Szukaj

Lista ocen Chrysler Sebring II (27) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~marcin t.
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
gdy przesiadam sie z chryslera do znajomego i jade jego firmowym punto, to mam wrazenie, ze sie na kazdym zakrecie wywroci. chrysler jest niski i ma wielowahaczowe zawieszenie. to daje bardzo dobre wrazenia z jazdy w zakretach. zadnych przechylow. z kolei w trasie ze wzgledu na gabaryty nie meczymy sie. zrobilem nim trase do slowenii (i spowrotem) sam jako kierowca, wiec wiem :) (poza tym, ze po 26h jazdy z krotkimi przerwami to wygladalem jak...
4,0
~kocyk
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Sztywny ale cichy , na naszych dziurach nie wytrzymują sworznie wahaczy , pierwsze roczniki miały z tyłu górne mocowanie amortyzatora wykonane z aluminium , należy je bezwzględnie wymienić na stalowe gdyż szybko się utleniają i rozpadają
5,0
~Szogun
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Tutaj jak kto lubi. Autko cudownie płynie po drodze - typowo po amerykańsku. Duży rozstaw osi i miękkie zawieszenie dają mi akurat to co lubię. Żona ma Mini Coopera i jak się przesiadam, to trzęsie mną strasznie :)
5,0
~paticzak
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Prowadzi się świetnie. Stabilnie trzyma się drogi, żadnych stuknięć. Generalnie płynnie jedzie po wszelkich nierównościach, a ceny części też nie przerażają. Ostatnio wymieniałam końcówki drążków i odtąd nie mam już żadnych problemów.
2,0
~kosula
Chrysler Sebring II
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Układ jezdny jak i zawieszenie nie nadaje sie na polskie drogi ale to juz nie wina auta tylko polskich drog. Non stop cos sie dzieje z zawieszeniem, ciagle cos rzezi, jak naprawie jedno to zaraz drugie..
5,0
~Patryk
Chrysler Sebring II
Coupe 3.0 V6 24V 203KM 149kW
Prowadzi się świetnie.Dużych prędkości praktycznie nie czuć. Dobrze trzyma się drogi na zakrętach. Zawieszenie jak to w amerykańskich nie za twarde, przyjemnie się jedzie, nie czuć za bardzo nierówności.
5,0
~Largo
Chrysler Sebring II
Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
W ciągu pięciu lat wymieniłem końcówkę drążków i klocki hamulcowe. Teraz będę wymieniał tarcze, końcówki drążków i amortyzatory. Ale to wiadomo polskie drogi
5,0
~precious1979
Chrysler Sebring II
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
bardzo duży atut.. jeżdżę po polskich drogach 7 lat...i nic ! jednym słowem rewelacja. Jedynie co może niektórym osobom przeszkadzać...to to ze jest za miekki.
5,0
~staś nel
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
nie wiem gdzie tkwi szkopół, ale auto płynie na prostych drogach, a w zakrętach jedzie jak po szynach. to chyba zaleta niskiego zawieszenia środka ciężkości
Dziennik kosztów dla Chrysler Sebring II
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Hubert Łódź
Chrysler Sebring II
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Pierwszy dzień jazdy tym cabrio i zaliczył bym rów w zakręcie. Zawieszenie porażka, prowadzi się jak fiat 125p albo nexia :). Kanapa na kołach krótko mówiąc.
Chrysler Sebring II