Szukaj

Lista ocen Citroen C5 II (122) - Widoczność

Na liście zabraknie 108 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mike
Citroen C5 II
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
Szyby są wielkie co daje dobrą widoczność. Szkoda tylko, że większość dostępnych na polskim rynku egzemplarzy aut jest bez tylnej wycieraczki (ja w każdym razie nie miałem wyboru) i później nie można jej dołożyć. W sumie C5 to hatchback i zupełnie nie rozumiem w czym im ta wycieraczka przeszkadzała, a bez niej w dużym deszczu i śniegu bywa nieciekawie. Lusterka w Xsarze były głębiej osadzone w obudowach dzięki czemu były mniej zachlapane niż w...
4,0
~citron
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Uwaga na przednie słupki przy krawędziach przedniej szyby ! Mogą na skrzyżowaniu zasłonić całe auto nadjeżdżające ulicą prostopadle dochodzącą do skrzyżowania. Wysoki, masywny bagażnik z jednej strony daje gwarancję bezpieczeństwa przy uderzeniach w tył auta, ale kosztem nieco słabszej widoczności. Problemy z widocznością świetnie rekompensuje jednak strefowy system czujników parkowania współpracujący z...
3,0
~chefren@poczta.fm
Citroen C5 II
Hatchback 3.0 V6 211KM 155kW
Do przody ok jak w każdym inym, ale do tyłu porażka. Niedostatecznie. Biada tym, co mają lakierowane zderzaki. Sytuację ratują czujniki parkowania. Kierownica jest gruba i skórzana z 2-płaszczyznową regulacją. W uchwycie jest raczej przeciętna. Wspomaganie nieco za duże, ale na parkingu nie poskarżymy się na to. Choć trudno wyczuć gabaryty, pojazd ma bardzo dobrą manewrowość (tzn. współpracę skrzyni, pedałów i kierownicy) wspomaganą mnóstwem...
5,0
~artur.publicite@gmail.com
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Moja "piątka" wynika po części z faktu, że mam wersję z czujnikami z przodu i z tyłu, które w tym aucie są niezbędne. Bez nich może być ciężko, szczególnie do tyłu, gdzie widoczność jest ograniczona (nawet kamera z Primery okazuje się mniej użyteczna niż czujniki w C5, które obejmują też boki auta). Z przodu ogromna szyba, widoczność na boki też ok. Może tylko martwa strefa w lusterkach bocznych bardziej uciążliwa niż we wspominanej Primerze.
4,0
~Greg
Citroen C5 II
Hatchback 1.6 HDi 109KM 80kW
Bardzo dobra widoczność, duże szyby, nie przeszkadzające słupki. Jako jeden z pierwszych modeli w tym czasie w standardzie oferował lusterko ustawiające się przy wrzuconym wstecznym biegu na tylne koło, co wybitnie pomaga przy parkowaniu. To co irytuje - spływająca woda przy włączonych wycieraczkach nie jest zbierana przez wycieraczkę lewą (od strony kierowcy), po krótkiej pracy strumyk spływa centralnie przez szybę...
4,0
~Wojtek inżynier
Citroen C5 II
Hatchback 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Powtarzając po akapicie powyżej: Super na gładkich drogach i kocich łbach. Na typowo dziurawej zniszczonej nawierzchni samochód jest za twardy. Komfort tworzy jednak klimat we wnętrzu na trasie po w miarę równej drodze - tempomat na 100 kmh, cisza we wnętrzu, przestrzeń, podłokietniki. Przy 180 kmh na autostradzie jednak wygodnie nie jest - robi się głośno.
4,0
~Łysy
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Wielkie auto z bardzo szerokimi słupkami środkowymi (w końcu 5 gwiazdek w EURO NCAP skądś sie bierze). Przy max odsuniętym fotelu kierowcy (a przy moim wzroście 192 cm jest to absolutnie konieczne) jeżeli wieziemy pasażera z przodu to mamy darmową siłownie. Wyrabiamy sobie brzuszek waląc regularnie skłony do przodu
4,0
~mietek61@list.pl
Citroen C5 II
Hatchback 2.0 HDi 136KM 100kW
Do przodu ok.Ale do tyłu słaba.Dobrze ,że ma czujniki parkowania.Bez nich kiepsko widzę parkowanie.Auto jest duże.Przydaje się automatyczna wycieraczke z sensorem deszczu.Lampy ksenony same się ustawiają do skrętu kół To nie jest tylko gadżet. Na krętych zamglonych drogach wszystko widzę
4,0
~Citron
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Jak w poprzedniej opinii, lecz z zastrzeżeniem, że komfort psychiczny z posiadania tego samochodu mocno się skurczył :((( Co jeszcze... pasuje dokonać wymiany kompletu sfer na wersję Comfort - bo seryjne zawieszenie w tym temacie pozostawia nieco do życzenia.
4,0
~jackly
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Nie widać końca maski - trzeba się przyzwyczaić - pomagają czujnik parkowania (przód i tył). Auto ma swoje gabaryty, nie jest łatwe do manewrowania w ciasnych miejscach. Ale i tak bije na głowę Volvo S60 czy V70.
Citroen C5 II