Szukaj

Lista ocen Chrysler Voyager IV Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW 2001-2008 (28) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Daniel
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
Auto zaprojektowane najprawdopodobniej tylko na trasy . Pamietam, wczesniej jeździłem VW T4, moje pierwsze wrażenia z jazdy chryslerem: auto niezgrabne, trudne do prowadzenia, nie dostarczające spodziewanej przyjemności. Po ponad 4 latach jazdy, po 175 tys km przyrosła mi dupa do niego i nawet przyzwyczaiłem się do proadzenia takiego "słonia w składzie porcelany". Poradziłem sobie do tego stopnia , ze często "atakawały" mnie mniejsze autka i...
3,0
~felixwawa
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
Tu mógł by producent trochę popracować nad średnicą zawracania. Normalnie zawraca jak lotniskowiec na morzu hehe. Trzeba zwrócić uwagę na tuleje gumowo metalowe w przednim zawieszeniu lubią się wyrabiać ( ktoś na forum pisał że 20000i wymiana) ja osobiście podłożyłem dwa kawałki gumy i narazie jeżdrzę. NIc nie puka i nie stuka :))
4,0
~felixwawa
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
Tu mógł by producent trochę popracować nad średnicą zawracania. Normalnie zawraca jak lotniskowiec na morzu hehe. Trzeba zwrócić uwagę na tuleje gumowo metalowe w przednim zawieszeniu lubią się wyrabiać ( ktoś na forum pisał że 20000i wymiana) ja osobiście podłożyłem dwa kawałki gumy i narazie jeżdrzę. NIc nie puka i nie stuka :))
4,0
~kkk
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
Nie jest to samochód wyścigowy, tylko rodzinny van. Tylne zawieszenie jest na resorach piórowych i czasem czuć to na nierównościach. Przy dobrej nawierzchni i drodze bez gwałtownych łuków jest bardzo dobrze. Gdy droga robi się kręta trzeba po prostu zwolnić. Czuć brak esp.
5,0
~Bzyk
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
Teraz czeka mnie wymiana MC Persony ale myślę że od nowości po prawie 300 000km już czas duzzzzzzy wydatek w granicach 2000zł,+wszelkiego rodzaju symembloki gumki to mniejsze koszta w granicach od-45zł do -75zł
4,0
~Slawek
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
na suchej nawierzchni super, bajecznie, ale na mokrej i na sniegu..... ,kiedys mialem passata,tamtego trudno bylo wyprowadzic z rownowagi,sprobowalem z tym,na drugą probę nie miałem ochoty.
4,0
~felix
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
Wymieniłem w zeszłym roku gumy w zawieszeniu za 300 i nic już nie tłucze. Jedyne do czego można się przyczepić to średnica zawracania , dość duża .
4,0
~Marcin
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
nie rozumiem kto robi Chryslerowi kolo tylka w programach motoryzacyjnych - naprawde jest bez zarzutu - a mam spore doswiadczenie z innymi markami
4,0
~bombski
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
ciężko się prowadzi gdy jest załadowany do pełna, krowiasty w mieście. Ale na trasie nie zamieniłbym na nic innego.
4,0
~VASYLI
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW
NAJGORSZĄ WADĄ O KTÓREJ JUŻ PISAŁEM SA GUMY STABILIZATORA NIESTETY AUTO TROSZKĘ WAŻY I TRZEBA SOBIE Z TYM RADZIĆ
Chrysler Voyager IV Grand Voyager