Szukaj

Lista ocen Citroen C5 II Hatchback (89) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bartek
Citroen C5 II
Hatchback 3.0 V6 211KM 155kW
Zimna potrafi szarpać. Rozgrzanej zdarza się zmienić biegi praktycznie niewyczuwalnie. Posiada niby tryb sportowy i zimowy, ale praktycznie ich nie używam. Większe znaczenie ma sposób operowania pedałem gazu. Przy 'kick down' utrzymuje bieg nawet do 6tys obr/min. Wadą jest to, że w trybie automatycznym nie pokazuje, na którym biegu właśnie jedziemy. Widać dopiero jak przejdzie się na tryb sekwencji. Szkoda też, że ten tryb nie działa...
2,0
~Wojtek inżynier
Citroen C5 II
Hatchback 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Przy 70 kmh słychać wycie - kiedyś bardziej, teraz prawie w ogóle - pomogły 3 zmiany oleju. Niemniej problemy z wrzucaniem 1. biegu (poza zaraz po odpaleniu i na nagrzanym oleju) są naprawdę irytujące. Przy tych 2. problemach powyżej, poniższe to błachostki - nieprecyzyjna reszta biegów (chcąc przy wyprzedzaniu wrzucić po IV V wrzuciłem III, na szczęście silnk to wytrzymał, choć było ponad 6000 rpm...), czy za krótka szóstka (spalanie na...
5,0
~citron
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Bez zastrzeżeń. Biegi w chodzą miękko, ciasno i pewnie. Aż miło. Dłuuga jedynka - dla "dynamicznego" startu trzeba ją ciągnąć do 3500 - 3700 obr/min. Nieco krótsza dwójka. Faktycznie ciągnie dopiero powyżej 2000 obr/min. Niżej "zastanawia się" czy da radę :). Do "dynamicznego" wyprzedzania na drogach gdzie ruch odbywa się z prędkościami 70-90 km/h - koniecznie trójka. Spokojniej na czwórce. Ślamazarnie można i na 5-ce, ale to już ryzykowne -...
5,0
~Mruk
Citroen C5 II
Hatchback 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Auto z 6-biegowym automatem jest nieporównanie lepsze niż mój poprzedni 3.0 V6 z automatem 4-biegowym. Dla mnie bajka. Automatami jeżdżę od 12 lat i z obecnego jestem bardzo zadowolony, w przeciwieństwie do poprzedniego, 4-biegowego. Teraz jeździ gładko, nie szarpie na niskich obrotach, nie waha się przy wyprzedzaniu. Naprawdę, dla mnie pełen komfort. Porównując z moim ML-em benzyna 3.7 aut. 5-biegowy, jest znacznie lepiej.
5,0
~w.markow@interia.pl
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Automat z sekwencją.Rzecz bardzo fajna gdy chce się poszalec jak manualem.Ale zwylke daję popracować automatowi.Zalety najbardziej docenia moja żona wcześniej nigdy nie jeżdżąca automatem.Teraz nie wróciaby do manuala.Inteligentny sytem przełączania biegów.Gdy chcesz gwałtownie przyspieszyc przy wyprzedzaniu dokładnie wie o co ci chodzi i robi to doskonale.Oczywiście przesiadka z manuala wymaga nieco czasu ale potem co za wygoda.
4,0
~chefren@poczta.fm
Citroen C5 II
Hatchback 3.0 V6 211KM 155kW
To 6-biegowy automat ostatniej generacji. Ma 4 tryby pracy. Każdy znajdzie to co lubi. Pracuje szybko i dyskretnie w przeciwieństwie do 4 biegowego poprzednika. Tryb ręczny jest trochę za mało czuły. Odbiera nieco mocy silnikowi ale można go z czystym sumieniem polecić zamiast mechanicznego odpowiednika. Pozytywnie odczujemy to stojąc w korku i patrząc jak inni klnąc heblują wajchami.
3,0
~Mike
Citroen C5 II
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
Nieco zbyt długa i zbyt miękka, nie zawsze możesz być pewny czy bieg "wszedł" czy nie, ze szczególnym uwzględnieniem wstecznego (na szczęście po wrzuceniu wstecznego "pika" sygnał od radaru parkowania i dzięki temu wiesz, że wsteczny wszedł do końca). Przesadzono z komfortem.
4,0
~husky@centrum.sk
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Bardzo dobrze, choć krótko zestopniowana skrzynia. Biegi wchodzą raczej precyzyjnie. Duża różnica między I a II powoduje że czasami po skręcie w terenie zamieszkałym nie ma co wrzucić (I nie wejdzie, II to za dużo) ogólnie bez zastrzeżeń
4,0
~artur.publicite@gmail.com
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Na razie samochodzik to "nówka sztuka" (przejechałem 2 tys. km w trzy tygodnie) i mam nadzieję, ż eskrzynia jeszcze sie ´dotrze´. Na razie jest o.k. choc w testowanej przeze mnie A4 była o niebo lepsza.
4,0
~Robert
Citroen C5 II
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
Skrzynia automatyczna 4-biegowa z możliwością sterowania sekwencyjnego to absolutne minimum, do 7-biegowej DSG sporo jej brakuje. Podnosi spalanie, ale oferuje bezdotykową zmianę biegów.
Citroen C5 II Hatchback