Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I Hatchback (132) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 172 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~TommyB (tomasz@master.pl)
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
To poprostu trzeba poczuć, Miałem wcześniej lagunę, też wygodne auto, ale C5 to już jest komfort pełną gębą i nawet osoby mające auta dużo droższe i uważane za lepsze ( E klasa, seria 5 i A6 ) są pod wrażeniem, samochód wspaniale tłumi dziry i nierówności, dzięki czemu gdy przejedziemy nawet 1000km to wysiadamy zrelaksowani i bez ubitych pośladków. Komputer sam wybiera optymalny prześwit, więc te klawisze służą raczej do pokazów przed...
5,0
~Zenekis
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Co jak co, ale mam teraz problem, bo żadne auto mi nie pasuje - przez pewien czas miałem jeszcze volvo s40, które sprzedawałem i musiałem raz nim gdzieś pojechać - po Citroenie masakraaaa. Zawieszenie hydropneumatyczne RULEZ!!! Tylko i wyłącznie dlatego poważnie zastanawiam się nad zakupem kolejnego Citroena. Naprawdę to auto płynie, dziury z dróg znikają i ja akurat nic nie miałem przeciwko bujaniu - nigdy przez to nie miałem wrażenia...
5,0
~jacek_gaj
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Prowadzenie? W zasadzie normalnie. Zawieszenie? Mistrzostwo świata!!! Samochód nie jedzie a płynie. Prowadzi się bardzo pewnie, na zakrętach nie przechyla. Doskonale wybiera nierówności. W śniegu i zaspach, dzięki regulowanej wysokości podwozia, łatwo zawstydzić nadętego pana z nadętej limuzyny... Co ważne, dzięki "korektorowi prześwitu, samochód bez względu na stopień załadowania zawsze ma ten sam prześwit. Niby drobnostka, ale jak cieszy...
4,0
~Michal Stepien
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Bardzo dobrze. Bylo by doskonale ale czasem auto, jak stoi na parkingu to lubi sie troszke podniesc albo opuscic o kilka centymetrow (wtf??). Podobno jest to regulator wysokosci, ktory czasem moze prowadzic do rozladowania akumulatora, mnie osobiscie sie to nigdy nie zdarzylo. Jesli chodzi o komfort to jest po prostu swietny! Zero problemow z zawieszeniem HydroActive, a inne elementy zawieszenia jesli chodzi o ich zywotnosc, w normie.
5,0
~Robert D.
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Układ hydroaktywny jest super - jak na razie nie miałem żadnych problemów a komfort jazdy jest na bardzo wysokim poziomie. Mój egzemplarz jest wyposażony dodatkowo w możliwość przełączenia zawieszenia w tryb sport który naprawdę się sprawdza (zawieszenie usztywnia się co świetnie się sprawdza się na krętej drodze). Wspomnę tylko o regulacji prześwitu zawieszenia której nie ma u konkurencji w tym segmencie a która jak się okazuje jest bardzo...
5,0
~motoskwer.wordpress.com
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Pancerny układ - poza końcówkami, drążkami i sworzniami nie ma co tutaj robić, a nawet wspomniane elementy mają naprawdę dobrą trwałość. Nie ma mowy o znanej z Renault cykliczności wymian - tutaj podzespoły wytrzymują naprawdę wiele. Ciągle jestem pod wrażeniem. Hydro? Ponad 100kkm bez jakiegokolwiek problemu, a auto ma prawie 300kkm. Unosi się, opuszcza - działa jak należy. Komfort jazdy? Zawstydza nawet nowsze konstrukcje;)
4,0
~steff
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Zawieszenie bardzo komfortowe. Odrobinę wygodniejsze jeszcze od Xantii. Do normalnej jazdy wystarczająco dobrze trzyma się drogi, choć Xantią można wejść nieco szybciej w zakręt. NAtomiast auto jest bardziej przewidywalne podczas dzikich manewrów omijania przeszkody. Przy jeździe po nierównościach buja i na drogach nieutwardzonych warto wrzucić pozycję \"teren\" aby nie uderzyć plastikową osłoną silnika w garb drogi.
4,0
~Zrobiony w trąbę
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Trudno ocenić w jednym kierunku. Jest to po prostu pewien kompromis ze zdecydowanym komfortem jazdy. Samochód wręcz stworzony do autostradowych przebiegów. Można jechać i jechać...Tryb sport utwardza auto tylko nieznacznie, ale dzięki temu z pozytywnym zaskoczeniem pokonujemy łuki. Tłumienie nierówności fantastyczne, dziur nie czuć. Po prostu kanapa jakich mało.
5,0
~Tomasz
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Rewelacja...Hamowanie świetne - to zawsze będę podkreślał, bo warto się o tym przekonać. Regulacja prześwitu zawieszenia - to coś, co pozwala zamieniać auto w SUV-a gdy trzeba podjechać na krawężnik czy przez jakąś dziurawą nawierzchnię, albo przez zaspę śnieżną. Natomiast w trasie przy 110 km/h można go obniżyć i płynąć komfortowo i stabilnie.
2,0
~aswojtas1@wp.pl
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Owszem, ten hydroaktywny system to frajda (o ile działa). Sfery - wszystkie 6 już mam wymienione. Popsuły się po 45 000 km. Zaciski tylnych hamulców to eksperyment projektanta łazienek. One nie maja prawa poprawnie działać. Już powymieniane i za parę lat będzie to samo. Tarcze hamulcowe - powymieniane. Łożyska przednich kół do wymiany po 50 000. itd itp.
Citroen C5 I Hatchback