się każdą dziurę, nie trzęsie co prawda ale układ mógłby byc bardziej wyciszony
Dziennik kosztów dla Chevrolet Evanda
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Redali
Chevrolet Evanda
Sedan 2.0 i 16V 131KM 96kW
Dobre wspomaganie, dobrze wybiera dziura dzięki 15 calowym obręczom i gazowym amortyzatorom. Fabryczne opony letnie są głośne jak zimówki używane w lato.
Chevrolet Evanda