Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I (243) - Silnik

Na liście zabraknie 221 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Acc79
Citroen C5 I
Kombi 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Silnik jak na swoje czasy wyróżniał się na tle konkurencji wysokim momentem obrotowym (314Nm) i naprawdę fajną kulturą pracy która masakrowała uwczesne TDI. W połączeniu z masą auta ( ponad 1600kg) i automatem nadaje się jednak wyłącznie do spokojnej jazdy i nie da się nim poszaleć spod świateł. W trasie po zmianie oprogramowania silnika daje radę i sprawnie wyprzedza. Bez chipowania były wyczuwalne szczególnie przy spokojnej jeździe...
4,0
~zdzich26
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Silnik ma przejechane 420000!Mam problem z mocą a dokładnie powietrzem wymieniłem przepływomierz ale nic to nie dało niby turbinę słychać od niskich obrotów a ciągnie powyżej 2200 obr/min turbo padniętę lub sterownie!Ogólnie kultura pracy ok dla mnie wadą jest to iż silnik ten ma 4 cyl :-( w Bmw miałem 6!silnik super wyważony i ten dzwięk tu jest lekkie rozczarowanie,na dodatek filtr Fap on to nie problem jest możliwość samemu go wyczyścić lub...
5,0
~AdamolSS
Citroen C5 I
Kombi 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
O silniku moge się wypowiedzieć w samych superrelatywach. Wysoki moment obrotowy 314Nm ( wyższy niż np. w alfie 2.4JTD)powoduje iż autkiem bardzo przyjemnie się jeździ. Oczywiście należy pamiętać że 133 konie w aucie ważącym blisko 1700kg to nie jest dużo, a tym bardziej jak się ma automat.. Ja wykonałem na swoim silniku chiptuning zwiększając moc do 160 koni i 340Nm i czuje jakby w auto schudło o jakieś 300 kilo. Zupełnie inna jazda. Dodam...
4,0
~cytrynka
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Posiadam to auto od pół roku.Auto bardzo wygodne duże na trasie spaliło mi 7,3L/100Km Miasto od 10-11,5L/100Km.Spodziewałem się , że auto w miescie mniej spali ale no w Końcu to jest 2.0 16v także jeszcze nie ma tragedii. Nie długo pójdzie pod gaz takze bedzie ok. Sprawdziła się opinia o małych usterkach , czyli nie działajace radio czasem podswietlenie auta w srodku nie gasnie ale da sie to wytrzymać bez problemu. Wole mojego Citroen niz np...
3,0
~PK
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
To najgorszy punkt auta. Jedna świeca żarowa kosztuje ponad 100 zł. Aby ją wymienić trzeba mieć długą przedłużkę klucza nasadowego. Koło zmiennych faz rozrządu trzeba co 100tyś km wymienić na nowe. W 2014r nowe kosztowało mnie 2100 zł. Nie da się go zregenerować. Pompa wody jest kątowa i kosztowała 600zł. Aby wymienić pasek rozrządu trzeba mieć specjalne blokady. Sypią się czujniki (np czujnik regulatora ciśnienia paliwa), które należy...
5,0
~Apentuła Niewdziosek
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Miękki i wygodny, to dzisiaj najważniejsze w samochodach. Jak do tej pory nie miałem problemów poza dosyć dużym zużyciem oleju i benzyny, (jakieś 01 l/1000 km) - dużo jak na taką wielkość silnika. Zdaje się że nie tylko ja mam ten problem. Jeżdżę na Castrolu Magnatec, poprzednio Motul i zużycie podobne. Myślę że to specyfika silnika i turbo. Praca silnika bardzo dobra, jest moc i kultura, zużycie około 7-8 litrów trasa w zależności od...
5,0
~Pi22
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Bardzo dobrze dostosowuje się do potrzeb kierowcy. Gdy trzeba jest bardzo oszczędny 5.5l/100km przy bardzo spokojnym nacisaknia pedału gazu i utrzymywaniu 70km/h lub wariacki gdy jako pierwsi ruszamy z pod świateł i depczemy pedały zapominając o spalaniu 12l/100km. Jazda 180km/h to prawdziwa frajda ale kosztowna. Sam silnik pracuje cicho ale najlepiej to można docenić przesiadają sie z innego samochodu. Po pewnym czasie przyzwyczjamy się do...
3,0
~langu
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HDi 109KM 80kW
To auto to jakiś żart gdy go kupiłem wymieniłem sprzęgło na dzień dobry po 500 km sfery do wymiany potem łożyska tylnej belki ponoć standard po następnym 1000 km uszczelka pod głowicą a przed głowicą wymieniłem hamulce kpl i regeneracja zacisków bo zapieczone nie wspominając o elektryce tylna wycieraczka zatrzymuję się gdzie chce, włączam wycieraczki okna się zamykają, palące się na potęgę żarówki i co chwile jakieś nowe wiadomości na głównym...
5,0
~Jarek
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Silnik rewelacja profesjonalny tuning chiptronic 163KM moment obrotowy 375NM. Samochód prowadzi się jak marzenie niesamowicie elastyczny silnik. Spalanie przy jeździe mieszanej (trochę miasto, trochę trasa) pozostało na tym samym poziomie w granicach 7-7,5litra na 100km. Osiągi lepiej nie pisać ale po prostu rewelacja. Sugerując się danymi producenta po tuningu przyspieszenie do 100km/h szybsze o 3 sekundy a prędkość maksymalna większa o 20km/h.
Dziennik kosztów dla Citroen C5 I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,2
l/100km
10,9
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~steff
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Silnik po zapaleniu trochę się zatrzęsie, natomiast w czasie jazdy kultura jest bardzo dobra. Porównuję do Xantii 2.0 16v - benzynowy motor praucje jednak bardziej gładko na wolnych obrotach. Elastyczność - 60-100km/h na IV biegu i V 80-120km/h jest bodajże odrobinę lepsza niż 132-konnej Xantii 2.0 16v. Silnik 2.0HDI jest wystarczającą jednostką, do przyjemnej jazdy, ale nie czyni z tego auta rakiety. Mułowata jedynka.
Citroen C5 I