Szukaj

Lista ocen Citroen C5 II Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW 2004-2008 (21) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~tapchan
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Osiągi bez szału ale w zupełności wystarczające. Na światłach nie poszpanujesz ale do ruchu włączasz się bez strachu. Z wyprzedzaniem w trasie też nie ma problemów. Silnik na tyle popularny i znany, że nie ma większych problemów z jego serwisowaniem. Kultura pracy mogłaby być trochę wyższa, na postoju silnik słychać w kabinie odrobinkę bardziej niż bym chciał. Następnym razem wjedzie benzyniaczek.
5,0
~tomekmerc
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Mowia ze hdi-ki sa slabe awaryjne i wogole jak niektorzy widza francje na drodze to chca wyganiac na prawy a wtedy odzywa sie bardzo dobry silnik z moca 173KM i 431Nm i jakos dziwnie przypominaja sobie ze nagle maja cos do zalatwienia i sami zjezdzaja odziwo passat 2.0 177 do 130 minimalnie odchodzi z zatrzymanego lecz pozniej rowno pewnie przez skrzynie bo mam automata
5,0
~Bartek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Silnik o ile jest w dobrej kondycji i nie był zarzynany przez jakiegoś kata jest na serio bezproblemowy i nie miałem z nich rzadnych kłopotów, jak i inni użytkownicy ,których znam z tym silnikiem. Zresztą można poczytać na temat silnika 2,0 HDI PSA jest dużo artykułów na temat tej jednostki i zbiera same pochwały. Moja ocena 5+
5,0
~Jack
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Ten silnik to bajka! (mam oryginalnie bez FAP) Dalej NIC się nie dzieje poza jedną spaloną świecą żarową. Oleju zużywa poniżej litra na 20 tys, turbina sucha, wtryskiwacze trzymają parametry (sprawdzone) - tylko przy kickdown puści czarny dymek, ale to nawet nowe mają. Naprawdę szacun.
4,0
~Jacek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
grubo ponad 200 tys i nic. Zeszłej zimy przy -25 st trochę musiałem pokręcić zanim odpalił, ale okazało się że jeden z wtryskiwaczy najlepsze lata ma już za sobą. Za to mam nowe świece żarowe... ZERO zużycia oleju a właśnie wróciłem z wakacji z czego 2500 km po autostradach.
4,0
~klocek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Ciągnie od około 2000 obr/min. Problem z filtrem FAP pomimo jeżdżenia tylko na trasach - i znowu do serwisu i koszty. Nie bierze oleju. Głośność umiarkowana. Zużycie paliwa przy moim stylu jazdy: 5.6 l/100km wg. komputera. Ale zaniża o jakieś 0.3-0.4 litra.
4,0
~Martin
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
A HDI mało kto narzeka. Nie jest najciszej, ale to konstrukcja z 2004 roku. Mam FAP i zamontowalem kontrolke wypalania filtra. Żadnych problemów. Turbo rozszczelnilo się po 240 tyś km, jakiś wyciek z miski. Nic szczególnego.
5,0
~jackly
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
136 Km w połączeniu z 6 biegowym automatem oraz wagą ponad 1700kg. Proszę się nie spodziewać osiągów motocykla, ale auto naprawdę zgrabnie się rozpędza. moment obrotowy pozwala na przyśpieszenie w każdej sytuacji.
4,0
~Marti
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Byłaby \"piątka\" gdyby silnik miał nieco wiecej mocy. To nie wada silnika, lecz duża masa pojazdu. Przy prędkościach ponad 120 km/h przyspieszanie już nie jest tak rewelacyjne. Silnika praktycznie nie słychać wewnątrz.
Dziennik kosztów dla Citroen C5 II Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Wojtek Gdansk
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Silnik jest dunamiczny, oszczedny i bezobslugowy. Przez 10 lat nie zdarzylo mi sie dolac kropli oleju miedzy przegladami. Zima odpala bez najmniejszego problemu mimo ze to diesel.
Citroen C5 II Kombi