Szukaj

Lista ocen Citroen C5 II Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW 2004-2008 (21) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~tapchan
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Siła wspomagania ustawiona tak, że można obracać kierownicę jednym palcem. Hydro-pneumatykę Citroena albo się kocha albo nienawidzi i tak naprawdę dopóki nie przejedziesz większej ilości kilometrów po drogach czwartej kategorii odśnieżania to nie zrozumiesz jej fenomenu. Auto bierze wszystko na siebie. Znasz tą sytuację gdy widzisz na drodze większy wybój, jest już odrobinkę za późno żeby go ominąć i nastawiasz się mentalnie na uderzenie? W...
4,0
~jackly
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Komfort podróżowania jest naprawdę wysoki. Auto z racji wagi nie nadaje się do bardzo szybkiej jazdy po zakrętach, ale nie nigdy mnie nie zawiodło jakimś nieprzewidywalnym zachowaniem. Generalnie prowadzi się pewnie. Po przesiadce do żony Ibizy odczuwasz chęć wypadnięcia wszystkich plomb z zębów - tego się nie do opisać - przepaść, choć pierwsza jazda Hydro nie daje efektu przepływania po drodze. Warto co jakiś czas przejechać się wozem ze...
5,0
~Bartek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Układ jest raczej do spokojnej jazdy, a nie do szaleństwa na zakrętach;) Miękki no i łyka te nasze dziurawe drogi. Chociaż nierówności poprzeczne mógłby lepiej wybierać a jednak je słychać,ale to już jest raczej drobny minusik. W razie wyższych krawężników czy jakichś polnych dróg zawsze można podnieść autko i mamy wyższy prześwit co dla mnie jest bardzo ważne i serio ułatwia życie. Dla mnie bomba!
5,0
~Internauta
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
To co najlepsze w C5. Zawieszenie komfortowe, a kiedy trzeba to nawet sportowe. Przy prędkości 110 km/h auto obniża się i nie można wyprowadzić go po prostu z równowagi. Na alpejskich krętych drogach, dużym kombi można pozwolić sobie na prawdziwą frajdę i narobić kompleksów właścicielom aut usportowionych. Poważnie. Rewelacja. Bardzo trwałe 130000 km i żadnej naprawy,a auta nikt nie oszczędza.
5,0
~Jack
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Do wszystkich bojących się hydrauliki - NIE LĘKAJCIE SIĘ! Absolutnie nic się nie dzieje. A w komforcie i funkcjach można się zakochać (stały prześwit, komfort, unoszenie). Z zawieszenia wymieniłem łożysko przedniego koła i łącznik stabilizatora (po wyprawie na Ukrainę..)
4,0
~tomekmerc
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
dobrze lecz w szybkich zakretach tyl traci przyczepnosc jak ktos mowi ze to nieprawda to znaczy ze nigdy nie lecial dk1 na poludniu za starym kozaczkiem w 208gti (bo ja mam gti i zjezdzaj-tak na prostce owszem na zakretach nie mial kulek)
5,0
~Martin
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Tu nie ma porównania do niczego. Zawieszenie wybiera poprzeczne nierówności idealnie , po dziurach jest dużo lepiej niż no w VW. Koszty napraw znikome, hydropneumatyka bez awarii. Lekko puszczą płyn, ale to standard.
5,0
~Tomasz
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
O komforcie napisano już wiele - zawieszenie hydroactive przez 8 lat używania nie sprawiło w zasadzie żadnych problemów, wymieniałem 1 amortyzator (na używany za 100pln)
5,0
~Wojtek Gdansk
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Cudowne zawieszenie. Moze nie nadaje sie do sportowej jazdy ale tym autem sie plywa a nie jezdzi. Trudno przesiasc sie na inne auto po rozsmakowaniu sie w tym komforcie.
Dziennik kosztów dla Citroen C5 II Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~klocek
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Zepsuła mi się kula przednia po 70.000km. Wymiana obu - pierwsze koszty. Przy 80.000 wymiana łożysk z tyłu - następne koszty. Cykanie przy hamowaniu - TTTM, ale nie wiadomo dlaczego.
Citroen C5 II Kombi