Szukaj

Lista ocen Chrysler Pacifica (48) - Silnik

Pokaż filtry
4,0
~Michał
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
3.6 pentastar o mocy 291 KM to jest napęd odpowiedni dla auta. Kiedy chcesz to mruczy i porusza leniwie, spokojnie autem w sposób niewymuszony. Jeżeli potrzebujesz mocy trzeba wcisnąć beż wachania pedał gazu i wtedy budzi się cywilny potwór. Skrzynia reaguje wtedy natychmiast budząc sinik z zimowego snu i będziecie zdziwieni jaką to ma siłę. Przyspiesza bardzo dobrze jak tur. W każdym momencie czuć móc silnika, pojemność i moment obrotowy....
4,0
~Kreozot
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
Nie jest to japońska v-6 od hondy, czy toyoty , ale kultura pracy jest poprawna. Silniki wrażkiwe na bezmyślną obsługę, wymagana częsta wymiana ( właściwego) oleju, zdarzają się w nich awarie panewek popychaczy hydraulicznych i z w/w powodów nie lejcie tam podrabianego mobila . Brakuje w tym silniku zmiennych faz rozrządu( jak następca 3,6) i ze 30-40KM. Jak na ta masę auta nie jest to rakieta jak niektórzy myślą na 255KM. Auto jedzie do...
4,0
~Tomek
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Silnik na prawie 300 koni ale reaguje średnio albo muli albo wyje i przyśpiesza nie ma nic pośredniego. Jedziesz chcesz wyprzedzić wciskasz gaz i przy delikatnym naciśnięciu niewiele sie dzieje albo deptasz to podłogi robi sie wir w zbiorniku i auto rzeczywiście startuje. Próbowałem róznie na autostradzie i albo to wina silnika albo ta skrzynia jest tak lipnie dobrana w kazdym razie mnie to przeszkadza
5,0
~Maniek
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Całkiem całkiem. Cicho pracuje, bezproblemowo współpracuje z instalacją gazową. Fajnie wkręca się na obroty - bardzo szybko. Moc ponad 250KM robi swoje chociaż można byłoby z niego więcej wycisnąć. Podobno bardzo trwała jednostka dzięki temu, że nie jest wyżyłowany. Uwaga dla amatorów LPG - silnik bardzo szybko osiąga temp odpowiednią do przełączenia się na gaz.
4,0
~Robert
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Silnik pracuje cicho, płynnie, nie szarpie. Nie udało mi się póki co jechać tym autem szybciej niż 105 mil/h, ale obrotomierz pokazywał dopiero 3500 obrotów. Brat bliźniak Mercedes R z tym silnikiem ma max prędkość ponad 225km/h. Jaka jest prawda? Czy auto posiada blokadę prądkości? Jesli tak to jaką i jak ją można zdjąć? Prosze o info na adres: nasal@interia.pl
5,0
~lukaswu@go2.pl
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Niesamowicie ekonomiczny, dosc mocny. Troszke drazni mnie kultura pracy na biegu jalowym, mi osobiscie delikatnie przypomina diesla, 3,3L jakos tak ladniej brzmial. Ale pod wzgledem osiagow, trwalosci i awaryjnosci (warunkiem wymiana oleju co 10-12k km) to jest naprawde swietny motor (jadac rowno miedzy 130-140 realne spalanie benzyny to 10,5L/100)
5,0
~aelektronika
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Zawodowo zajmuję się również diagnostyką silników benzynowych i diesla. Zdecydowanie mogę powiedzieć , że konstrukcja silnika jest przestarzała , ale przez to mało zawodna. Osprzęt motoru to dobra amerykańska technologia , materiały wielokrotnie sprawdzone w wielu innych konstrukcjach. Rozmieszczenie podzespołów nieprzypadkowe , doskonale przemyślane.
4,0
~beasdazel
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
nieźle, naprawdę nieźle... ale z silnika o takiej pojemności można by było wyciągnąć troszkę więcej koni - tak do 300KM:) silnik ładnie się wkręca na obroty lecz wolno z nich schodzi. Na trasie przy prędkości 120km/h obrotomierz wskazuje 2000 obr/min... jak w Diesel'u:) więc dosyć oszczędny w trasie
5,0
~kaj
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
w zasadzie trudno się do czegoś doczepić - pracuje równo, pięknie i mrucząco (jak to potrafią amerykany) wkręca się na obroty i doskonale sprawdza się w tym krążowniku. Ponoć jest nie do "zajechania" - ale jak zwykle wszystko zależy od wyobraźni i temperamentu właściciela.
5,0
~Karol
Chrysler Pacifica I
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
co tu pisać , czasem się zastanawiam czy mam wogule silnik taki cichy:) rewelacja jak dla mnie . samochód mam z pewnego źrudła dlatego nie narzekam, jeżeli chodzi o moc to nie wiem czygo więcej można oczekiwać , przeciesz to nie sportowe auto tylko bardziej rodzinne .
Chrysler Pacifica