Szukaj

Lista ocen Citroen C5 II (151) - Silnik

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~citron
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
CICHY, NIEZAWODNY i EKONOMICZNY. Polecam spokojnym kierowcom. Rajdowców zniechęcam. _______________________________________________________________________ Silnik sam w sobie uważam za bardzo dobry, ale zastosowanie go w tym konkretnym modelu samochodu to przejaw minimalizmu-no chyba, że priorytetem konstruktorów auta była jego oszczędność. Auto z tym motorem ma po prostu przeciętne osiągi i odczuje to zwłaszcza ten kto jeździ równocześnie...
4,0
~Wojtek inżynier
Citroen C5 II
Hatchback 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Byłoby 5, gdyby nie spalanie - nie ma szans w niezakorkowanym mieście, jakim jest Warszawa (gdy mieszka się po dobrej stronie Wisły w obrębie miasta, a nie 30 km od niego) wcielając ecodriving zejśc poniżej 8 l/100 km przy trasie do pracy równej 7 km. A mam po drodze może 3 światła. Zalety? Niesamowite osiągi i reakcja na gaz. Przyśpiesza bez zawahania. Może przy 2800 rpm jest mała dziura momentu obrotowego, a i na górze, powyżej 4000 rpm...
5,0
~link2jack@gmail.com
Citroen C5 II
Hatchback 1.6 HDi 109KM 80kW
Srednia na komputerze 5,7 po przejechaniu 1000 km (60% drogi pozamiejscie (nie autostrada) 40%miasto). Jak na 1,6L pojemnosci - rewelacja - wystarczająco by rozpędzić w 5 osob tą 1,5 tonową bryke. Przyspieszenie na 5-tym biegu jest znakomite. A jeśli chodzi o spalanie rewelacja. Po przejechaniu 1500km jazdy mieszanej (miasto/trasa) komputer pokazuje 6L W miescie trzeba liczyc ze spalanie wzrosnie – 100km po miescie i wynik 7,5L....
5,0
~SLY
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Co tutaj można napisać skoro ten silnik już montuje nie tylko Citroen i Peugeot, ale również BMW, Volvo, Mazda, i kto wie gdzie jeszcze. Tak jak o każdy, i o ten silnik trzeba dbać, pilnować okresów przeglądów, stosować oleje spalające się bezpopiołowo (zalecany Total INEO ECS) i można cieszyć się z bezawaryjnej jazdy. Przy zastosowaniu systemu wtrysku firmy Siemens, silnik ten ma największą kulturę pracy ze wszystkich diesli jakimi jeździłem....
3,0
~Paweł
Citroen C5 II
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
1. Błąd w oprogramowaniu komputera powoduje,ze przy złej jakości paliwa i dużym obciążeniu silnika (np. wyprzedzanie pod górę) zapala się błąd \"Depollution system faulty\". Auto wielokrotnie z tego powodu serwisowane - brak ewidentnej przyczyny - zmniejszona skutecznosć katalizatora - nowego:-). Skasowanie błędu rozwiązuje problem na kilka miesięcy. Komputer po normalizacji warunków pracy, powinien sam wyjść z trybu serwisowego. 2. Mała...
1,0
~andrzej9140@op.pl
Citroen C5 II
Kombi 1.8i 16V 125KM 92kW
Od kilku miesięcy serwis nie może usunąć usterki po;egającej na falowaniu obrotów silnika na wolnych obrotach. Samochód był kilka razy w serwisie, wymieniono czujniki, wlano dodatki do paliwa i nic. Silnik dalej faluje i dwa razy auto stanęło na drodze. Innym razem wysiadł czujnik termostatu, auto się zagotowało i również stanęło na drodze. Poza tym silnik 1,8 w takim aucie to pomyłka. Planowałem pierwotnie założenie gazu do tego auta, ale po...
5,0
~Lord
Citroen C5 II
Hatchback 1.6 HDi 109KM 80kW
Ten silnik zaskoczył mnie całkowicie in plus! Brak \"turbodziury\" overboost +20Nm. Zmienna geometria turbiny. Wpaniałe osiągi jak na ta pojemność prędkosci podróżne 170- 180 km/h pozwalają jeszczena przyspiesznie-żwawe!- w razie konieczności. V max według GPS >200km/h. Obecnie mój silnik ma pbox-a ok 140ph i v- max na autobahnie w Niemczech (tylko w celach testowych-nie jestem piratem drogowym) gps 220 km/h Kultura pracy wyższa niż...
4,0
~Kempes
Citroen C5 II
Hatchback 1.6 HDi 109KM 80kW
16 HDI - udana wersja, średnie spalanie 6,5 l. Ale jak go testowałem (zalanie pełnego zbiornika i ponowne zalanie) to na odcinku 230 km, spokojna jazda (do 100 km/h) wyszło 4 l. Ale to tylko na próbie. Normalnie tak nie jeżdżę. Silnik w miarę dynamiczny i cichy. Ponieważ kupiłem go w komisie, wymieniłem dwu masę przy 120 tyś. (padła), rozrząd przy 168 tys. - bowiem nie wiem czy i ile podkręcono zanim go kupiłem.
4,0
~tapchan
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Osiągi bez szału ale w zupełności wystarczające. Na światłach nie poszpanujesz ale do ruchu włączasz się bez strachu. Z wyprzedzaniem w trasie też nie ma problemów. Silnik na tyle popularny i znany, że nie ma większych problemów z jego serwisowaniem. Kultura pracy mogłaby być trochę wyższa, na postoju silnik słychać w kabinie odrobinkę bardziej niż bym chciał. Następnym razem wjedzie benzyniaczek.
5,0
~Jarek66
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Dynamiczny, bezproblemowy, mało pali jak na tę masę pojazdu. 2,0 HDI to jedyny rozsądny silnik do tego auta. 1,6HDI są sporo słabsze i wtedy brak jest tej dynamiki. Z kolei mocniejsze za wiele nie wnoszą a spalanie wzrasta. Jak na ten przebieg pomiary silnika (sprężanie, wtryski, ciśnienie oleju) o dziwo wykazują nominalne parametry. Od wymiany do wymiany oleju silnik nie potrzebuje dolewek.
Citroen C5 II