Szukaj

Lista ocen Citroen C5 II Kombi (41) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bartek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Klapy w nagrzewnicy co wyżej opisałem, do tego dochodzą tuleje na tylnich wahaczach,które są z aluminium jest to też mankament tych aut ,który też kosztuje. Same części nie są drogie bo po około 120 złotych na stronę( dobre zamienniki); ( oryginał 210 na stronę) ,ale już sama operacja wymiany znowu kosztuje około 500 zł poniewaz po pierwsze nie kazdy chce sie tego podjac,a po drugie zajmuje 3-4 dni ( trzeba rozebrac cały system hydractiv)....
3,0
~Jack
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
No pierdołek trochę się nazbierało: - wyłącznik "kickdown" przy pedale gazu (nie mam przez to ogranicznika prędkości - tempomat działa) olewam, nie robię. - prawa tylna szyba się klinuje przy opusczaniu - czujnik parkowania udawał że jest zepsuty. Winne były skorodowane kabelki (chwała mechanikowi) - mechanizm wycieraczek zaczął się zacierać (rozbiórka, oczyszczenie, nasmarowanie, spokój) szyby zaczęły wariować - oczyszczenie...
5,0
~Gilde
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Nic na razie nie psuje się, nawet nie trzeszczy. Przy 40 000 tys. km przy przeglądzie serwis sam z siebie wymienił drążki (nie czułem luzów), bo stwierdził minimalne odchylenia (w Fordzie po 2 latach nigdy nie wytrzypali mi samochodu - dopiero po gwarancji zaproponowali kosztowną wymiane). Wymieniłem tylko wycieraczki i wymieniam żarówki (i tu jest bardzo miłe zachowanie Citroena - żarówki kupione w sklepie Citroen [ta sama cena co na mieście]...
3,0
~tapchan
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Trochę upierdliwej drobnicy w elektronice czasem się zdarzy, nic uniemożliwiającego jazdę. Wymiana siłowników bagażnika wiąże się ze zdemontowaniem podsufitki - trochę z tym roboty więc naprawa upierdliwa i same siłowniki też do najtańszych nie należą. Podobno lubią się złamać klamki wewnętrzne i faktycznie trochę ryzykownie je zaprojektowali ale jeszcze mi się nie zdarzyło.
3,0
~Jacek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Gdyby nie drobiazgi... Listwy zgarniaczy przy oknach mają aluminiowe wkładki i robią się purchle. Tico nie mają tego problemu! Szyba (P. tył) spadła z mocowania, wycieraczka tylna się zaciera razem z zamkiem otwierania tylnej szyby (900zł!). Ograncznik prędkości mi nie działa przez durny wyłącznik z pedale gazu co robi \"klik\".Ale wymienić trzeba cały pedał więc olewam.
4,0
~Paweł P.
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Usterki się pojawiają, np. problem producenta (lecz serwis w Polsce tego nie uznaje) z otwieraniem szyby na tylnej klapie. Dodatkowym problemem w tych autach jest oświetlenie. Kiedyś wymieniałem średnio co miesiąc / dwa żarówki drogowe bo się paliły. Po wymianie postojówek na ledowe problem prawie znikną. Wymieniam co około 6 miesięcy.
2,0
~Andrzej
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Plastikowy uchwyt na długopis połamał sie pierwszy. Czasem nie chce działac tempomat, mówi, że się popsuł i już. Po zatrzymaniu i wyłączeniu i włączeniu - znowu działa. Popsuł się (dwa razy) elektrozamek tylnej szybki (otwierana w klapie bagażnika), żyrokompas - wymienili na gwarancji. Jeden radar popsuł się po dwóch latach (wjechałem w zaspę).
4,0
~yogo
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
auto mam na 6 miesiecznej gwarancji takze...to co znalazlem zrobil mi handlarz co bylo do roboty: sprzeglo+dwumasa koszt 1500zl wczoraj zawor egr 1500zl ogolnie ja nic nie placilem, bardzo wazne jest to aby cytryne dobrze sprawdzic! i najlepiej dolozyc i brac z zagranicy z mniejszym przebiegiem, wtedy bedzie spokoj. w polsce 90% aut kreconych
4,0
~Bartek
Citroen C5 II
Kombi 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Nie działała od nowości teoretycznie otwieralna szyba w tylnej klapie . Pomimo gwarancji nawet nie próbowałem jej wymieniać . W poprzednim C 5 robiłem to kilka razy... Poza tym przeglądy co 30 000 km bez żadnych usterek . W kabinie nic nie skrzypi , nie chrzęści i nie stuka - cisza absolutna na wybojach i na równym ,
1,0
~klocek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
No to wymieniłem: żarnik ksenonu, kule przednie, łączniki stabilizatora, czujniki cofania, żarówki świateł pozycyjnych, górna lampa stopu, sterowanie szyby w klapie tylnej i jeszcze kilka elementów, o których nie chcę pamiętać. KOSZMAR finansowy! Co kilka tys. kilometrów wizyta w serwisie.
Citroen C5 II Kombi