Szukaj

Lista ocen Chrysler 300C I Touring (20) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~aaa
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Mam europejska wersję, więc nie specjalnie sie wychyla na zakretach i zapewnia rewelacyjny komfort, nic nie stuka, nie dobija, nie buja a jak na takiego kolosa prowadzi się calkiem pewnie. Przy prędkościach w okolicy 200km/h trzeba uważać na podmuchy wiatru. Czuć, że prowadzi się duże i ciężkie auto, ale to tylko zwiększa poczucie komfortu.
Dodane 15 lat temu
2,0
~Ryszard
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Układ jezdny, jest strasznie dziwny. Zbyt luźny. W zakrętach te auto jest ciężkie do jazdy. Poprostu auto na trasy ale nie na zakręty. Z tym układem kierowniczym sie nie pościągacie z zakrętach i nie podriftujecie. I może słusznie to auto jest dobre do palenia gumy a nie do driftu.
Dodane 2 miesiące temu
5,0
~Mike S.
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V AWD 249KM 183kW
AWD...i wszystko jasne. Bajka na kołach. Mieszkam na wsi...testowałem auto w śniegu powyżej kolan. Auto szło jak odśnieżarka :) Układ jezdny przy AWD trzyma się kupy. Bardzo stabilny i przewidywalny. Oczywiście, mam świadomość jazdy prawie 2 tonowym kombi, więc nie szaleje na drodze.
Dodane 8 lat temu
5,0
~Mike S
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V AWD 249KM 183kW
AWD...i wszystko jasne. Bajka na kołach. Mieszkam na wsi...testowałem auto w śniegu powyżej kolan. Auto szło jak odśnieżarka :) Układ jezdny przy AWD trzyma się kupy. Bardzo stabilny i przewidywalny. Oczywiście, mam świadomość jazdy prawie 2 tonowym kombi, więc nie szaleje na drodze.
Dodane 8 lat temu
4,0
~aaa
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
miękko, wygodnie komfortowo, choćby nie wiem co robić i jak załadować (kombi) to i tak zawieszenie nigdy nie dobije, oczywiście nie jest to bryczka do chodzenia slajdami o zakrętach i jeżeli ktoś tego oczekuje to się zawiedzie
Dodane 14 lat temu
4,0
~r.klimczuk@jars.pl
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
znakomita amortyzacja, samochód "płynie", rewelacyjnie trzyma się drogi szczególnie na zakrętach. Wada - delikatne zawieszenie jak na na nasze drogi - szybko się zużywa, opony również, tarcze i klocki ale ja szybko jeżdżę
Dodane 17 lat temu
5,0
~Darek
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Ostatni problem to stukanie w zawieszeniu ktore ciezko bylo zlokalizowac, w tych autach luzy szuka sie na kanale nie na podnosniku, wybity gorny wahacz bylo ciezko znalezc ale sie udalo
Dodane 8 lat temu
3,0
~michalbgd
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V AWD 249KM 183kW
Bardzo komfortowy samochód, idealnie czuje się na prostej, zakręty to nie jego bajka. Dużo daje napęd na obie osie, dzięki czemu warunki pgodowe nie stanowią problemu, przy tej masie to bardzo istotne.
Dodane 10 lat temu
5,0
~threeman
Chrysler 300C I
Touring 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Duże koła to zaleta. Dołek albo dziura w jezdni musi być spora by ją odczuć w samochodzie. Jeszcze nie miałem okazji w nim grzebać więc nie mam pojęcia jak bardzo jest skomplikowane.
Dodane 12 lat temu
Dziennik kosztów dla Chrysler 300C I Touring
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
9,0
l/100km
17,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~axis
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
rewelacja, miękko komfortowo a równocześnie pewnie na zakrętach i stabilnie przy dużych prędkościach, układ kierowniczy troszkę leniwy, ale w końcu to nie rajdówka
Dodane 13 lat temu
Chrysler 300C I Touring

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów