Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III (156) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 131 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~miq21
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
No to lecimy: wymieniona uszczelka drzwi (była jakaś nieszczelność), uszkodzona (pękł element mocujący) maskownica fotela ? wymieniona na nową ale po miesiącu ten element mocujący wylazł i znowu trzeba było jechać do ASO ? po drugiej wizycie do tej pory problem nie powrócił, po zeszłorocznych upałach (tak przynajmniej ja myślę że to było związane z temperaturą) zaczęła odklejać tapicerka tylnych drzwi po obu stronach ? poszła do wymiany...
4,0
~killer1
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
auto jest na gwarancji i tylko dlatego dałem dobrze bo sa pieerdoły które mnie wkurzyły. 1. nie chciał parować sie telefon z samochodem przez bluetootha. w serwisie odłączono kleme dodatnią akumulatora na 3 s i po tym zabiegu było ok. kleme..odłączyć..żeby sparował sie telefon z autem..buhahaha 2. po tygodniu od zakupu, podczas największych mrozów spalił sie żarnik w silniku (tak lakonicznie odpowiedziano mi w serwisie). podobno z powodu...
3,0
~Paweł K
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Niestety sporo drobnych usterek: - Pas kierowcy się nie zapinał, pasażera nie wysuwał. Wymagana wymiana częśći, - Komputer z bezpiecznikami i nnymi pierdołami mieści się pod maską i narażony jest na wilgoć. Musiałem wymienić bo sporo błędów wyskakiwało przez to g. Po wymianie wzorowo. - Problem ze zmianą biegu na drive z parkingu - jakiś czujnik pod pedałem, trzeba było wymienić... - błąd pedału gazu - przy kickdownie samochód łapał...
4,0
~Roberto
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Trzeba było wymienić łożysko w tylnym kole przy około 110 tys. km przebiegu. Czasem potrafi wyłączyć się ekran nawigacji ale bez wpływu na jazdę i pracę silnika. Sam się resetuje i wraca do normy. Nic z tym nie robiłem bo to bardzo rzadka sytuacja. Szybko załącza się economy mode - np. po kilku uniesieniach klapy podczas postoju oczywiście rzadziej gdy jest dobrze naładowany akumulator ale i tak za szybko. Problem mija po włączeniu silnika....
2,0
~klops
Citroen C5 III
Tourer 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
2x zamek w drzwiach, z czego zamek tylnej klapy padł na dzień przed wyjazdem na wakacje. Oczywiście serwis mógł przyjąć auto dopiero za 3 tygodnie. Wyjazd nad morze z dwójką małych dzieci bez możliwości otworzenia bagażnika to raczej słaba perspektywa. Dobrze, że miałem możliwość zorganizowania sobie auta zastępczego we własnym zakresie i na szybko, bo serwis miał mój problem delikatnie mówiąc tam gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę i...
5,0
~Pioter W.
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
To były takie małe, bzdurne drobiazgi, które zaliczam na koszt przebiegu a nie niedokładność wykonania i niedociągnięcia. Przykład? Osłona termiczna ostatniego tłumika się tłukła bo spadły (może przerdzewiały) zapinki ją trzymające. Rozwiązanie? większa podkładka i nakrętka załatwiły sprawę. Nie działało 3 światło stop - rozwiązanie to zlutowanie przetartego kabelka między klapą a nadwoziem. Nie działał spryskiwacz - wstawiłem kawałek wężyka...
4,0
~michał 3 latach
Citroen C5 III
Tourer 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW
parę denerwujących drobiazgów poszło na gwarancji - m.in. wytarte miejsca na skóropodobnym kole kierownicy - nowe obszycie prawdziwą skórą załatwiło problem, odklejona nakładka szybowa - przyklejona, oderwana na autostradzie prawa dolna osłona silnika - wymienona na nową itp. - ale sa to naprawdę drobiazgi - samochód zawsze był zdolny dojeździć z tymi pierdułami do najbliższego przeglądu, i było jeszcze parę innych drobizazgów ale bez wpływu...
4,0
~olo
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Samochód naprawiam sam, ale dwa razy spaliłem bezpiecznik od hydrauliki z mojej winy, xle podniosłem samochód lewarkiem jak zmieniałem koła, przeczytałem instrukcje i od tej pory cisza. Szykuje się do zmiany siłowników z przodu maja sprawność poniżej 50 % i w jednym pojawił się wyciek, latem zmieniałem świece żarowe, przy okazji wymontowałem egr przeczyściłem , myślę że jeszcze z 15-20 tys km i bedę robił sprzęgło gdyż bierze u samej góry.
4,0
~Avenger
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Właściwie to jest całkiem dobrze. Teraz mam przejechane 120 tyś. km, do wymiany są swożnie z przodu i tuleje przy piastach oraz świece żarowe, więc zwykła eksploatacja. Awarii uległ jedynie zamek centralny w jednych drzwiach. Pas od strony kierowcy nie zwija się już tak szybko jak wcześniej. Co mnie zdziwiło nieco to rdzawe naloty na kilku śrubach z czym się wcześniej nie spotkałem. Z czasem śruby te będę musiał wymienić.
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
7,7
l/100km
9,8
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~polrob
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jedynie czujnik drzwi kierowcy wymieniony na gwarancji - podobno wadliwa serja i teraz zostałem wezwany na akcje serwisowa związaną z sprawdzeniem spinek mocujących listwy przy przedniej szybie oraz zmianę (przeprogramowanie) kalkulatora wtrysku co jest związane z przystosowaniem silnika do normy Euro 5 i zwiększenie mocy do 143KM tak jak obecne wersje sprzedawane w roku 2009r.(z salonu wyjerzdzał jako euro 4 138kM).
Citroen C5 III