Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I Hatchback (157) - Silnik

Na liście zabraknie 147 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~zdzich26
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Silnik ma przejechane 420000!Mam problem z mocą a dokładnie powietrzem wymieniłem przepływomierz ale nic to nie dało niby turbinę słychać od niskich obrotów a ciągnie powyżej 2200 obr/min turbo padniętę lub sterownie!Ogólnie kultura pracy ok dla mnie wadą jest to iż silnik ten ma 4 cyl :-( w Bmw miałem 6!silnik super wyważony i ten dzwięk tu jest lekkie rozczarowanie,na dodatek filtr Fap on to nie problem jest możliwość samemu go wyczyścić lub...
4,0
~cytrynka
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Posiadam to auto od pół roku.Auto bardzo wygodne duże na trasie spaliło mi 7,3L/100Km Miasto od 10-11,5L/100Km.Spodziewałem się , że auto w miescie mniej spali ale no w Końcu to jest 2.0 16v także jeszcze nie ma tragedii. Nie długo pójdzie pod gaz takze bedzie ok. Sprawdziła się opinia o małych usterkach , czyli nie działajace radio czasem podswietlenie auta w srodku nie gasnie ale da sie to wytrzymać bez problemu. Wole mojego Citroen niz np...
5,0
~Apentuła Niewdziosek
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Miękki i wygodny, to dzisiaj najważniejsze w samochodach. Jak do tej pory nie miałem problemów poza dosyć dużym zużyciem oleju i benzyny, (jakieś 01 l/1000 km) - dużo jak na taką wielkość silnika. Zdaje się że nie tylko ja mam ten problem. Jeżdżę na Castrolu Magnatec, poprzednio Motul i zużycie podobne. Myślę że to specyfika silnika i turbo. Praca silnika bardzo dobra, jest moc i kultura, zużycie około 7-8 litrów trasa w zależności od...
5,0
~Pi22
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Bardzo dobrze dostosowuje się do potrzeb kierowcy. Gdy trzeba jest bardzo oszczędny 5.5l/100km przy bardzo spokojnym nacisaknia pedału gazu i utrzymywaniu 70km/h lub wariacki gdy jako pierwsi ruszamy z pod świateł i depczemy pedały zapominając o spalaniu 12l/100km. Jazda 180km/h to prawdziwa frajda ale kosztowna. Sam silnik pracuje cicho ale najlepiej to można docenić przesiadają sie z innego samochodu. Po pewnym czasie przyzwyczjamy się do...
5,0
~Jarek
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Silnik rewelacja profesjonalny tuning chiptronic 163KM moment obrotowy 375NM. Samochód prowadzi się jak marzenie niesamowicie elastyczny silnik. Spalanie przy jeździe mieszanej (trochę miasto, trochę trasa) pozostało na tym samym poziomie w granicach 7-7,5litra na 100km. Osiągi lepiej nie pisać ale po prostu rewelacja. Sugerując się danymi producenta po tuningu przyspieszenie do 100km/h szybsze o 3 sekundy a prędkość maksymalna większa o 20km/h.
4,0
~steff
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Silnik po zapaleniu trochę się zatrzęsie, natomiast w czasie jazdy kultura jest bardzo dobra. Porównuję do Xantii 2.0 16v - benzynowy motor praucje jednak bardziej gładko na wolnych obrotach. Elastyczność - 60-100km/h na IV biegu i V 80-120km/h jest bodajże odrobinę lepsza niż 132-konnej Xantii 2.0 16v. Silnik 2.0HDI jest wystarczającą jednostką, do przyjemnej jazdy, ale nie czyni z tego auta rakiety. Mułowata jedynka.
2,0
~aswojtas@gmail.com
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Silnik niby 3LV6 a zachowuje sie jak 4-cyl. 2L. Beznadziejnie waski przedzial pracy wysokiego momentu obrotowego a reszta skali obrotow silnika to niski moment obrotowy i zero elastycznosci. Notoryczne problemy: - piszczace klocki hamulcowe - przegrzewanie- paczenie- i dragania tarcz hamulcowych - cewki zaplonowe!!! srednie raz na 10 000 km wymienia sie jedna z szesciu cewek zaplonowych - a to droga impreza.
4,0
~Robert D.
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Zimny silnik nieco słychać, jednak jak się zagrzeje jest cichy - podsumowując nowoczesny diesel. Minusem może być dodatkowy koszt obsługi filtra cząsteczek stałych - w pierwszej wersji C5 wymienia się go razem ze specjalnym płynem co 80 tys. km (koszt ok. 2000 zł w serwisie Citroena). Myślę jednak, że tym kosztem nie należy się zrażać gdyż silnik jest naprawdę dobry - dałem ocenę 4 z uwagi na konieczność wymiany filtra.
4,0
~TommyB (tomasz@master.pl)
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Silnik mało elastyczny i niestety za słąby jak na tą bude, ale jego wybór to poprostu mój błąd, okazuje się że w tej klasie poniżej 2.0 nie ma co schodzić, wtedy nie trzeba mieszać zbędnie biegami i wkręcać niepotrzebnie na wysokie obroty, jednak jak narazie to niezawodny, bardzo cichy, gdy złapie dobre obroty to ciągnie naprawdę przyjemnie i mimo małej pojemności nie jeden się zdziwi.
3,0
~Piotr
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Wersja 1.8 jest trochę za słaba dla auta o tej masie i gabarytach i wpływa to na zużycie paliwa, ale do spokojnej jazdy wystarcza. Sam silnik przeciętny, żadnych awarii nie było ale powyżej 200tys. km przebiegu zaczęło być widoczne zużycie oleju (choć i tak niewielkie w porównaniu z tym, co jest w dużo młodszych pojazdach innych marek).
Citroen C5 I Hatchback