Szukaj

Lista ocen Chrysler 300M 3.5 i V6 24V 252KM 185kW 1998-2004 (48) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~gall78
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Auto ma dosyć wytrzymałe zawieszenie. Jeśli coś nawala to lepiej wymienić to na dobry zamiennik np. firmy MOOG. Nie opłaca się kupować tanich zamienników bo krótko żyją, a za wymianę trzeba płacić. Wadą zawieszenia tylnego w tym aucie są zapiekające się śróby tylnego stabilizatora uniemożliwaijące prostą wymianę gum. Jak twierdzą fachowcy "tego się nie wymienia", ale jeśli komuś przeszkadza delikatne pukanie z tyłu to musi się przygotować na...
3,0
~Detamaso
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Ten samochód to klasyczny \"król prostej\" tzn. na prostej drodze jedzie prosto i w zakrętach też chciałby jechać prosto :):). Mówić szczerze jak na samochód który waży niespełna 1800kg to układ kierowniczy jest tragicznie nieprecyzyjny, jazda tym samochodem w zakrętach czy na wąskich odcinkach drogi jest naprawdę trudna i czasami ekstremalna. Duuuużym minusem tego samochodu są hamulce tzn. jakość materiałów tarcz klocków, oraz wielkość tarcz...
4,0
~meehoo
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Mam sztokowe 18-stki, na profilu 45\' i zupełnie inne zawieszenie niż zwykły 300m. Trochę mnie to leczy, bo niestety zrobił się przez to bardzo europejski (niektórzy tak wolą), a ja lubię jak \"mną buja\" - niemniej jednak, wygląd auta i wyposażenie przeważyły nad wyborem :) Nie jest to ponton jak Concorde, ale za to trzyma krótko, dobrze skręca i fajnie hamuje w stosunku do mojego poprzednika (chodź koledzy mówią, że i tak jest słabo) -...
4,0
~maumig@wp.pl
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Bez uwag. Robię duże dzienne przebiegi. Głównie w trasie, więc może zużycie elementów zawieszenia jest mniejsze. Jak na razie to nie musiałem nic wymieniać od momentu kupna. Być może znowu odniosę się do innego auta, ale jak ktoś pojeździ np Scenikiem to wtedy się przekona jak często należy zawsze coś wymienić w zawieszeniu. Zawsze coś stukało, pukało itp. W tym aucie naprawdę jak dla mnie widać różnicę na "+"
5,0
~Vette (tagra2@wp.pl)
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Komfort w zasadzie nieosiągalny dla konstrukcji europejskich. Fantastycznie pokonuje tysiące drogowych przeszkód jakie stawia przed nim większość polskich dróg. I co najważniejsze trwałość zawieszenia jest \"ponadnormatywna\". Choć dotychczas posiadałem już wiele samochodów (min. 3 x Nissan Primera, Renault Laguna, Merc E klasse, Volvo S 60) żaden z nich nie może się równać komfortem z 300 M.
4,0
~ratmed-arek@wp.pl
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Jak na limuzynę tej klasy mógłby być troszkę bardziej miękki. Ale trzeba wziąć pod uwagę że Chrysler chciał stworzyć limuzynę z zacięciem sportowym więc na twarde zawieszenie powinno się przymknąć oko. Przyczepność rewelacyjna, nawet przy dużych prędkościach nie czuje się kolein i a kierowca ma poczucie pewności i stabilności auta.
3,0
~BOODZIU !!!
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Zdecydowanie najslabszy punkt tego samochodu ... "komfortowy bujak" zbyt lagodnie zestrojony . Jezeli ktos lubi troszeczke podeptac po pedale gazu to niech uwaza na zakretach bo samochod jest srednio stabilny (Mam model USA i moze to jest przyczyna ... samochody z tamtego rynku maja inaczej zestrojone zawieszenie ... podobno)
3,0
~marceli
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
No cóż trudno tu ściemniać oprócz trwałości i komfortu dużo mu brakuje do aut europejskich czy japońskich. Jeżeli ktoś szuka szybkiej limuzyny to się zawiedzie. To pożeracz kilometrów a nie auto do szybkiego pokonywania zakrętów.
5,0
~shaxsopot
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
Prowadzić ten pojazd to istna poezja, tym autem się po prostu płynie układ jezdny jest niesamowity, zawieszenie jest miękkie i dobrze wygłusza nasze uliczne nierówności, prowadzić te auto to czysta przyjemność.
5,0
~orbits.i.n
Chrysler 300M
Sedan 3.5 i V6 24V 252KM 185kW
w mercedesie zawsze martwilem sie wchodzac w zakret z ESP!! dlaczego?? niestety praw fizyki nie przeskoczysz a tylni naped daje siwe znaki nawet te na glowie wczesniej czy pozniej, ogolnie czuje sie bezpieczniej
Chrysler 300M