Szukaj

Lista ocen Citroen C4 Picasso II Picasso (34) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr Mazur
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Może trochę mało precyzyjna , ale przy normalnej jeździe nie jest to wada. Po prostu jest to samochód dla rodziny a nie wyczynowe więc tak to odbieram. Podejrzewam, że przy innym rozwiązaniu ( precyzyjny lewarek) wibracje bardziej przenosiły by się do wnętrza . Tutaj chyba między lewarkiem a skrzynią są linki, które nie przenoszą wibracji . Tak więc zdecydowanie takie rozwiązanie mi pasuje.
4,0
~asddsa
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Skrzynia biegów jest o dziwo względnie precyzyjna w porównaniu do mojego doświadczenia z japońskimi samochodami. Odejmuję gwiazdkę za dziwne przełożenia. Przy zmianie z drugiego biegu i 2300 obrotów, na trzecim biegu mamy 1600 obrotów i... buczenie silnika :) trzeba kręcić do około 3000rpm, żeby nie męczyć w tym aucie, aż czuć jak panewki i wał się zużywają.
5,0
~Karol
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Z tego co wiem to konstrukcja japońska firmy Aisin. To moja druga skrzynia automatyczna i poprzednia też była tej firmy. Nie szarpie - zmiana biegów prawie w ogóle nieodczuwalna, Manetka przy kierownicy wymaga przyzwyczajenia. Automat tradycyjny więc trochę wolny ale przecież to nie bolid.
3,0
~Willy_M
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
Skrzynia biegów to jeden ze słabszych punktów tego auta. Typowo francusko-fordowski nijaki dodatek do silnika. Mało precyzyjna i męcząca w użytkowaniu. Po niej i wcześniej po Mondeo IV wróciłem do automatu i już nigdy tego nie zmienię.
5,0
~Maciek
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 THP 165KM 121kW
Uszyta na miarę auta do normalnej jazdy z rodziną. Mogłaby być odrobinę szybsza. Poza tym nie miałem problemów czy to w mieście czy na autostradzie w czasie wyprzedzania. Jest wyskalowana tak, że przy prędkościach autostradowych nie słychać silnika.
5,0
~Bubson3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Mam 6-cio biegowy automat. Zmienia biegi płynnie. Wajcha zmiany biegów jest ulokowana w fajnym miejscu, jak w amerykańskich samochodach - nad kierownicą. Zapewnia to świetny dostęp do dźwigni i oszczędza wiele miejsca na potężny schowek między siedzeniami.
5,0
~Maciek
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 THP 165KM 121kW
Praktycznie bez zarzutu, przy gwaltownej redukcji biegu przeciaga nizsze biegi do odciecia, wykorzystujac 100% mocy silnika. Za pierwszym razem troche mnie to przestraszylo, teraz wiem, ze nie mozna ciagle dusic pedalu w podloge.
5,0
~Karol
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Automatu się trochę obawiałem - niepotrzebnie. Początkowo wajcha do zmiany była w dziwnym miejscu ale podczas użytkowania okazało się że to super rozwiązanie, konsola miedzy siedzeniami pomieści nawet damską torebkę ;)
2,0
~Dawid
Citroen C4 Picasso II
Picasso 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Na pewno pomaga utrzymać niskie spalanie. Tutaj kończą się pozytywy. Najgorszy automat z jakim miałem odczynienia. Kultura pracy-0, szybkość zmiany przełożeń- jak w 40letnim mercu.
Dziennik kosztów dla Citroen C4 Picasso II Picasso
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
6,2
l/100km
8,4
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Tomik_UNO
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 16v THP 156KM 115kW
Bardzo ciężko wbić 2jkę. Zarówno w górę jak i przy redukcji. Niezależnie od prędkości i obrotów silnika. Mankament nieprzystoi w tej klasie, zwłaszcza, że sporo kobiet wybiera to auto.
Citroen C4 Picasso II Picasso