Szukaj

Lista ocen Citroen C1 I (49) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~wjw
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Mam wersje bez wspomagania wiec auto dla purystow motorsportu :) Z tego powodu calkiem przyjemnie jezdzi sie w trasie, jak na auto ktore jest wyzsze niz szersze to niezle w zakretach sie trzyma i dobrze czuc co sie dzieje z kolami. Naprawde mozna sie calkiem milo pobawic, chociaz raz jak zawijalem na recznym to mi stanal na 3 kolach :p Natomiast brak wspomagania bardzo meczy przy parkowaniu. Co do zawieszenia to niestety powyzsze zalety...
4,0
~bigi
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Bez udawania. Sztywno, głośno, pewnie. Nawet \"balonowe\" oponki 155mm nie rażą. Dla mnie bomba, ale tylko na równych drogach. Krótki rozstaw osi nie sprzyja tłumieniu efektu bujania przód-tył. W takich warunkach jedziemy jak w kauczukowej piłeczce. Brak problemów z trakcją, ale to raczej zasługa długich przełożeń... Duża niedogodność to gumowatość kierownicy w okolicach położenia centralnego, ale zauważalne tylko przy prostowaniu kół po...
5,0
~moniaz
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Układ jezdny równiez bez zarzutów. Nie wiem czego powinnam się spodziewać po 5-letnim samochodzie, ale w moim na pewno nic nie stuka, nie puka, niedyne co troszkę może przeszkadzać to dość niskie zawieszenie, zatem wadzę czasem przy wjeżdzaniu na krawężnik. Co do sterowności - jest bardzo skrętny, mimo ograniczonej widoczności i faktu, że jest jak dla mnie dość szeroki (szerszy np od matiza o jakieś 20cm) to parkowanie raczej nie sprawia...
4,0
~Malmsteen
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
I tutaj drugi jasny punkt tego auta - siedzi się dość nisko, widać niewiele, ale mam wrażenie, że auto, choć lekkie - ma nisko położony środek ciężkości, przez co dobrze trzyma się drogi. Testowałem C1 w jeździe pozamiejskiej (70-90 km/h) i na autostradzie (130-140 km/h - wiem, brutal ze mnie) i tutaj oceniam go na cztery z minuasem. Trzyma się drogi, dobrze wchodzi w zakręty, jak na auto tej wielkości nawet dobrze filtruje nierówności - ale...
4,0
~Mikko31
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Zawieszenie sztywne ale raczej wygodne - autko bardzo zwrotne - poprawna praca układu kierowniczego - dobre wspomaganie. Na trasie przy zakrętach łapie przechył wymagający przyzwyczajenia, jednak do jazdy sportowej sie raczej nie nadaje!
3,0
~Jacek
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
wspomaganie kierownicy zbyt duże, zawieszenie niekomfortowe - w tej klasie aut to raczej norma, przy czym C1 nastawiony jest bardzo sztywno (za to nie buja za bardzo), średnica zawracania jak rower :).
4,0
~Tomasz
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Komfort jak na małe "budżetowe" auto to układ jezdny komfortowy. Wspomaganie działa lekko i w miarę precyzyjnie. Wybieranie nierówności jak każdym francuzie nie stanowi problemów.
4,0
~Kaja70
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Układ jezdny bardzo precyzyjny. Zawieszenie sztywne. Bardziej przypomina niemca niż francuza. Ale za to można bez obaw ostrzej wchodzić w zakręty i wykonywać szybkie manewry w miejskiej dżungli.
3,0
~Carrott
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Autko dobrze sie prowadzi w zakretach, ale brak wspomagania (opcja za 1500PLN) powoduje, ze na parkingu manewruje sie tym jak malym czolgiem... zdecydowanie pomylka jak na miejskie auto.
Dziennik kosztów dla Citroen C1 I
Średni koszt przejechania 100 km
12,00 zł
4,9
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Tomasz
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
lekkie i krótkie, podskakuje na nierównościach coś tłucze z tył auta .W serwisie powiedzieli że jest OK ? dla nich może ale dla mnie nie. Jeżdżę dalej ,może się coś urwie
Citroen C1 I