Szukaj

Lista ocen Citroen C5 II Kombi (48) - Silnik

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~andrzej9140@op.pl
Citroen C5 II
Kombi 1.8i 16V 125KM 92kW
Od kilku miesięcy serwis nie może usunąć usterki po;egającej na falowaniu obrotów silnika na wolnych obrotach. Samochód był kilka razy w serwisie, wymieniono czujniki, wlano dodatki do paliwa i nic. Silnik dalej faluje i dwa razy auto stanęło na drodze. Innym razem wysiadł czujnik termostatu, auto się zagotowało i również stanęło na drodze. Poza tym silnik 1,8 w takim aucie to pomyłka. Planowałem pierwotnie założenie gazu do tego auta, ale po...
4,0
~tapchan
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Osiągi bez szału ale w zupełności wystarczające. Na światłach nie poszpanujesz ale do ruchu włączasz się bez strachu. Z wyprzedzaniem w trasie też nie ma problemów. Silnik na tyle popularny i znany, że nie ma większych problemów z jego serwisowaniem. Kultura pracy mogłaby być trochę wyższa, na postoju silnik słychać w kabinie odrobinkę bardziej niż bym chciał. Następnym razem wjedzie benzyniaczek.
5,0
~tomekmerc
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Mowia ze hdi-ki sa slabe awaryjne i wogole jak niektorzy widza francje na drodze to chca wyganiac na prawy a wtedy odzywa sie bardzo dobry silnik z moca 173KM i 431Nm i jakos dziwnie przypominaja sobie ze nagle maja cos do zalatwienia i sami zjezdzaja odziwo passat 2.0 177 do 130 minimalnie odchodzi z zatrzymanego lecz pozniej rowno pewnie przez skrzynie bo mam automata
5,0
~svensko
Citroen C5 II
Kombi 1.8i 16V 125KM 92kW
silnik 1.8 demonem mocy nie jest i trzeba przy zakupie o tym pamietac a nie miec oczekiwania jak od 3.0 lub WRC. Do normalnej jazdy spokojnie wystarcza na gazie nie czuc spadku mocy a jazda o polowe tansza. Olej wymieniany co 10.000 5w30 c2( zadne long life co 20tkm lub 30tkm) plus inne filtry i wszystko piekne dziala. Dbajcie to bedziecie mieli.
5,0
~Bartek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Silnik o ile jest w dobrej kondycji i nie był zarzynany przez jakiegoś kata jest na serio bezproblemowy i nie miałem z nich rzadnych kłopotów, jak i inni użytkownicy ,których znam z tym silnikiem. Zresztą można poczytać na temat silnika 2,0 HDI PSA jest dużo artykułów na temat tej jednostki i zbiera same pochwały. Moja ocena 5+
5,0
~szymon
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
jak na tak duże auto to jest w porządku. turbo dziura to nie problem, to jest po prostu przepaść :) ale jak na trasy jest ok. ja nie potrzebuję do jazdy z jednostajną prędkością 200 KM, więc na moje potrzeby wystarcza, a doskonale jego wady przekładają się na zalety w spalaniu (poniżej 5 l ON w średnim spalaniu.
5,0
~Jack
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Ten silnik to bajka! (mam oryginalnie bez FAP) Dalej NIC się nie dzieje poza jedną spaloną świecą żarową. Oleju zużywa poniżej litra na 20 tys, turbina sucha, wtryskiwacze trzymają parametry (sprawdzone) - tylko przy kickdown puści czarny dymek, ale to nawet nowe mają. Naprawdę szacun.
4,0
~Jacek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
grubo ponad 200 tys i nic. Zeszłej zimy przy -25 st trochę musiałem pokręcić zanim odpalił, ale okazało się że jeden z wtryskiwaczy najlepsze lata ma już za sobą. Za to mam nowe świece żarowe... ZERO zużycia oleju a właśnie wróciłem z wakacji z czego 2500 km po autostradach.
3,0
~parian
Citroen C5 II
Kombi 2.0i 16V 140KM 103kW
Dobra dynamika przy większych prędkościach, cicha praca przy niższych. Brak wibracji. Przyzwoite zużycie paliwa LPG, 10 do 13l. Problemy z oprogramowaniem silnika po instalacji LPG - typowa przypadłość. Drobne wycieki oleju i chłodziwa (z czujnika).
4,0
~klocek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Ciągnie od około 2000 obr/min. Problem z filtrem FAP pomimo jeżdżenia tylko na trasach - i znowu do serwisu i koszty. Nie bierze oleju. Głośność umiarkowana. Zużycie paliwa przy moim stylu jazdy: 5.6 l/100km wg. komputera. Ale zaniża o jakieś 0.3-0.4 litra.
Citroen C5 II Kombi