Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Crossfire Coupe

qqv@wp.eu, 13 lat temu
Silnik 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler Crossfire Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju design
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : to co wymieniłem wcześniej podobno się zdarza
5,0
Całokształt
Nieporównywalny wygląd i design w porównaniu z Mercedesem Slk fajny wysuwany spoiler przy 110 otwiera się przy 60 chowa ale można elektrycznie go otworzyć wszędzie zwraca na siebie uwagę, bardzo dobry sprzęt grający Infinity z soobwoferem doskonałe właściwości jezdne bezawaryjny
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny, duży moment obrotowy jak na tą moc, super brzmienie w końcu to widlasta szóstka,bardzo dobre przyspieszenie wyszło mi po 90 000 w dwie osoby 6,3 sek.wysoka kultura pracy
5,0
Skrzynia biegów
Automat super ,można zmieniać ręcznie ,ale ma dość długi czas reakcji raczej do miasta ,automat intuicyjnie wyczuwa Twój styl jazdy ale przy agresywnej jeździe zmienia biegi błyskawicznie i bez opóźnień tak jak trzeba super
5,0
Układ jezdny
Bajka ale tylko na dobrych nawierzchniach ma bardzo szerokie opony więc koleiny to walka z kierownicą poprzeczne garby to koszmar ale nie miejmy pretensji do samochodu tylko do stanu naszych dróg za to na równych nawierzchniach to mistrzostwo świata sztywność karoserii jest lepsza jak w porsche 911 na zakrętach trzyma się nieprawdopodobnie system ESP da się wyłączyć ale nie do końca ogólnie rewelacyjne właściwości jezdne na dobrych drogach ale w końcu to auto sportowe. R e w e l a c y j n e hamulce z hydraulicznym wspomaganiem nagłego hamowania brzytwa
Komfort
4,0
Widoczność
Nie wymagajmy od takiej karoserii super widoczności to nie Van ani suv do przodu ok na boki dobrze choć okna boczne trochę jak w łodzi podwodnej do tyłu fatalnie zwłaszcza jak spoiler jest wysunięty a do tyłu na boki nie widać nic ale to kwestia przyzwyczajenia
5,0
Ergonomia
Tu akurat nie mam zastrzeżeń to auto sportowe więc tak je rozpatrujmy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ziębi i grzeje bez zastrzeżeń, a że szyby parują na postoju w deszczowy lub zimny dzień? Szyby są pod takim kątem i mała kabina że tak jest prawie we wszystkich autach sportowych
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzenia super na zakrętach trzymają bardzo dobrze, miejsca wystarczająco dla dwóch osób plus bagażnik nawet nie najgorszy w porównaniu np. z toyotą mr2 którą rozpatrywałem do kupna jedyny mankament to niestety nie rozłożysz siedzeń i nie prześpisz się ten typ tak ma
5,0
Wyciszenie
Tak jak ma być do 3,5 tys.obrotów cicho i przyjemnie a powyżej sam miód ten dźwięk silnika to bajka
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle ile potrzebuje jak kogoś nie stać to niech odpuści ale bez tragedii po mieście 13-15 trasa 11-13 dużo zależy od sposobu jazdy ale raz udało mi się zejść poniżej 11 litrów w trasie w mieście nie mierzyłem, ceny części super zawieszenie, klocki ,tarcze skrzynia silnik to mercedes slk więc bez problemu przegląd drogi bo do silnika 8 litrów oleju, świec 12 po dwie na cylinder do skrzyni 8 i filtr ale warto
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze i z tym wyglądem raczej nie widzę nic lepszego choć moja celica była the best na tamte lata
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety wysiadł podnośnik szyby lewy cena 180 zł ,amortyzator maski cena 300 zł i tyle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych problemów mam w tej chwili 80000 tys użytkuję go na codzień
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chrysler Crossfire Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Chrysler Crossfire Coupe