Szukaj

Lista ocen Chrysler Town & Country IV (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Michał
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Bardzo dobre tłumienie nierówności, różnych drgań i rewelacyjny komfort ale na dobrych drogach. Spokojna jazda autostradą z prędkością ok 140km/h to relaks i brak zmęczenia po prejechaniu 1000km. Auto płynie po drodze. Ale na dziurawych drogach a takich w Polsce sporo jest już gorzej – krótkie nierówności i dziury są mocno odczuwalne nadwozie wpada w kołysanie. Również hamulce to nie mnistrzosto świata - wymaga to przyzywczajenia i...
2,0
~Bartek
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
o tu jest kiepsko, do przodu jedzie, o to żeby zakręcić trzeba prosić specjalnym pismem, w zakrętach wychyla się tak, że nie kierowca nie czuje się komfortowo, układ kierowniczy bardzo mało dokładny, zawieszenie raczej miękkie niż twarde, usterkowość - masakra, w ciągu 4 lat wymiany: amortyzatorów (przód i tył), poduszek amortyzatorów (2 razy), regeneracja układu kierowniczego, tuleje wahaczy i standardowe elementy zawieszenia do wymiany co 6...
4,0
~Crash
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Dobry. Z tyłu klasycznie po amerykańsku - resory piórowe. Uwaga! Wiele T&C ma nieoryginalne amortyzatory. Mój powinien mieć samopoziomujące (brak regulacji pochylenia świateł mijania) ale okazało się, ze poprzedni właściciel zaoszczędził przy wymianie i założył zwykłe. Wskutek czego tył siadał przy pełnym załadunku a światła bardziej raziły kierowców z naprzeciwka. Nowe NIVOMATY to koszt ok 2000zł/sztuka (INTERCARS)
5,0
~sajeks@o2.pl
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Auto płynie. 2 tony auta + obciążenie wymaga opon do dostawczaka.Na zimke mam snow viva 215 a latko goodyear cargo marathon 225 na felach 16 cali.Zalecane ciśnienie przez producenta w ogumieniu to 2.5 atmosfery.Ja osobiście preferuje 2,4 a nawet 2.3 wtedy auto lepiej wychodzi z kolein i podobnego badziewia.
4,0
~Zbyszek SZ
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Konstrukcja wyjęta z wozu drabiniastego, ale świetnie zestrojona i komfortowa (z pewnością nie jest to auto sportowe). Mało podatna na uszkodzenia oraz prosta w naprawach. Auto prowadzi się pewnie w każdych warunkach. Na minus oceniam dość sporą podatność na boczne podmuchy wiatru.
4,0
~misio31pl
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
producent nie przewidział podróżowania tym samochodem po polskich drogach, większe nierówności powodują spore przechyły auta i kołysanie, natomiast podróżowanie po równej nawierzchni ewentualnie rzadko połatanej uzmysłowiło mi dopiero co to jest amerykański kanapowiec. Auto płynie.
5,0
~Piotr
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Bezkompromisowo komfortowy. Nie lubi zakrętów i wychyla się na nich przy większych prędkościach, ale to auto do długich tras. Rewelacyjnie tłumi każde nierówności, również poprzeczne, nie dając o nich znać. Duże koła bez problemu wjadą na każdy krawężnik.
4,0
~amoretti
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Auto amerykańskie i nie liczyłem że będzie to as zakrętów, męczy trasa na krętych podmiejskich drogach, a takich koło mnie nie brakuje. Ale jeżeli jedziemy jak autobusem wycieczkowym bo tak do tego podchodzę to da się żyć.
5,0
~Mariusz
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Trochę buja przy gwałtowniejszych manewrach, hamulce bdb - 4 tarcze , asystent, ESP, zawieszenie extra - nierówności praktycznie nie słychać i nie czuć, ABS nie tłucze w stopę tylko delikatnie masuje.
Dziennik kosztów dla Chrysler Town & Country IV
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
21,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Pechowiec
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Jak na swoje gabaryty auto prowadzi się dość pewnie. Nie ma większych problemów oprócz tego, że należy co 10k km ustawić zbieżność, bo się na naszych drogach rozjeżdża..
Chrysler Town & Country IV