Szukaj

Lista ocen Chrysler PT Cruiser MPV (58) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Tomasz
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Zawieszenie jest ogólnie delikatne, szczególnie tylne. Za to w miarę dobrze prowadzi się na zakrętach, przechył jest mocny, ale przewidywalny i łatwo kontrolowany, przez co można jechać szybciej niż się wydaje. Powolny układ kierowniczy i wielka kierownica zupełnie nie pasuje do zwartego i twardego zawieszenia. Gdyby auto ogólnie świetnie jeździło, to słabe tłumienie nierówności możnaby wybaczyć. Natomiast w tym wypadku kierownica zachęca nas...
1,0
~jasminka1981@tlen.pl
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.4 i 16V Turbo 220KM 162kW
Mam spore problemy z parkowaniem. Na placyku przed domem, gdzie wcześniej kołowałem, by zabawić swoje dzieci siedzące w środku A4, później już dużo wolniej A6 ALLROAD, z racji wielkości; dziś muszę zawracać na trzy razy, a jak po bokach leży śnieg to i na 5 ! Podczas wchodzenia w zakręty mało precyzyjny. To nie jest auto typowo sportowe, raczej mistrz prostych. Twardo zawieszony. Opony na niskim profilu (45) to kiepska sprawa na polskie...
4,0
~kierowca
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.2 CRD 121KM 89kW
JEST DOBRZE , ALE WSZYSTKIM CHCĄCYM DŁUŻEJ POCIESZYĆ SIĘ BEZAWARYJNOŚCIĄ ZAWIESZENIA POLECAM WYMIANĘ ORYGINALNYCH 16-CALOWYCH FELG NA 15-CALOWE , WIĘKSZY PROFIL OPONY ZAPEWNIA JEDNOCZEŚNIE WIĘKSZY KOMFORT JAZDY. (PORADA DOTYCZY TYLKO UŻYTKOWNIKÓW PORUSZAJĄCYCH SIĘ PO NASZYCH DROGACH) :-)
3,0
~Wookash92
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Jak na amerykański samochód jest bardzo dobrze. Prowadzi się po europejsku, dobrze trzyma drogi. Oczywiście kosztem komfortu. Tylne zawieszenie jest dosyć wadliwe. Tylnie amortyzatory zimą notorycznie wylewają olej i zaczynają stukać. Łącznik Watta wyrabia się na tulei.
3,0
~Bielas
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.2 CRD 121KM 89kW
Bardzo miękko ale stabilnie. Daje rade na winklach. Na szczęście trzyma auto na drodze. Najsłabszą stroną tego zawieszenia jest mały skręt. Promień zawracania ponad 12 metrów :o to sporo. Dlatego to auto parkuje się jak autobus. No ale cóż trzeba o tym pamiętać i będzie dobrze.
4,0
~mip.projekt@gmail.com
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.2 CRD 121KM 89kW
promień skrętu bęz komentaża, ale w mojej ocenie to bez znaczenia - kwestia przyzwyczajenia, opony 235/40 i trzyma się całkiem nieźle w zakrętach - można by wejść w nie naprawdę szybko...ale fotele mają 0 trzymania bocznego niestety.
4,0
~pablo
Chrysler PT Cruiser
MPV 1.6 i 16V 115KM 85kW
Zawieszenie PT Cruisera nie jest szczytem bezawaryjności, ale na polskich drogach nie ma praktycznie zawieszeń, które takie warunki długo wytrzymują. Newralgicznym punktem tylnego zawieszenia jest łącznik Watta.
3,0
~POVERa
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.2 CRD 121KM 89kW
absurdalny promień skrętu, przy skręcie 90 stopni wjeżdżam na sąsiedni pas, zawieszenie zrealizowane na osiach ze stabilizatorami powoduje, że na dziurach ma się wrażenie, że zaraz poodpadają wszystkie koła.
3,0
~Marcin
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.4 i 16V 150KM 110kW
Trzeba zainwestować w poliuretany i zobaczymy. Ogólnie siadają tuleje tylne dolnych wahaczy i koła się rozjeżdżają. W amorach tylnych wybijają się tulejki i zaczyna klikać i stukać i wk....ć
4,0
~zigi
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.4 i 16V 150KM 110kW
Cóz, auto prosto z USA. wiec naprawde komfortowe, szczegolnie jak sie jezdzi po dziurawej jak ser Łodzi. Minus mały jest, to auto w tej specyfikacji nie lubi skręcać ;-) taki jego urok.
Chrysler PT Cruiser MPV