Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III Tourer (102) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 48 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Rysiek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Posiadam ten samochód od roku i jest to auto które potrafi spalić bardzo mało, jak na gabaryty i komfort który daje. Przy dłuższych trasach potrafi zadowolić się 5l przy prędkości do 110km/h tylko trzeba wykorzystać moment obrotowy, który spokojnie radzi sobie z tą masą. Samochód nie zachęca do dynamicznej jazdy i nie do takiej został stworzony, ale w trybie sport pokonanie zakrętu jest zaskakująco łatwe i przyjemne, samochód nie wychyla się,...
4,0
~marekp
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Przy aktualnych cenach Pb (4,8) i LPG (2,3) to nie ma się co zastanawiać nad montażem instalacji gazowej. Na każde 100km oszczędność ~13zł. Zwrot porządnej instalacji po 23tys. Rada dla osób rozważających taką opcje - jak największa butla!!! Choć byście mieli czekać na jej dostarczenie 3 tygodnie. Miejsce na zapas ma dużą średnice, ale nie jest za głębokie. Standardowe butle podniosą podłogę bagażnika, a po bokach będzie wolne miejsce. Z tego...
5,0
~Jarek
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Ogólnie jeżdżę głownie do pracy 50/50 trasa/miasto styl jazdy raczej agresywny. Średnio pali mi około 13,5 litrów LPG. Na butli 48 litrów LPG mogę zrobić do 350 km (rekord 400 przy spokojnej jeździe nigdy nie powtórzony) Po trasie autostradowej gdzie jechałem 120-160 km/h i spalaniu 13 litrów LPG postanowiłem sprzedać auto. Już nie samo spalanie było powodem tego, a to że ten silnik jest zbyt słaby na ponad 2000 Kg załadowany i automatyczną...
3,0
~temal
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Przed zakupem czytałem wypowiedzi innych kierowców na temat spalania:). Mój pali zimą w mieście ponad 10 litrów aby zejść poniżej nie można przekraczać 50, żonie pali 11.5 :). Na autostradzie przy 150 ok 8 litrów. Przy normalnej jeździe 100-130 ok 6.5. W górach przy 60-70 czasami 100km/h zszedł po przejechaniu 250 km na 4.9. Na prostym odcinku jest to chyba niewykonalne. Wracając z Włoch po przejechaniu 1650 km miałem na zegarze 7,3 ale po...
4,0
~Johny1977
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Witam, mam C5 od roku po usunięciu wszelkich usterek, a zwłaszcza geometrii zawieszenia. Moje auto średnio na zbiorniku paliwa spala 4,8-5,2 l/100km obejmujące przeważnie trasę ponad 1000km. Na zbiorniku do rezerwy przejeżdżam najczęściej ok. 1200km. Trasa jaką pokonuje obejmuje głównie drogi krajowe i trochę miasteczek po drodze oraz ok. 30 km drogi ekspresowej gdzie dopalam go jadąc przeważnie ok. 150-170km. Uważam, że ważne przy spalaniu są...
5,0
~pnasz@wp.pl
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Zyżycie paliwa 6,97 l/100 km przy samochodzie ważącym prawie 1,7 t uważam za bardzo dobry wynik. jeżeli tym samochodem planujemy dłużej pojeździć to wymiana oleju w silniku co 30 tyś km przy naszych warunkach drogowych i brak wymiany oleju w skrzyni biegów to jakieś nie porozumienie. Znajomy mechanik naprawiający te samochody powiedział mi że jak będe wymieniał olej co 15 tyś a w skrzyni (automat) co 45 tyś. to ... niestety dla niego nie będę...
5,0
~woziu87
Citroen C5 III
Tourer 3.0 V6 HDi Biturbo FAP 241KM 177kW
Silnik 3.0 V6, Skrzynia Automatyczna , Zawieszenie Hydro no kurcze trzeba dbać i na czas robić to co wyskoczy jak i to co należy i na bieżąco bo inaczej to się zemści na nas . Nie spodziewajmy się kosztów jak w Seicento ale nie są to też ceny że trzeba lecieć do bociana bo inaczej nie da rady . Ceny jak na tą jednostkę i na takie świetne auto uznaje że koszty przyzwoite by coś robić napewno o niebo taniej niż np audi A6 C6 bądź BMW E60
5,0
~Pioter W.
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Podstawowe materiały eksploatacyjne są dostępne bez problemu. Niektóre części śmiesznie tanie. Jako przykład zawsze sprawdzam cenę klocków z tarczami oraz kompletny rozrząd. Przykład na początek 2021 roku: Tarcze hamulcowe przód - od 115 zł / szt. Klocki hamulcowe przód - od 130 zł / kpl. Kompletny rozrząd z pompą wody w dobrym zamienniku - od 350 zł. Jeśli do tego samemu naprawiasz auto to naprawdę koszty są według mnie niskie.
2,0
~klops
Citroen C5 III
Tourer 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Niestety tutaj słabo, mimo niezłego spalania. W ciągu 2 lat serwisowałem auto tylko w ASO gdzie wymiana oleju i klocków przód + tył to 2000pln. Dodatkowo w trakcie trwania gwarancji fabrycznej, na własny koszt wymieniłem dwumas. Zarówno serwis jak i importer stwierdzili, że części eksploatacyjne takie jak dwumas nie podlegają naprawie gwarancyjnej i zaproponowano mi w, w ramach dobrej woli, atrakcyjną ofertę wymiany za jedyne 6300pln brutto.
4,0
~Avenger
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Tu z automatem uważam jest jedynie dobrze. Spodziewałem się że spalanie będzie wyższe, w końcu to automat i tak też jest. W mieście około 9-10 l, poza miastem około 6,5 l. Przy czym zaznaczam że nie należę do niedzielnych kierowców i gdy trzeba to wciskam pedał do końca. Uważam więc że spalanie jest przyzwoite, choć o około 1,5 l większe niż w silniku 2.0 TDI VW z ręczną skrzynią. Jednak cena wyższego spalania jest warta wyższego komfortu jazdy.
Citroen C5 III Tourer