AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Chrysler
300C
I
Touring
Opinie
Opinie
Lista ocen
Chrysler 300C I Touring
(20) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
9
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~aaa
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Mam europejska wersję, więc nie specjalnie sie wychyla na zakretach i zapewnia rewelacyjny komfort, nic nie stuka, nie dobija, nie buja a jak na takiego kolosa prowadzi się calkiem pewnie. Przy prędkościach w okolicy 200km/h trzeba uważać na podmuchy wiatru. Czuć, że prowadzi się duże i ciężkie auto, ale to tylko zwiększa poczucie komfortu.
Dodane
15 lat temu
2,0
~Ryszard
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Układ jezdny, jest strasznie dziwny. Zbyt luźny. W zakrętach te auto jest ciężkie do jazdy. Poprostu auto na trasy ale nie na zakręty. Z tym układem kierowniczym sie nie pościągacie z zakrętach i nie podriftujecie. I może słusznie to auto jest dobre do palenia gumy a nie do driftu.
Dodane
2 miesiące temu
5,0
~Mike S.
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V AWD 249KM 183kW
AWD...i wszystko jasne. Bajka na kołach. Mieszkam na wsi...testowałem auto w śniegu powyżej kolan. Auto szło jak odśnieżarka :) Układ jezdny przy AWD trzyma się kupy. Bardzo stabilny i przewidywalny. Oczywiście, mam świadomość jazdy prawie 2 tonowym kombi, więc nie szaleje na drodze.
Dodane
8 lat temu
5,0
~Mike S
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V AWD 249KM 183kW
AWD...i wszystko jasne. Bajka na kołach. Mieszkam na wsi...testowałem auto w śniegu powyżej kolan. Auto szło jak odśnieżarka :) Układ jezdny przy AWD trzyma się kupy. Bardzo stabilny i przewidywalny. Oczywiście, mam świadomość jazdy prawie 2 tonowym kombi, więc nie szaleje na drodze.
Dodane
8 lat temu
4,0
~aaa
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
miękko, wygodnie komfortowo, choćby nie wiem co robić i jak załadować (kombi) to i tak zawieszenie nigdy nie dobije, oczywiście nie jest to bryczka do chodzenia slajdami o zakrętach i jeżeli ktoś tego oczekuje to się zawiedzie
Dodane
14 lat temu
4,0
~r.klimczuk@jars.pl
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
znakomita amortyzacja, samochód "płynie", rewelacyjnie trzyma się drogi szczególnie na zakrętach. Wada - delikatne zawieszenie jak na na nasze drogi - szybko się zużywa, opony również, tarcze i klocki ale ja szybko jeżdżę
Dodane
17 lat temu
5,0
~Darek
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Ostatni problem to stukanie w zawieszeniu ktore ciezko bylo zlokalizowac, w tych autach luzy szuka sie na kanale nie na podnosniku, wybity gorny wahacz bylo ciezko znalezc ale sie udalo
Dodane
8 lat temu
3,0
~michalbgd
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V AWD 249KM 183kW
Bardzo komfortowy samochód, idealnie czuje się na prostej, zakręty to nie jego bajka. Dużo daje napęd na obie osie, dzięki czemu warunki pgodowe nie stanowią problemu, przy tej masie to bardzo istotne.
Dodane
10 lat temu
5,0
~threeman
Chrysler 300C I
Touring 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Duże koła to zaleta. Dołek albo dziura w jezdni musi być spora by ją odczuć w samochodzie. Jeszcze nie miałem okazji w nim grzebać więc nie mam pojęcia jak bardzo jest skomplikowane.
Dodane
12 lat temu
Dziennik kosztów dla
Chrysler 300C I Touring
Średni koszt
przejechania 100 km
39,50 zł
on
9,0
l/100km
lpg
17,5
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~axis
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
rewelacja, miękko komfortowo a równocześnie pewnie na zakrętach i stabilnie przy dużych prędkościach, układ kierowniczy troszkę leniwy, ale w końcu to nie rajdówka
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Chrysler 300C I Touring
4,6 (29 ocen)
Wybierz silnik
2.7 i V6 24V 193 KM
3.0 CRD V6 218 KM
3.5 i V6 24V 249 KM
3.5 i V6 24V AWD 249 KM
5.7 i V8 16V 340 KM
5.7 i V8 AWD 340 KM
6.1 V8 431 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Chrysler 300C w pigułce
Chrysler 300C
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Chrysler 300C
Dane techniczne
Chrysler 300C I Touring
Raporty zużycia paliwa
Chrysler 300C I Touring
Opinie
Chrysler 300C I Touring
Usterki
Chrysler 300C I Touring
Publikacje
Chrysler 300C
Newsy
Chrysler 300C
Galerie
Chrysler 300C
Nasze pomiary
Chrysler 300C
Filmy
Chrysler 300C
Ogłoszenia
Chrysler 300C
Ceny aut używanych
Chrysler 300C
Dziennik kosztów
Chrysler 300C I Touring
Opinie o instalacjach LPG
Chrysler 300C I Touring
Testy zderzeniowe
Chrysler
Aktualnie przeglądasz
Chrysler 300C I Touring
Dane techniczne
36 raportów
zużycia paliwa
97 ogłoszeń
używanych
9 zgłoszonych
usterek
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy