Szukaj

Lista ocen Chrysler Town & Country IV 3.8 i V6 215KM 158kW 2001-2007 (27) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~misio31pl
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
świetnie dobrana do gabarytów auta i mocy silnika. 100km/h i 2000 obrotów. Ruszając z miejsca nie można narzekać na dynamikę. Lekkie schody zaczynają się w trakcie jazdy. Kick back zajmuje komputerowi chwilę czasu i często brakuje mi natychmiastowej reakcji. Potrafi także przy wyższych prędkościach zredukować do jedynki co niespodziewanie spowalnia jazdę. Zdecydowanie powinien być dopracowany program sterujący redukcją aby nie było takiej...
5,0
~sajeks@o2.pl
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Żadnych niespodzianek.Olej zmieniam co 15tys.km Jedynie troszke długo ciągnie zanim zmieni bieg jak depniesz na maksa,ale nie jest to sportowe auto. Pomimo tego prawie wszyscy zostają w tyle.Skrzynia ta jest adaptatywna.Możesz jechać 50km/h przy 1600obr/min lub 80km/h przy obrotach 1400.Trzeba obserwować zegary i opanować technikę jazdy.Wtedy w mieście będzie mniej jak 14 litrów.
4,0
~Crash
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Tylko 4 biegi. Brakuje tego piątego. Nie ma tragedii ale silnik jest na tyle mocny aby pociągnąć ten samochód na wyższych biegach. Ogólnie skrzynia przełącza biegi bardzo płynnie a opóźnienie przy zmianie jest malutkie. Przy 130 w kabinie panuje cisza i słychać tylko delikatny pomruk silnika.
4,0
~Michał
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
4 biegi wydają się wystarczające do spokojnej jazdy – skrzynia przełącza płynnie zaś zmiana biegów jest niezauważalna dla pasażerów. Zmiana oleju co 30-40tyś km – koszt ok 300-400PLN. Wychodzi taniej albo tak samo jak wymiana tarczy sprzęgła co jakiś czas w „manualu”.
5,0
~Piotr
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Rewelacja! idealnie pasuje do charakteru tego auta. Przede wszystkim bezawaryjna i ponoć prosta w ewentualnych naprawach. Konstrukcja z lat 79-tych - 3 biegi z nadbiegiem, przerzuca wolno, ale płynnie i dostojnie. w końcu to nie rajdówka.
5,0
~Mariusz
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
6 biegów pozwala na jazdę bez szarpnięć przy zmianie a redukcja o 2 w dół przy wyprzedzaniu nie stresuje czy się zdąży. Około 200 tys. km do wymiany oleju, duża chłodnica daje nadzieję na długożywotność. Możliwe ręczne wrzucanie biegów.
4,0
~amoretti
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Szkoda ze tylko 4 biegowa, brakuje piątki. Mimo wszystko w miarę trwała i da się jechać. Skrzynia dostosowuje się do stylu jazdy więc jak go zamulimy przez 200 km to musi się dostosować do dynamiczniejszego wybierania przełożeń
4,0
~Grzegorz
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Automat - 4biegi. To mój I-y sam.z automatem, o dej pory nie wyobrażam sobie jazdy manualem. Dobrze dobrana i prawie niewyczówalna zmiana biegów. Jedyny mankament wg mnie to lekko szarpie przy włączaniu z "R" na "D" i na odwrót.
3,0
~Bartek
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
stara konstrukcja amerykańska, 4 biegi, zaleta - działa i się nie popsuła, wada - finezji w niej tyle, co w posłance Pawłowicz, gdyby silnik nie miał 200 koni, to autem nie dałoby się jeździć.

Chrysler Town & Country IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~LOLEK
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Czasami szarpie przełanczając 1 na 2 bieg, mankamentem jest to ze jest 4 stopniowa. Jeśli chodzi o pracę to poza 1 zastrzeżeniem w porządku.
Chrysler Town & Country IV