Szukaj

Lista ocen Chrysler Town & Country IV 3.8 i V6 215KM 158kW 2001-2007 (27) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bartek
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
niby nie do zajeżdżenia, bo rozrząd na łańcuchu, ale cały czas były jakieś problemy, a auto wcale nie miało kosmicznego przebiegu (sprawdzone 150 kkm w momencie zakupu), czyli w przeciągu 4 lat wymieniłem: chłodnicę, pompę wody 2 razy, świece + przewody 3 razy, z sondą lambda generującą check engine nie poradziłem sobie, zużycie oleju 1 litr na 5kkm, auto sprzedałem z podejrzeniem uszkodzonej uszczelki pod głowicą i/lub wypaleniem gniazd...
5,0
~Crash
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Mistrzostwo świata. Można jeździć nie przekraczając 2200 obr/min. Wtedy będziemy mile zaskoczeni spalaniem. Samochód przy 90 km/h ma 1900 obrotów. W razie mocniejszego wciśnięcia gazu, silnik momentalnie się rozkręca a samochód dostaje skrzydeł. Na mokrej nawierzchni jadąc z prędkością 40 km/h i wciskając gaz do oporu koła zrywały przyczepność. Tak, w tym automacie z tym silnikiem spokojnie można palić gumę.
5,0
~Mariusz
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Rasowe brzmienie V6, równo i zdecydowanie wkręca się na obroty. Ma zabezpieczenie uniemożliwiające wejście powyżej 3000 rpm na postoju. Bardzo szybko się nagrzewa co ma znaczenie przy LPG - wczesne przejście na gaz. Poprawiony dostęp do szóstej świecy, której mechanicy nie wymieniali a potem klops. Fabryka daje dożywotnią gwarancję na motor (łańcuch i zawory praktycznie bezobsługowe)
5,0
~amoretti
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Silnik poezja, cichutko mruczy i jedwabiście pasuje. Idealnie pasuje do auta. Tylko i aż 218 km bo waga auta i automat swoje robią ale i tak jest nad zwyczaj dynamiczne, można się zapomnieć na autostradzie i lecieć 160 a i tak w aucie będzie ciszej a na obrotomierzu jakieś 3500 obr/min. W normalnej jeździe na obrotomierzu można mieć 2000 obr/min i jechać 100 km/h. Komfort i tyle
5,0
~misio31pl
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
lekko ponad dwieście koni na 2 tony masy to nie jest imponujący wynik, jednak do bezpiecznego podróżowania z rodziną zupełnie wystarczy. Na pewno nie jest to auto do ścigania, ale nie ma żadnego problemu z wyprzedzaniem. Delikatny pomruk v6 bardzo miły dla ucha. Skoro jest produkowany od ponad 20 lat na pewno jest dobrze dopracowany.
5,0
~Michał
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Miłe głebokie brzmienie V6, równo i zdecydowanie wchodzi na obroty. Ma zabezpieczenie uniemożliwiające wejście powyżej 3500 rpm na biegu jałowym. Bardzo szybko się nagrzewa co ma znaczenie przy LPG - wczesne przejście na gaz. Silnik prawie bezobslugowy - łańcuch rozrządu i zawory praktycznie bezobsługowe.
5,0
~1TOY
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Świetny silnik. Jeżdzilem Dodge´m GrandCaravan Z motorem 3.3 i sie chowa...:) Silnik Chryslera 3.8- wiecej mocy, pali mniej! Bardzo elastyczny... Świetnie sprawuje sie "na gazie"
4,0
~Piotr
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Najprostsze możliwe rozwiązania. Drobne elektryczne usterki typu awaria układu napędzającego suwane drzwi boczne (zamiast pilotem trzeba drzwi otwierać klasycznie - ręcznie)
4,0
~Sławek (Działdowo)
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Dynamiczny silnik, jednak nie ma co żyłować. To silnik stworzony do elastycznej jazdy z równą prędkością. Jeśli chcesz poszaleć licz się z przeciekiem płynu chłodniczego z silnika.
5,0
~sajeks@o2.pl
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Co mam pisać? Wsiadam pyk i jadę. Praca cicha i równa. Wspaniałe przyspieszenie i pomruk od 45km/h w górę.Wtedy najbardziej daje o sobie znać moment obrotowy.Olej zmieniam co 8 tys km.
Chrysler Town & Country IV