Szukaj

Lista ocen Citroen C5 II Hatchback (90) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 70 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~citron
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
W mojej ocenie kapitalnie "trzyma się" drogi. Jedzie jak przyklejony. Żadnej zwłoki w zmianie kierunku jazdy. Prowadzi się baardzo precyzyjnie i koła toczą się dokładnie przez te miejsca jezdni, które wytypują moje oczy - piszę tu o slalomie między ubytkami w nawierzchni. Bardzo mi odpowiada zestrojenie układu kierowniczego i odporność nadwozia na przechyły boczne w ostrych zakrętach. Nawet jeśli gumy "kwikną" na asfalcie nie mam najmniejszej...
3,0
~Wojtek inżynier
Citroen C5 II
Hatchback 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Najpierw plusy - możliwość offroadu do 40 kmh, czy komfort na kostce brukowej - hydropneumatyka sobie z tym radzi bardzo dobrze. ESP wg mnie jest lepiej zestrojone niż w takiej Guliettcie QV w trybie D - gdy wchodzę szybko w zakręt i łagodnie uślizguję tył - nie reaguje (Alfa zwalniała). Tryb sport ogranicza przechyły - jest naprawdę dobrze. Na w miarę równych trasach można odczuć słynne płynięcie Nie ma nurkowania przy hamowaniu....
5,0
~Mruk
Citroen C5 II
Hatchback 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Doskonale, w porównaniu do innych aut, ale z zastrzeżeniem. To już nie jest to zawieszenie, co w Xantii. Ona była bezkonkurencyjna, jazda nią była przyjemna jak pływanie łódką po spokojnym jeziorze. Mój obecny C5 jest świetny, ale potrafi ostro i twardo zadudnić na krótkich, nierównych wybojach jak np. ostre dziury po zimie, nierówne tory tramwajowe, dziury studzienek. W Xantii tego nie było. Niemniej, na dobrej drodze jedzie się wspaniale, na...
4,0
~Mike
Citroen C5 II
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
Zawieszenie komfortowe pływa po polskich nierównościach, możliwość zwiększenia prześwitu powoduje, że możesz sucho przejechać tam gdzie inni nurkują w kałuży. W najwyższym położeniu auto podnosi się naprawdę wysoko. ESP+ASR robi swoje, ot bezpieczna i stateczna limuzyna bez ambicji sportowych. Natomiast minus należy się za mało precyzyjny układ kierowniczy, który jest totalnie wspomagany i nie daje czucia" drogi i tego co się dzieje z kołami....
5,0
~Bartek
Citroen C5 II
Hatchback 3.0 V6 211KM 155kW
Na R17 bardzo dobrze, na R16 wzorowo. Auto komfortowe, które mimo wszystko dobrze się prowadzi w zakrętach. Człowiek szybko przyzwyczaja się do wygody i przestaje ją doceniać. Ale wystarczy, że tak jak ja ostatnio po tygodniu jazdy VW Touranem wróciłem do mojej Cytrynki to doznałem pozytywnego szoku. Normalnie bajka. To auto zupełnie nie męczy: duża moc, automat, wygodne resorowanie, znaczne wspomaganie kierownicy. Jedyna wada to to, że auto...
5,0
~Zadowolony
Citroen C5 II
Hatchback 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Wygoda i komfort hydropneumatycznego zawieszenia jest doskonała. Już kilka razy wykorzystałem możliwość podniesienia samochodu przy wjeżdżaniu na wysoki krawężnik i podczas przejazdu przez zalany odcinek auta. Pozostali kierowcy tylko patrzyli z zazdrością :)I nie trzeba pamiętać podczas normalnej jazdy, gdyż sam dostosowuje się do prędkości regulując zawieszenie automatycznie (także gdy wiozłem ciężkie towary w bagażniku). Jedynym bardzo...
5,0
~konrig (konrig@interia.pl)
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Tu zalezy co kto lubi. Nie jest to zawieszenie rajdowe! To zawieszenie na dlugie trasy, no i na nasze dziury chyba tez(choc nie wiem jak z trwałoscia w tym przypadku). Barzo dobrze tlumi wszelkie nierównosci. Osobiscie...tylko dlatego go kupiłem. Tu się po prostu plynie. Zawieszenie "inteligentne" - samo dobiera twardosć do stylu jazdy. Dla kogos kto szuka wrazen sportowych tylko wersja z mozliwoscia wybrania sportowego stylu jazdy - przycisk...
5,0
~Greg
Citroen C5 II
Hatchback 1.6 HDi 109KM 80kW
Duży samochód, więc i promień skrętu odpowiedni. Sam układ jezdny w porządku, nie było problemu z precyzją kierowania, jak również (czego się obawiałem) zawieszeniem. Samo zawieszenie hydrauliczne - rewelacja, samochód płynie na trasie, również regulacja wysokości może sie przydać przy wysokich krawężnikach, na drogach polnych/leśnych czy na śniegu. Przy przewożeniu ładunku samochód sam sie poziomuje, co tez wiele ułatwia.
5,0
~w.markow@interia.pl
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Hydroactive.Kto wie o co chodzi wie także jakie sytem ten ma zalety.Doskonale dopracowany (III generacja) sterowany komputerowo sprawia, że jazda tym autkiem to czysta przyjemność.A gdy zatęsknisz za twardym zawieszeniem przełączasz na sport i czujesz różnicę jak dzieli C5 od klasyka.
5,0
~tgierg
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Rewelacja! Wygodniejszym autem nie jechałem! Przed zakupem tego auta jeździłem wieloma autami testowymi/do sprzedania, ale to zawieszenie mnie urzekło! Hydropneumatyka. A dodatkowo stromy podjazd do garażu czy działka z polnym dojazdem -jeden przycisk i zawieszenie podnosi się :)
Citroen C5 II Hatchback