Szukaj

Lista ocen Citroen BX (118) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 114 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~marek.cygon@plusnet.pl
Citroen BX
Hatchback 1.6 94KM 69kW
Czepiałem się kiedyś że "ściąga" na jedną stronę, ale okazało się że komplet nowych opon założono na owalne felgi. Wyważenie było na "0" ale nie było komfortu w prowadzeniu auta. Po 8 miesiącach (reklamacje opon, diagnostyki zawieszeniai tp) zwrócił mi na to uwagę jeden dobry fachowiec w zakładzie wulkanizacyjnym. Złomowałem 2 felgi, jedna bnadawała się do prostowania i jest OK. W aucie przy 150 km/h można puścić kierownicę i jedzie prosto.
5,0
~godas@op.pl
Citroen BX
Kombi 1.6 80KM 59kW
Niezwykle miękki lecz świetnie trzymający się drogi. Zapobiega nurkowaniu przy gwałtownym hamowaniu, utrzynuja stały prześwit niezależnie od obciążenia i reguluje siłe hamowania tylnej osi w zależności od obciążenia. Inni mogą o tym pomażyć. Wbrew obiegowym opiniom niezawodny i nietrudny w naprawie. Dla przykładu: regeneracja elementu hydro-pneum. (resor i amortyzator w jednym) kosztuje 100 zł., wymiana 15 min. Trwałość takiego elementu to ok....
5,0
~Bako
Citroen BX
Kombi 1.9 RD 64KM 47kW
To hydropneumatyk, więc o wybojach i wszelkich nierównościach informują mnie jedynie inne auta jadące przede mną :-)... nawet te najnowsze \"bryki\". Do kombi można zapakować kilkuset kilogramowy zestaw wiertniczy z agregatem prądotwórczym i jechać w teren -zawsze stały prześwit a w sytuacjach ekstremalnych można jeszcz go podnieść niezależnie od obcążenia :-)
4,0
~wojtek
Citroen BX
Kombi 1.9 4X4 122KM 90kW
Mam wersję GTi, więc jest twardszy niż standard, ale mimo to komfort trochę lepieszy niż samochód ze zwykłym zawieszeniem, jednak żadna rewelacja. Ma standardowo wysoki prześwit, ale mimo tego w poślizg jeszcze nie wpadłem. Moim zdaniem nie komfort jest największą zaletą takiego zawieszenia tylko stały prześwit niezależnie od obciążenia i możliwość jego zmiany.
3,0
~bajus@o2.pl
Citroen BX
Hatchback 1.9 GTi 122KM 90kW
Hydro-pneumatyczne zawieszenie sprawdza się super na naszych drogach. Efekt \"pływania\" jest trochę złudny przy jeździe w zakrętach, bo nie czuć auta i ciężko określić moment utraty przyczepności. Poza tym bardzo go przegina. Ja często jeżdżę na granicy przyczepności i jakoś daję radę :P
5,0
~Przekonany
Citroen BX
Hatchback 1.9 107KM 79kW
drogi publiczne, polne ,wszystko do przejechania, bardzo dobre trzymanie w zakretach, inni wymieniają po zimie amortyzatory a ja ewewntualnie regeneracja kuli miłe zaskoczenie dla portwela. Obecnie jadę sprawdzic po zimie stan ciśnienia w kulachi i ew. wycieki (nie ma to jak wrocławskie drogi po zimie)
5,0
Citroen BX
Hatchback 1.6 92KM 68kW
Zawieszenie hydrauliczne zapewnia bardzo dobry komfort podróżowania, bardzo podoba mi się efekt 'plywania' tego auta. Niestety male nierownosci wybiera porownywalnie do sprezynowych zawieszen peugeota czy citroena z lat 90. jest miekko, ale spodziewalem sie czegos wiecej...
5,0
~Maciej K.
Citroen BX
Kombi 1.9 4X4 122KM 90kW
Jeździłem i nadal jeżdżę wieloma autami, ale długo by szukać tak dobrego układu jezdnego. BX prowadzi się jak po sznurku, na śliskiej nawierzchni bardzo wcześnie ostrzega o utracie przyczepności, co pozwala na reakcję. Bardzo dobrze czuć ten samochód podczas prowadzenia.
4,0
~requiree@yahoo.de
Citroen BX
Kombi 1.9 4X4 122KM 90kW
powiedzialabym "super" ale pewnie w 1993 roku:)) troche miekko, ale generalnie nie przejmuje sie dziurami, nierownymi przejazdami przez tory itp, nie mowiac juz o jezdzie terenowej:))) dosc miekki, ale z racji mocy silnika ja sie raczej dostojnie tocze wiec mi to nie przeszkadza
Dziennik kosztów dla Citroen BX
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
4,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~maciek
Citroen BX
Kombi 1.6 94KM 69kW
mam mieszane uczucia, chyba jest juz dość wytrzaskany przez polskie drogi; dzięki zawieszeniu hydropneumatycznemu długiei trasy są znacznie mniej męczące ( duży plus ) ale kiepsko wybiera krótkie nierówności (czuć i słychac wyrażne uderzenia)
Citroen BX