Szukaj

Lista ocen Citroen C5 III Tourer (72) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 78 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Leszek K.
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Samochód kupiłem nowy. Po przejechaniu ok. 1200km pierwsza awaria, gaśnie na drodze. Po dostarczeniu do serwisu okazało się, że rozłączyła się złączka od czujnika kąta wału korbowego. Pomyślałem no nic poważnego, więc odjechałem zadowolony. Jakież było moje zdziwienie kiedy po około 45 tyś padło sprzęgło. Szczególnie było to odczuwalne na 5 i 6 biegu podczas przyspieszania. Byłem tym bardzo zaskoczony i zaniepokojony, tym bardziej, że w...
1,0
~klops
Citroen C5 III
Tourer 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Dwumas przy 75tys się po prostu rozpadł. Nagle, w trasie. Olbrzymie wibracje, po kilku kilometrach przestał wchodzić 3 bieg. Ledwo dojechałem. Serwis, mimo trwającej fabrycznej gwarancji odmówił naprawy gwarancyjnej. Importer na złożoną pisemną reklamację odpisał cytuję "przy jeździe autostradowej koło dwumasowe jest narażone na szczególnie trudne warunki" oraz "koło dwumasowe jest materiałem eksploatacyjnym i uległo naturalnemu zużyciu". No...
3,0
~marian iskierka
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Samochód jest bardzo niebezpieczny jadąc autostradą 140 km/h w jednej chwili samochód się zatrzymałPrędkośc spadła do 10 km/h) .To był szok ,miałem szczęście że nic za mną nie jechało .Zjechałem na poboczę uruchomiłem silnik ponownie i udało mi się rospędzić do 60 km/h .Okazało się że padł sterownik zasilajacy elektronikę i system Esp ,który był przyczyna tej awarii.Stało się to w niemczech i to było moje szczęści bo te osły z serwisu citroena...
5,0
~Michał
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Tak jak pisałem poprzednio, 4 lata i ponad 100 000km: -regeneracja przednich kolumn zawieszenia (1000 zł/szt) -napęd elektrycznego hamulca ręcznego (naprawa 700zł) Ostatnio pojawił się problem opóźnionego załączania się klimatyzacji - jeszcze nie zdiagnozowany Nie są to rzeczy które unieruchomiły by auto, ale trochę za drogie jak na drobiazgi, dlatego umieściłem je w kategorii poważne.
5,0
~st44
Citroen C5 III
Tourer 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
W tej wersji silnikowej zastosowano poduszkę antywibracyjną opartą na wibrującej cewce elektrycznej. w ASO rozpoznają temat i proponują wymianę za ponad 1000zł Na szczęście na rosyjskim forum jest opis jak ją zregenerować (trzeba wypełnić ją na nowo smarem) i koszty są praktycznie żadne
5,0
~tomasz
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
po przejechaniu 40 tys km tym autem to nie bylo widać poważnych usterek, jedna z wiekszych to wymiana amorka hydro, - 650zł nowy w serwisie, - serwisy mają różne cenniki więc pytać. Czasami u Mietka w garażu drożej, niż w serwisie co się przekonałem.
5,0
~Pioter W.
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Jedyne na co musiałem wyłożyć "większą" gotówkę (600 zł) to wymiana simmerringu na wale korbowym od strony skrzyni biegów. Sama część to 50 zł - reszta to niestety robocizna. Innych poważnych usterek póki co brak.
4,0
~Jacek
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Wtryskiwacze (wżer) ale to kwestia długich postojów. Siłowniki przedniego zawieszenia, ale okazało się że niepotrzebnie wymieniałem bo zapocenie nie kwalifikuje do wymiany przez lata. Ale że jechałem do Gruzji ...
5,0
~marekp
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Jak na razie nie miałem usterki która by mnie unieruchomiła, może dlatego że staram się dbać o samochód. Wolę kupić części na czas, nawet jak bym miał je brać na raty, niż puścić żonę z dzieckiem wiedząc o jakiejś usterce.
Dziennik kosztów dla Citroen C5 III Tourer
Średni koszt przejechania 100 km
24,67 zł
7,9
l/100km
8,8
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Karolpn
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Mi się nic nie wydarzyło ale koledze padła maglownica po 100 tyś. a, po 150 tyś dwa siłowniki hydro przód. Jeśli chodzi o mnie to cicho wyje mi skrzynia biegów. Jeśli coś wysiądzie tam to koszty będą :)
Citroen C5 III Tourer