Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I (186) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 278 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~aswojtas@gmail.com
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Mam do tego jeszcze większe problemy z dealerem i z importerem. Nie mogę - od trzech lat - wyegzekwować kilku napraw ktore zglosilem jeszcze w okresie gwarancji, Napraw tych odmowil mi dealer twierdzac, ze nie sa wymagane a objawy ktore mu podalem mialyby byc w normie. -Amortyzatory zuzyte w 70% czyli pozostala sprawnosc tlumienia drgan = 30% TUBEK we Wroclawiu powiedzial, ze to jest w normie. - cewki zaplonowe!!! srednio raz na 10 000...
2,0
~Przemek
Citroen C5 I
Kombi 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Raz popsuł się komputer centralny i unierucomił auto zupełnie. W czasie jazdy nagle wyłączało sie oświetlenie tablicy przyrządów, wskazówki prędkościomierza i obrotomierza opadały do zera i migały terkocząc lampki kierukonwskazów i ich kontrolki. Działo się to przy prędkości 130km/h i robiło piorunujące wrażenie - wymieniono główny wyświetlacz. Wybuchły bez powodu kurtyny od strony pasażera przy podskoczeniu auta na nierówności - potwierdziła...
3,0
~Zrobiony w trąbę
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Nie wiem co tu napisać. 380 tys. km przejechane i w samochodzie do wymiany praktycznie wszystko. Poszło jakieś 5 tys. na wymiany a zabrakło w sumie jeszcze z 10 tys. Chciałem przede wszystkim zwrócić uwagę na tzw. gruszki (zawieszenia) - niesamowite jest to, że wytrzymały taki dystans bez wymiany. Jeżeli gruszki leją to znaczy że samochód jest bardzo mocno wyeksploatowany. Gdyby auto miało mieć połowę z tego, co miało to byłby to na prawdę...
2,0
~viv
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
niestety, tutaj zaczynają się schody. stały element to piszczące hamulce.po ok. roku wysiadł mi centralny komputer ( wymieniony w ramach gwarancji), ale szczytem było, jak w Toruniu, na środku skrzyżowania hamulce zupełnie zablokowały mi koła przednie. holowanie poprzez citroen assistance odbyło sie w miarę szybko. niestety, nie znaleziono przyczyny blokowania kół. i jeszcze na koniec "padła" turbosprężarka. i to był juz koniec, pozbyłem się...
4,0
~Acc79
Citroen C5 I
Kombi 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Tu jest znacznie lepiej niż przy drobnych ustrkach. Silnik i skrzynia rewelka, w zasadzie nic poza wymianą oleju. Tk naprawdę przez 5 lat dwie poważniejsze awarie. Pierwsza to zerwanie łapy silnika ( nietypowa sprawa), drugi to wyciek z przewodu wysokiego ciśnienia od lds prowadzącego z przdu na tył. Obie awarie zamknęły się w kilkuset złotych każda. W obu przypadkach auto dotoczyło się o własnych siłach do serwisu niezależnego.
4,0
~Michal Stepien
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Przez 160k km wymienilem, jedno lozysko w przednim kole, sprzego, jeden wtryskiwacz (chociaz inne wykalibrowalem dla spokoju ducha), i tylne zaciski hamulcowe plus materialy ekspolatacyjne (zaciski mozna w sumie uznac za takie, ale jest to typowy problem w tych autach, one poprostu rdzewieja)alternator i to by bylo na tyle. Teraz szykuje sie na kolejne sprzeglo i rozrzad, Ogolnie bardzo dobrze.
1,0
~wiejacz@o2.pl
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Poważne usterki elektroniki i elektryki,wadliwa praca skrzyni biegów(automat).Żadna stacja nie potrafiła usunąć usterki.Wadliwa praca elektrozaworów.Ciągle wyświetlające się bzdurne informacje o wadliwej pracy całego samochodu.Stacja diagnostyczna nie potrafiła ustalić dlaczego. No i najpoważniejsza awaria w samochodzie najprawdopodobniej z powodu podanych usterek wybuchł pożar,trwają ustalenia przyczyn.
2,0
~aswojtas1@wp.pl
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Lozyska przednich kol, Przednie tarcze hamulcowe, Mechanizmy elektrycznego otwierania przednich okien, Wszystkie sfery (amortyzatory) hydroaktywnego zawieszenia, Zaciski hamulców tylnych kol, 4 z 6ciu indukcyjnych cewek zapłonowych. Przetwornice wysokiego napięcia lamp ksenonowych (te lampy są fabrycznie nieszczelne i do przetwornic dostaje sie woda. Jak na 3 letni samochod to nie zle co?
3,0
~Bush.Pilote@gmail.com
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Lozyska przednich kol, Przednie tarcze hamulcowe, Mechanizmy elektrycznego otwierania przednich okien, Wszystkie sfery (amortyzatory) hydroaktywnego zawieszenia, Zaciski hamulcow tylnych kol, 4 z 6ciu indukcyjnych cewek zaplonowych. Przetwornice wysokiego napiecia lamp ksenonowych (te lampy sa fabrycznie nieszczelne i do przetwornic dostaje sie woda. Jak na 3 letni samochod to nie zle co?
Dziennik kosztów dla Citroen C5 I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,2
l/100km
10,9
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Z.K. remopup@wp.pl
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
tragedia. nigdy nie wiem czy dojadę i wrócę. "Trasy" do 100km nic się nie dzieje, przy ddłuższych w każdej chwili może zadarzyć się, że wypadają jeden, nawet dwa cylindry. Po postoju ok. godz. silnik zaczyna normalnie pracować, a komputer o niczym nie pamięta. Tak się dzieje od nowości. Mam auto prawie trzy lata i przez te trzy lata autoryzowane serwisy nie potrafią sobie z tym poradzić.
Citroen C5 I