Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III Sedan (72) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 63 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~miq21
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Tutaj nie rozumiem zachwytów. Mam wersje Exclusive czyli teoretycznie jeszcze lepiej wyciszoną niż niższe wersje ale ja uważam, że jest przeciętnie. OK, silnik jest wyciszony bardzo przyzwoicie jednak szumy z zewnątrz są znaczniej słabiej tłumione. WYRAŹNIE słychać każdy przejeżdżający samochód (mijając ciężarówkę można się czasem przestraszyć od jej hałasu! I nawet radio nie pomoże) a od już 80-100 km/h wzrasta znacząco hałas wiatru. W...
5,0
~totalControl
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Można rozmawiać szeptem... słychać tylko opony, wiatr - człowiek zaczyna kombinować by kupić jak najcichsze :P To wyciszenie ma też swoją wadę w postaci wpływu na odczucia kierowcy - stałem się wyczulony na dźwięki które wydobywa silnik gdy zwalnia obroty - delikatne gwizdanie - zaraz ma się wrażenie że coś się złego dzieje :) Słychać jak z tyłu plastikowe elementy osłonek czasami stukają o szybę. Więc wyciszenie jest mistrzowskie (ale to...
4,0
~JA C5 X7 III
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Wyciszenie. Jest cicho. Ale nie tak jak czytałem na forach, że już wogóle nic nie słychać. Czytałem opinie że przy 150 słychać oddech kota leżącego na tylnej kanapie. Hmm... ja w swoim egzemplarzu bym chyba nie usłyszał . Może mam złe opony- głośne. Nie jest mega cicho, ale jest na tyle wyciszone że przy większych prędkościach da się z drugą osobą normalnie porozmawiać. Gdzieś czytałem, że C5 przed liftem w 2011 były lepiej wyciszone. Po...
5,0
~arkadius44
Citroen C5 III
Sedan 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
dobre, silnika niemal nie słychać, słychac nieco opony, w zalezności od nawierzchni i szum wiatru przy większych prędkosciach. W porównaniu do mojej poprzedniej C5 obecna ma specjalnie wykonaną przednią szybę i boczne przednie, które ograniczają hałas i to w istotny sposób. Silnik tez lepiej wyciszony nić w poprzednim aucie. Nawet na silniku zamiast standardowej plastikowej twardej nakładki jest już nakładka wyciszająca, może wygląda gorzej...
5,0
~fantomas
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Więcej oczekiwałbym od aut klasy Premium i to tych drogich. Można mieć zastrzeżenia do lekkiego poskrzypywania uszczelek drzwi na nierównościach, zależnego od pogody (temperatury i wilgotności). Nie jest to jednak zbyt natarczywe. Cisza w aucie to przyjemność słuchania radia, rozmawiania bez podnoszenia głosu, brak zmęczenia po kilkuset km jazdy. Dla mnie jest to jedno z podstawowych kryteriów komfortu samochodu.
5,0
~sharkletx
Citroen C5 III
Sedan 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Bajka. W tej klasie i za te pieniądze to jest kompletnie bezkonkurencyjne. Mając porównanie do A4 B8, Octavii 3 FL, Megane IV, Mondeo mk5 i kilku innych aut - żadne nie ma nawet podejścia do Citroena w tej kwestii. W wersji Exclusive dwuwarstwowe szyby robią na tyle dobrą robotę że można się zakochać w tej ciszy. Gorzej się za to potem odzwyczaić jak się jedzie czymś innym.
5,0
~Mar Jelenia Góra
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Na rynku tej klasy aut zdecydowanie wygrywa C5 Ex. z racji tego, że wyposażono tę wersję w dodatkowe wygłuszenie ! Szyby podwójne, dodatkowe wygłuszenie w drzwiach, nadkolach i komorze silnika. W aucie nie odczówa się diesla (oczywiście przy większych obrotach ukryc się tego nie da). Wyciszeniem dorównuje BMW serii 5 (mam 530 z 2007)
5,0
~citroenc5
Citroen C5 III
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Super wyciszenie. Letnie opony są wysokiej klasy, do tego dokupiłem tej samej klasy (producenta) opony zimowe za 2600 zł/kpl (niska cena). W czasie jazdy miejskiej jest naprawdę cicho. Na autostradzie jest trochę głośniej, wtedy już silnik słychać. Ze skiboxem - normalnie, czyli głośno.
4,0
~Doom
Citroen C5 III
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Na wolnych obrotach i do ok. 3 tys jest w miarę cicho. Przy wyższych już robi się mniej przyjemnie, ale uważam że to nie kwestia złego wyciszenia ale charakterystyki tego silnika i zestopniowania skrzyni biegów. W dieslach jak czytam nawet przy dużych prędkościach jest cicho.
5,0
~darex
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Nie mam zastrzeżeń. Nawet przy prędkościach 140-170km/h w samochodzie można słuchać radia z ustawioną głośnością na poziomie 2 z 7. Można również spokojnie rozmawiać. Z zawieszenia nie dobiegają żadne stuki i hałasy. Nie słychać żadnych świstów. Dla mnie komfortowo.
Citroen C5 III Sedan