Szukaj

Lista ocen Citroen C4 Picasso II Picasso (34) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~asddsa
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
W tym aucie ten silnik sobie nie do końca radzi, a na dodatek jest dość awaryjny. Przyspieszenie i dynamika jest w porządku - stąd ta dodatkowa gwiazdka, ale trzeba ciągle utrzymywać obroty powyżej 2k, żeby silnik nie "buczał" i nie przenosił wibracji na wnętrze. Po 40k km silnik zaczął swoje przedstawienie, objawiające się falującymi obrotami na postoju. Jakby próbował się wyłączyć, ale po 0,5 sekundy stwierdza, że jednak się włączy i w...
2,0
~Michał
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
Silnik to cudo BMW i Citroena, fajnie jeździ i nie dużo pali, może trochę łapie zadyszkę powyżej 150 km/h. Silniki te są wadliwe i nie chodzi o byle pierdołę tylko o łańcuch rozrządu, który średnio co 40 - 50 tys km trzeba wymienić bo inaczej sam strzeli. Objaw po odpaleniu klekocze jak stary diesel. Druga wada silnika to również przydarzyła się przy przebiegu ok 50 tys km to zarosły gniazda zaworowe efekt to spadek mocy, wzrost spalania, i...
3,0
~rob75
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
Moicny i słaby puknt tego samochodu. Z jednej strony doskonała kultura pracy, przyspieszenie, cichy. A z drugiej strony awarie łańcucha rozrządu. Niech Was nie zmylą artykuły w necie, że problem został już wyeliminowany w nowszych modelach. Może jest trochę lepiej, ale szału nie ma. Ja już drugi raz będę rozrząd wymieniał przy przebiegu... 43000km. Dodam, że olej wymieniam raz na rok, sprawdzam stany oleju (górny poziom) i stosuję się do...
5,0
~Maciek
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 THP 165KM 121kW
Dynamiczny i cichy. Spalanie niewielkie, przy mojej jeździe (zgodnie z przepisami) to 7.2-7.7l/100km z czego mniej więcej 50% przypada na miasto. Auto cały czas serwisowane jest w szwajcarskim ASO i nie było z nim problemów. Nie powielę zatem stereotypu o tym silniku, który często się przewija w polskim internecie.
5,0
~jorge30
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Bardzo dynamiczny z lekko wyczuwalną turbodziurą. Przy tym ekonomiczny - przy mojej ciężkiej nodze i dynamicznej jeździe 7l/100. Bardzo zaskakuje kultura pracy trzycylindrowego silnika, brzmienie także nie zdradza braku jednego cylindra.
5,0
~użytkownik 3 poprzednich fordów
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
przyjemny, cichy, znacznie przyjemniejszy do jazdy miejskiej niż poprzedni 2.0 TDCi. Z uwagi na zastosowaną sprężarkę w zasadzie jeździ się nim jak dieslem przy ok 2tys. obrotów. Szpunta dostaje między 4 a 6 tys. Ciekaw jestem niezawodności i trwałości..
5,0
~Karol
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Jeszcze nowy ale znakomicie sobie radzi z niemałym autem. Świetnie przyśpiesza, szczególnie przy wyprzedaniu. Ze startu wiadomo, do nie sportowiec potrzebuje 10 s do setki ale od 80 do 160 jest jak dynamit. Rewelacja.
4,0
~Willy_M
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Silnik sprawował się bez problemu. Po zakupie wymieniony rozrząd. Wszystko w środku czyściutkie. Stary pasek nie rozpuszczony :) Trochę brak mocy przy starcie spod świateł. Jak już ruszy jest całkiem dobrze.
4,0
~Tomik_UNO
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
Bardzo elastyczny. W zasadzie to auto 3-biegowe ;) 2-4-6. Genialnie wyciszony silnik. Spore gabaryty wymagają odpowiedniego napędu. Niespełna 160KM jest wystarczającym wynikiem. Ale tylko wystarczającym.
5,0
~Dawid
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Oszczędny, w miarę kulturalny. Bez większych wad i awarii przez 45tys użytkowania. Mały apetyt na paliwo, zarówno w trasie jak i mieście. Elastyczny i dość mocny jak na gabaryty auta.
Citroen C4 Picasso II Picasso