Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I (210) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 254 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~AdamolSS
Citroen C5 I
Kombi 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Citroena od lat wyróżnia z tłumu samochodów zawieszenie hydrauliczne. Choć auto jest twardsze od swoich poprzednikó xantii i xma nadal płynie po drodze. Na dziurach automatycznie się podnosi, w trasie powyżej 110km/h się opuszacza. Dodatkowo ma tryb sportowy które utwardza autko. Zalety tego trybu można zauważyć przede wszystkim na krętych drogach, gdyż na normalu można wypaść z fotela ;) Dodatkowym atutem jest możliwość ręcznej zmiany...
5,0
~TommyB (tomasz@master.pl)
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
To poprostu trzeba poczuć, Miałem wcześniej lagunę, też wygodne auto, ale C5 to już jest komfort pełną gębą i nawet osoby mające auta dużo droższe i uważane za lepsze ( E klasa, seria 5 i A6 ) są pod wrażeniem, samochód wspaniale tłumi dziry i nierówności, dzięki czemu gdy przejedziemy nawet 1000km to wysiadamy zrelaksowani i bez ubitych pośladków. Komputer sam wybiera optymalny prześwit, więc te klawisze służą raczej do pokazów przed...
5,0
~Acc79
Citroen C5 I
Kombi 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
zawieszenie hydrauliczne.. w normalnym ustawieniu bardzo miękkie i nadające się tylko do spokojnej jazdy. Na szybkie i kręte drogi mamy przycisk sport który je utwardza i pozwala naprawdę się cieszyć szybką jazdą. Zawieszenie pozwala podnieść samochód na dziurawych polnych drogach, usztywnić na krętych serpentynach jak i załadować kilkaset kilo bez stresu że tylnie koło schowa się zaraz w nadkolu. Ostatnio padł mi kabel od lds prowadzący płyn...
4,0
~prewit@neostrada.pl
Citroen C5 I
Kombi 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Zawieszenie hydro-pneumatyczne jest rewelacyjne, ulatwia wjazd do garazu, do lasu, czy na inne wertepy. Auto zawsze trzyma swoj poziom, niezaleznie od obciazenia, doskonale wspolgraja z nim dobrze swiecace xenony, ktore caly czas same reguluja swoj poziom. Zawieszenie jest rewelacyjne podczas szybkiej jazdy, jednak czesto zbyt miekkie na wspaniale polskie drogi. Nienajgorsza jest stabilnosc na zakretach, a ESP poprawia zakrety na sliskiej...
5,0
~Zenekis
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Co jak co, ale mam teraz problem, bo żadne auto mi nie pasuje - przez pewien czas miałem jeszcze volvo s40, które sprzedawałem i musiałem raz nim gdzieś pojechać - po Citroenie masakraaaa. Zawieszenie hydropneumatyczne RULEZ!!! Tylko i wyłącznie dlatego poważnie zastanawiam się nad zakupem kolejnego Citroena. Naprawdę to auto płynie, dziury z dróg znikają i ja akurat nic nie miałem przeciwko bujaniu - nigdy przez to nie miałem wrażenia...
4,0
~Loki
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HDi 109KM 80kW
To auto do jazdy którym trzeba się przyzwyczaić. Z jednej strony jest genialne na drogach wyboistych, bo taka jazda kompletnie nie męczy (doceniam to zwłaszcza jak wsiadam w samochody niemieckie), natomiast przy jeździe przy wyższych prędkościach (pow.130 - 140) ma się wrażenie że samochód nie trzyma się drogi a na zakrętach straci przyczepność - przy większych prędkościach traci się komfort jazdy. Natomiast genialne są hamulce - jeśli dba się...
5,0
~jacek_gaj
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Prowadzenie? W zasadzie normalnie. Zawieszenie? Mistrzostwo świata!!! Samochód nie jedzie a płynie. Prowadzi się bardzo pewnie, na zakrętach nie przechyla. Doskonale wybiera nierówności. W śniegu i zaspach, dzięki regulowanej wysokości podwozia, łatwo zawstydzić nadętego pana z nadętej limuzyny... Co ważne, dzięki "korektorowi prześwitu, samochód bez względu na stopień załadowania zawsze ma ten sam prześwit. Niby drobnostka, ale jak cieszy...
5,0
~mack1295
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HDi 109KM 80kW
Układ jezdny jest nastawiony na komfort jak cały wóz ze swoim wspaniałym, powtórzę jeszcze raz wspaniałym hydropneumatycznym zawieszeniem. Średnica zawracania jak na te gabaryty jest niezła 12m. Samochód prowadzi się bardzo komfortowo więc na zakrętach nie poszalejemy, Ale Citroena C5 nie kupuje się do sportowej jazdy. Na zakrętach poczujemy wychyły czy też nurkowanie przy hamowaniu, co po przyzwyczajeniu robi sę naprawdę fajna sprawą....
5,0
~Konik
Citroen C5 I
Kombi 3.0 V6 207KM 152kW
Już wiem co znaczy hasło reklamowe Citroena: Polubisz każdą drogę. Jazda tym autem po dziurawych polskich drogach to czysta przyjemność. Nie muszę zwalniać na progach zwalniających - auto po nich "przepływa". Regulowana wysokość zawieszenia nieraz się przydaje np. jak chcę wjechać na wysoki krawężnik. Podczas postoju na czerwonym świetle, regulowanie wysokości zawieszenia robi wrażenie na innych kierowcach i pasażerach :) Poza tym jest tryb...
4,0
~Michal Stepien
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Bardzo dobrze. Bylo by doskonale ale czasem auto, jak stoi na parkingu to lubi sie troszke podniesc albo opuscic o kilka centymetrow (wtf??). Podobno jest to regulator wysokosci, ktory czasem moze prowadzic do rozladowania akumulatora, mnie osobiscie sie to nigdy nie zdarzylo. Jesli chodzi o komfort to jest po prostu swietny! Zero problemow z zawieszeniem HydroActive, a inne elementy zawieszenia jesli chodzi o ich zywotnosc, w normie.
Citroen C5 I