Szukaj

Lista ocen Citroen C5 II Kombi (43) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotr
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Trasa ostatniego testu: 4320km latem (z tego ok. 3800km autostradami), Niemcy i Francja, bagażnik i średnia trumienka na dachu załadowane na max. + 4 dorosłe osoby na pokładzie, auto z przebiegiem 173000km na starcie, klima włączona na ok. 50% trasy, mam duży staż jako kierowca - styl jazdy "mocno spokojny", z wszystkimi technikami służącymi ekonomice, choć z pewnością nie powolny (tempomat gdzie tylko można na 130). Najczęściej...
5,0
~Gilde
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Spalanie niskie. Choć teraz uważam, że zakup diesla nie ma ekonomicznego uzasadnienia przy nowym samochodzie. Dopłata 9000 PLN za diesla do dziś nie zwróciła mi się (obliczyłem, że koszt benzyny i diesla będzie taki sam dopiero przy około 120 000 km. (nie zamierzam mieć tak długo samochodu i kupić żonie crossera). Przeglądy są częstsze i droższe, w zimie silnik diesla wolniej rozgrzewa się niż benzyna, strach przed zatanowaniem lewego paliwa...
5,0
~Jack
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
No tu już mogę coś powiedzieć. Wszystko oczywiście jest relatywne, ale jest tanio: - koło dwumasowe ze sprzęgłem i uszczelnieniem czopu wału (LUK) - 2400 z robotą. - przednie tarcze, klocki, kopletna linka ręcznego z robotą - 700. - klapka sterujące nagrzewnicą - 900. (sama część 300, ale trzeba rwać całą deskę...) - łącznik stabilizatora z robotą - 100 (ceny łożyska nie pamiętam).
4,0
~szymon
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
ceny przeglądów średnio drogie. lepiej nie jeździć do ASO. Mi w bielsku AUTO-GAZDA wymienili po 80 tys. klocki z tyłu, te z przodu powiedzieli - są jeszcze dobre (ciekawe, ciekawe...). Za to pasek klinowy, który był już sparciały i z głębokimi rowkami, które zobaczyłby nawet laik, zostawili... poza tym zepsuł się element zespolony (kierunkowskazy, wycieraczki on włącza) - to kosztowało 1200 zł.
4,0
~Paweł P.
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Dla tej masy auta najlepszym wyborem jest jednostka 2.0 - stwierdzam po czasie. Nie mniej jednak 1.6 też daje radę i nie jest źle. Przy tak zwanym "emeryt mode" można zrobić nawet około 1500 kilometrów na baku, ale w normalnym trybie użytkowania (głównie trasa) 1200 km, przy mieszanym około 1000 km. Policzcie sobie sami czy to jest OK.
5,0
~Piotr
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Doskonała. Tylko w Punto (1.2) osiągałem podobne spalanie ale to samochody wielkościowo zupełnie inne. Jednorazowe wyniki: 7.3 max, 4.2 minimum. Średnio w mieście 6.5 litra, w trasie 5.5 litra. Co by się nie robiło odpowiedni te 6.5 i 5.5 zawsze wychodzi. Jednak zarówno w przypadku tego samochodu jak i B6 zakup diesla nie ma uzasadnienia ekonomicznego.
4,0
~jbordzilowski
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Zużycie bardzo zależy od stylu jazdy i szybkości. Do 110 km/godz bardzo ekonomiczne auto. Powyżej 150 km/godz zaczyna dość dużo palić, ale to normalne. Przy przepisowej jeździe w Polsce pali bardzo mało np średnia na trasie Gdańsk-Warszawa-Gdańsk 5,1 l/100 km (średnia szybkość 78 km/godz) włączając jazdę przez Warszawę przy dosyć małym ruchu.
5,0
~global
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
jeżdżę po trasie 30 km do pracy. w lecie spalanie około 5,7 w cyklu mieszanym ok 10 km miasto, w zimie 6,2-6,5. Komputer przekłamuje z reguły o 0,2 uzyskanego spalania, czyli mniej wiecęj litrę mniej pokazuje. Uważam że jest bardzo ekonomicznym autem, choć niezbyt dynamicznym gdy nie chcemy katować turbosprężarki.
5,0
~Jacek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Trasa Kraków-Dubrownik przez Czechy, Austrię i Słowenię - 1450 km z czego po autostradach. Tempomat na 160 (jakieś 60% trasy), czasem 140 (jakieś 35% trasy) pod koniec 180(jakieś 5%). Do tego ok 800 km włóczęgi po lokalnych drogach w normalnym tempie. Srednie spalanie z całej trasy - 6,9l. (3 osoby + bagaż po dach)
4,0
~Marti
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
7,2 w cyklu mieszanych. Osiągalne nawet poniżej 5, ale to już masakra a nie jazda. Na trasie ok 6,5 ltr. Ceny częsci - na poziomie cen do aut kompaktowych ( filtry, części eksploatacyjne). Nie wiem jak naprawy zawieszenie, bo nic nie robiłem jeszcze :)
Citroen C5 II Kombi