Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III (96)

Pokaż filtry
4,1
~Jacek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
5 lat u mnie, przed nim ... również C5 poprzedniej generacji z 2.0 HDI 136 KM. Obecnym nawinąłem ok 100 tys. w 90% po trasach - nigdy nie dolewałem eloysa! Lawety nigdy nie zaliczyłem choć parę "drobiazgów". Silnik nie do zabicia (poprzedni sprzedałem znajomkowi i teraz dobija do 400 tys na oryginalnej turbinie i bez wąchania oleju). Skrzynia to samo. Najpoważniejsza naprawa do wymiana wtrysków (2 tys całość) z powodu.. korozji (wyszło pod...
5,0
~KaSa777
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Witam, będę porównywał się do dwóch moich aut. Poprzedniego Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF i Obecnego równoległego Audi A4 B8 sedan 2.0 CAGA. Wszystkie trzy auta z max wyposażone. I teraz uwaga! jak by nawet Citroen tyle kosztował co A4 B8 z tego samego rocznika to teraz wybrałbym Citroena C5 III. Auto jest cudowne. Osobiście jestem powściągliwy w słodzeniu ale po trzech latach testowania/katowania w przeróżnych warunkach C5-ka sprawdziła się w...
3,2
~miroslaw.mach
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Po 4 latach użytkowania i ok. 100tys. przejechanych kilometrów mogę z pewnością stwierdzić, że z samochodu nie jestem zadowolony. Niestety koszty utrzymania po 200tys. są spore, a niektóre rozwiązania niepotrzebnie windują ceny części w górę. W całokształcie zacznę może od plusów. Najmocniejszą stroną jest zdecydowanie silnik. 2.0 HDI to sprawdzona konstrukcja, chodzi w miarę cicho i kulturalnie jak na diesla. Mimo 240tys. przebiegu, między...
3,6
~jonaszm
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Gdy czytam na internecie opinie o awaryjnej C5 pierwszej generacji i genialnej \"nowej\", to chce mi się śmiać. Bo wg mnie ten samochód, w porównaniu do najnowszej generacji, jest po prostu, jak to się mówi, niezawodny. Tymbardziej, że mam porównanie, bo użytkuje oba auta. Stare z przebiegiem już ponad 250tyś. Nowe nawet nie wiem, czy tyle wytrzyma. Nowe C5 jest z pewnością ładnym samochodem, bardzo wygodnym, cieszącym oko itd. itd... Tylko...
4,5
~Avenger
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Samochód jak na swoją cenę wyposażony jest lepiej od konkurencji, w kilku aspektach materiały są nieco gorsze, ale za to eksploatacja tańsza. Bardzo dobrze się prowadzi, wygodnie się siedzi i miło spędza w nim czas. Łada linia nie zestarzeje się tak szybko jak u konkurencji
4,5
~Marek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Moje auto to wersja Confort z hydroaktywnym zawieszeniem. IMHO, to zdecydowanie najkorzystniejsza wersja oferowana w 2010 roku na polskim rynku. Auto ma praktycznie pełne wyposażenie najwyższej wersji z wyjątkiem czujników ciśnienia w oponach i elektrycznych foteli. Poza tym auto jest dopasione na maksa. W tej cenie (niecałe 90k) zł, dostajemy bardzo duże, świetnie wyposażone kombi, z ogromnym bagażnikiem i rewelacyjnym zawieszeniem. Komfort...
4,4
~bogi
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
auto stylistycznie prezentuje sie doskonale ,bi-ksenony skretne,doswietlanie zakretow robi wrazenie a w srodku, moze dlatego ze wersja exlusive, prezentuje sie wrecz fantastycznie,tapicerka skorzana , wykonczenia drzwi,pulpitu prezentuja sie wybornie plus wszystkie dodatki typu kierownica wielofunkcyjna ,elektryczny hamulec ,duzy wyswietlacz umieszczony centralnie itd ,zamykaja calosc.
4,8
~Soldier72
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Na samochód ten czekałem z niecierpliwością, nie byłem przekonany czy współpraca PSE z niemcami ( zawieszenie )i włochami ( stylistyka ) wyjdzie Citroenowi na dobre. Ale jak już wsiadłem to pozbyłem się złudzeń, ten samochód będzie krokiem milowym citroena, fakt że został wybrany samochodem roku nawet w japoni pokonując Toyotę w jej rodzinnym miescie wiele mówi. Precyzyjne wykończenie wnętrza, wyciszenie i zawieszenie które powoduje że nazywam...
4,2
~killer1
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
auto jest ok. zmiana nastapiła w designie wersji dynamique. zniknęły srebrne klamki zew. zastąpiono je lakierowanymi w kolorze nadwozia. wogóle to zdziwiłem sie ponieważ w Citroenie nie ma możliwości zakupu opcji z chromowanymi listwami na podszybiu i tylnej klapie jako opcji. kiedy zapytałem że chciałbym mieć te srebrne listwy do mojej czarnej C5 sprzedawca był zaskoczony moim pytaniem. w sumie okazło sie że można to zrobić indywidualnie...
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
7,7
l/100km
9,8
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~darekkruk@gmail.com
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Super auto, zwłaszcza w wersji exlusive , dach panoramiczny, podgrzewane i z funkcją masażu siedzenia , rewelacyjne zawieszenie, kultura pracy silnika, czy elektrycznie otwierana klapa bagaznika to dodatki które powodują że z samochodu nie chce się wysiadać. Materiały wykończeniowe bardzo dobrej jakości , nic nie skrzypi, nie puka, żadnych tandentych plastików jak w niemieckich autach .Piękna linia nadwozia, do tego biały lakier i 18 calowe...
Citroen C5 III