Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW 2001-2003 (12)

Pokaż filtry
4,3
~PK
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Auto przestronne, wygodne, zrywne ale przy silniku HPI kłopotliwe. Kupując je w 2013r z przebiegiem 110 tyś km wpakowałem się w niezłe wydatki. A paliła się tylko kontrolka silnika... Sprzedałem z przebiegiem 150 tyś. Auto było zadbane i serwisowane w ASO ale usterki i doprowadzenie go stopniowo do bezawaryjności pochłonęło duuuużo pieniędzy. Lepiej w HPI nie pakować się. Kupując C5 należy od razu kupić program Lexia i mieć laptopa z dobrą...
3,0
~Krzysztof
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Urzywałem auta jako narzędzia do pracy. C5 do tego się nie nadaje. Ten samochód to jedna wielka wada fabryczna. Pozbyłem się tej tandety kupiłem Hondę i żałuję, że nie zobiłem tego trzy lata temu. Wielką wadą Citroena jest też serwis. Z zewnątrz ładnie wygląda ale z pewnością nie wie co to jest dobro i zadowolenie klienta. Musiałem odwiedzać serwis średnio raz w miesiącu
3,7
~vacek
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
To mógłby być naprawdę fajny samochód ale ciągłe niby drobne usterki (chociaż w sobotę w środku niemiec, na autostradzie, przy kiepskiej pogodzie nie działający spryskiwacz przestaje być drobiazgiem) mnie już po prostu zmęczyły. Najgorsze jest to, że po wizytach w serisie one w znacznej części wracają. Inna sprawa, wiem od znajomych jeżdżących C5, że nie mają takich problemów jak ja, chociaż usterki sie zdarzały.
3,2
~warszawa
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Moim samochodem jest Citroen C5 MkI Break 2.0i 16V HPi 103kW/140KM z 2002r, w wersji Exclusive. Jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, który charakteryzuje się najniższym spalaniem, z całej palety silników benzynowych, dostępnych w Citroenie C5 I generacji, oraz niezłymi osiągami. Pod względem osiągów, ustępuje jedynie motorowi V6/24V, który za to pochłania min. 13,8l/100km(manual) po mieście, a w automacie nawet 14,8l/100km(nadal...
4,5
~aaa
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
jest nowoczesny i archaiczny zarazem wzbija się na wyżyny komfortu i praktycznosci a pozatym ma słabe wykończenie i złe spasowanie materiałów jest wyjątkowy z powodu ze konkurencja jeszcze długo będzie chciała dwa razy więcej za takie zawieszenie a to jest przyszłość
4,8
~Zbigniew
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Kupiłem auto które nie miało kolizji z autentycznym przebiegiem 69 000 km potwierdzonym certyfikatem. Auto na początku sprawiało kłopot. Mechanik chciał wymieniać po kolei różne części, w końcu doprowadzony do dobrego elektryka który znalazł 3 zimne luty - które powodowały kłopoty. od tego czasu jeżdże 2 lata 20 000 km i tylko leje paliwo. Przy jeżdzie 90 km na godzinę pali 6,5 l benzyny, przy 110 pali 7,2 w mieście 7,8. Nie rozumiem ludzi...
4,5
~Ulaulaula
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Kłopot od początku z tarczami hamulcowymi, dwa razy szlifowane. Hydraulika super . (Układ jezdny)
3,2
~Grzegorz
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Zuzycie paliwa jest duze ale i samochod jest ogromny. ale zato jezdzi sie bajecznie, jazda tym samochedem jest bajeczna, gorzej jesli chodzi o ceny napraw. (nie kupie juz francuza) (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
4,5
~KWinczewski
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Samochód cichy,duży,wygodny,bogato wyposazony...Nic nie skrzypi,silnik konkurencyjny a to za dość małe pieniądze w stosunku do konkurencji... (Stosunek jakość/cena)
3,9
~xxx
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Citroen C5 I Kombi