Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen C4 Picasso II Picasso Facelifting

Harold, 5 lat temu
Silnik 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 27 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Citroen C4 Picasso II Picasso Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
5,00
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wygląd, wykonanie, za tak niską cenę
Silnik : bardzo ekonomiczny z dużą mocą pochodzącą z obrotu momentowego
5,0
Całokształt
Auto ma super wygląd, ludzie często spoglądają na niego, I widać że wiele rozwiązań przyciąga uwagę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, ekonomiczny. Moc odpowiednia do sprawnego poruszania się. Można wybrać opcję 2.0L I będzie większa moc, ale I minimalnie wieksze spalanie I inne z tym związane koszty. Ten silnik zupełnie wystacza. 1 osoba czy 4 osoby na pokładzie, jak to w diesel'u z 300Nm, nie odczuwa się żadnej różnicy. Jest moc. Bardzo cichy, także na postoju (bieg jałowy).
5,0
Skrzynia biegów
Poręczna gałka, biegi wchodzą płynnie z elegancją.
5,0
Układ jezdny
To jest komfort. Tym autem płyniesz. Na nierównościach sam wytłumia, a człowiek siedzi wygodnie lekko się kołysząc. Nie to co w innych autach, gdzie sie na polskich drogach skacze aż kręgosłup boli.
5,0
Karoseria
Wyjątkowy wygląd. Wśród mini Vanów nie ma sobie równych.
Komfort
5,0
Widoczność
Olbrzymia przednia szyba sprawia że widzisz więcej i nie czujesz się jakbys wyglądał z bunkra, tylko rozgladasz się na wszystkie strony. Przy takim rozwiązaniu zwłaszcza w naszym klimacie gdzie dominują chmury, oraz dodatkowo szare poranki i zmierzch, czujesz że wzrok się nie męczy.
5,0
Ergonomia
Samochód nie jest długi 4,4m, a pomieści o wiele więcej niż wszystkie suv-y, a także kombi o 20-30 cm dłuższe, ale napompowane. Tutaj kazdy centymer auta wykorzystany. Na przednich siedzeniach siedzisz wygodnie, z tyłu miejsca mnóstwo, że można założyć nogę na nogę i jeszcze jest możliwość rozkładania oparcia z tyłu, że możesz sie prawie położyć. Siedzenia osobno składane, każde z trzech. Bardzo nisko-głęboko bagażnik do którego nie trzeba unosić wysoko bagaży - łatwy dostęp. Bagaże nigdy nie zasłaniają szyby tylnej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko się nagrzewa, a latem szybko chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak już pisałem miejsca jest bardzo dużo. Umiejetne wykorzystanie przestrzeni to cecha francuskich pojazdów.
5,0
Wyciszenie
Diesel bardzo cichy. to już zupełnie inna generacja silników, to nie to co olbrzymie diesel z lat ubiegłych które klekotały na postoju. Tu jest cicho, w zasadzie nie słychac silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
25 tys km, raz wizyta w serwisie - przegląd w ramach gwarancji - rutyna - wymiana oleju i żadnych uwag.
5,0
Stosunek jakość/cena
za taka cenę nie kupisz tak wygodnego, ergonomicznego i tak wyjatkowo wyglądającego auta. Gdy sie przesiadam z tego auta do innego, i porównuję kokpity, to w innych autach czuję sie jak w wehikule czasu. Patrzę na kokpit i jestem znów w latach dziewiędziesiątych dwudziestego wieku. A w Picasso nowoczesność.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnej

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 BlueHDi 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen C4 Picasso II Picasso Facelifting