Szukaj

Lista ocen Chrysler Neon I 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999 (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Zbig
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Na szczęście zawieszenie zestrojono na modłę europejską a nie amerykańską - "kanapową". Dobry kompromis między sprężystością a komfortem jazdy. 210 km/h (licznikowo) osiąga bez problemów. Przy tej prędkości auto idzie jak po sznurku (np Fiat Bravo ´myszkował" już przy 180 km/h i to na obniżonym i utwardzonym zawieszeniu!). W koleinach i na zakrętach trzymanie bez zarzutu, dzięki wielowahaczowemu tylnemu zawieszeniu (jak w Focusie czy...
2,0
~assaselo@poczta.onet.pl
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Świetnie trzyma się drogi. Ale rozpada się ....... wymieniałem już tysiąc razy elementy gumowe przedniego zawieszenia .... amorki po 3 latach są w średnim stanie. Jednak nie jest to auto na polskie drogi. Dobrze, że ogólnie części zawieszenia na allegro jest multum i mozna wybierać zarówno w firmach jak i cenach. Za to świetnie trzyma się drogi i można czasem poszaleć. Dużo jeżdżę na narty i w zimie nie ma sobie równych. To samo na krętych...
4,0
~re_tt@poczta.onet.pl
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
ocena po 2 latach użytkowania ( 35 tys mil ) : słaba trwałosc elementów metalowo gumowych , reszta OK . Trzeba tylko wyraźnie powiedzieć to jest samochód na gładkie drogi , prowadzenie go na dobrych jakościowo drogach jest prawdziwą przyjemnoscią ! Ja niestety wjeżdzam obecnie czesto w teren i niskie zawieszenie Neona jest dla mnie tragedią ! Żal serce sciska jak się słyszy dotarcia o płytę podwozia .
5,0
~maav
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Niski środek ciężkości, bardzo zwrotny, świetnie trzyma się drogi, twardość zawieszenia dobrze nadająca się do polskich jezdni. Bardzo uniwersalny. Trochę za nisko zawieszony do jazdy po większych wertepach (mimo, że mam koła rozmiar większe od standardowych - polecam zresztą ten patent)
4,0
~dimon
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Zawieszenie dość twarde jak na amerykański wóz. Poza tym zdecydowanie za niskie jak na polskie drogi, choć trudno tu winić samo auto. Dość wytrzymałe elementy gumowe, wbrew pozorom naprawy nie kosztują majątku. Trzeba uważać przy pokonywaniu progów i nierówności.
4,0
~typoart@post.pl
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
to nie jest auto amerykańskie :( jest sprężyste i zestrojone twardo i z małymi skokami amorków, normalny amerykan przepływa przez nierówności - neon je przeskakuje, dobra wytrzymałość zawieszenia zrobionego ze sporym zapasem - sworznie i gałki są od voyagera!
5,0
~fura1990@wp.eu
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Moim zdaniem precyzyjny, nawet bardzo układ kierowniczy. Zawieszenie jak pode mnie robione - na zakrętach sztywno, pewnie - nie odczuwa się przechyłów jak u niektórych Niemców, Francuzów czy Włochów. Moim zdaniem doskonałe hamulce.
5,0
~and_27@poczta.onet.pl
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
dla mnie to zdecydowanie największy atut tego auta, jest twarde dzięki czemu na krętych drogach odstawiasz lolków w mocniejszych furach. Ten samochód wręcz zachęca do szybszej jazdy w zakrętach.
5,0
~nomore
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Świetne trzymanie się drogi - jest wprost przyklejony do asfaltu. Jednak polecam tylko dobre drogi ze względu na niskie zawieszenie auta i krótki skok amortyzatorów.

Usterki Chrysler Neon I

Liczba wpisów: 8

Chrysler Neon I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~rkasjan@o2.pl
Chrysler Neon I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Sląsk tu mieszkam jak jade dtś to zapominam że jade 180 poprostu jak po szynach ale hmmm... na dziurach troche się tłucze no bo zawieszonko ma troszku twardawe ale ok
Chrysler Neon I